Gå til innhold

Lite action her på kveldstid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns de fleste sitter og poster i arbeidstida. Jeg som noen få andre bruker arbeidstida mi til å jobbe så jeg får ikke tatt del i mye av drittsle... *ahem* diskusjonene. kan ikke dere drite i mann/kone og barn og heller bli litt mer aktive på kveldstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hadde de fleste gjort det så hadde det vert mer liv her inne på kveldstid. Er det noe interesant som en vil delta i på kveldstid så er det som regel dødt. :oops:

Betyr vel bare at de fleste har en så lite betydningsfull/bra jobb som kan fylle deres hverdag slik at de MÅ ha noe annet å gjøre i den tiden.

Get a life!!

Skrevet

*kaster ut sambo*...og deltar i "kveldsdebatten :ler:

Gjest Phair
Skrevet
*kaster ut sambo*...og deltar i "kveldsdebatten :ler:

Hvor kastet du han?

Skrevet

Hvor kastet du han?

Bare ut på trappa.
Gjest Phair
Skrevet
Bare ut på trappa.

Å. Bra det ikke regner på han da :-)

Skrevet

Å. Bra det ikke regner på han da :-)

Det er helt skyfri himmel, så han lider ingen nød! En varm genser og en brødskive i hånda, så klarer han seg til i morgen :ler:

Dessuten kan han gå ut i snekker/furte-bua å sette seg!!

Gjest Phair
Skrevet
Det er helt skyfri himmel, så han lider ingen nød! En varm genser og en brødskive i hånda, så klarer han seg til i morgen :ler:

Dessuten kan han gå ut i snekker/furte-bua å sette seg!!

Hehehe, nei da er det synd på han gitt. :ler:

Gjest Frigg
Skrevet
kan ikke dere drite i mann/kone og barn og heller bli litt mer aktive på kveldstid?

Hvilken mann/kone barn? Jeg er fri som fuglen. Vel, må jo på jobb av og til da. Skulle vel sittet her hele natten og postet innlegg, men må nok finne loppekassa snart, må jobbe i morgen tidlig.

:gjeeeeeesp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...