Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du vennligst slutte med det? Jeg skvetter som f*** og holder på å tisse på meg! Tror jeg får hjerteinfarkt av det en vakker dag.

På forhånd tusen takk :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du refleks? :) Jeg tuter på folk som jogger langs veien i mørke klær. Skvetter som faen når jeg ser de 3 cm fra bilen!

• Liker 1
Skrevet

HERREGUD, ja, det er irriterende! Holder på å få hjerteinfarkt, og når jeg snur meg, ser jeg rett opp i gliset til en eller annen mannsgris... YUCK

Anonymous poster hash: 4cb61...b88
Skrevet

Det er gøy å tute på folk så de skvetter.

Anonymous poster hash: 83f68...70d
  • Liker 1
Skrevet

Om man synes slikt er gøy burde man jobbe litt med å utvikle folkeskikk og empati.

Anonymous poster hash: e88d5...8e9

• Liker 7
Skrevet

Bruker du refleks? :) Jeg tuter på folk som jogger langs veien i mørke klær. Skvetter som faen når jeg ser de 3 cm fra bilen!

Bruker alltid refleksvest :) Til og med hvis det bare er skumt en litt mørk dag med regn ;) Har så stor respekt for at myke trafikanter er vanskelig å se.

• Liker 1
Skrevet

Nei og nei! :P

• Liker 1
Skrevet

Er det like gøy den dagen de skvetter og hopper foran bilen din? Er det like gøy den dagen de skvetter, går på trynet, og brekker beinet? Snubler ned en skrent?

Anonymous poster hash: 167bb...20a

• Liker 5
Skrevet

Om man synes slikt er gøy burde man jobbe litt med å utvikle folkeskikk og empati.

Anonymous poster hash: e88d5...8e9

Jeg sier det er gøy, er ikke dermed gitt at jeg gjør det selv. ;)

Skrevet

Er det like gøy den dagen de skvetter og hopper foran bilen din? Er det like gøy den dagen de skvetter, går på trynet, og brekker beinet? Snubler ned en skrent?

Anonymous poster hash: 167bb...20a

Ja gid, og kanskje kommer dinosaurene løpende.

• Liker 3
Gjest Cytosin
Skrevet

Slikt er irriterende. Det hadde vært greit hvis jeg haddde funnet på å krysse veien uten refleks eller krysset veien der det ikke er fotgjengerovergang - men ellers er det ikke ok. Regner med at det er en eller annen idiot som tror h*n er morsom. Det samme gjelder menn som stirrer når du jogger forbi.

• Liker 4
Skrevet

Like gøy blir det når du blir fratatt førerkortet!

Tuting er en ting, men den neste bilen som GÅR INN for å sprute meg ned skal jeg faen meg rive et nytt rasshøl!

Anonymous poster hash: d28ce...6d6

• Liker 4
Skrevet

Like gøy blir det når du blir fratatt førerkortet!

Tuting er en ting, men den neste bilen som GÅR INN for å sprute meg ned skal jeg faen meg rive et nytt rasshøl!

Anonymous poster hash: d28ce...6d6

Synes det er litt morsomt med de gretne menneskene som gjør det med vilje. Oi så gøy, der fikk de ut mye sinne :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...