AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Har mild beinhinnebetennelse og ingen pikkdekk til sykkelen, og nå begynner jeg å få fnatt av å ikke gjøre noe. Knærne er litt ømme av alternativ trening, så nå lurer jeg på om noen vet om en god 30min treningsvideo hvor det taes hensyn til både betennelsen og til dels knær? Anonymous poster hash: e7916...3e4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Har mild beinhinnebetennelse og ingen pikkdekk til sykkelen, og nå begynner jeg å få fnatt av å ikke gjøre noe. Knærne er litt ømme av alternativ trening, så nå lurer jeg på om noen vet om en god 30min treningsvideo hvor det taes hensyn til både betennelsen og til dels knær?Anonymous poster hash: e7916...3e4 Ser bare for meg disse pikkdekkene jeg! Klarer ikke slutte Anonymous poster hash: 1f918...566
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Ser bare for meg disse pikkdekkene jeg! Klarer ikke slutte Anonymous poster hash: 1f918...566 Sånn går det når man er trøtt! Anonymous poster hash: e7916...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå