AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Hvor ofte og hvordan vasker dere den?Anonymous poster hash: 97f52...135
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 MINST en gang i uka. hvordan jeg vasker den varierer om jeg skal ta hele doen eller bare skåla. på hele doen begynner jeg alltid ytterst å jobber meg innover. hvis jeg bare skal ta ringen så tar jeg ringen først og skåla til sist. det er bare en "tvangstanke" jeg har alltid gjort det sånn Anonymous poster hash: c5525...e49
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 aaaah så nå at tråden lå under barn og familie da er ikke jeg den rette til å svare om det handler om den tingen ungen sitter på på doen Anonymous poster hash: c5525...e49
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Mener du doringen som sitter fast i doen eller den ekstraringen man legger under for at dounger ikke skal falle oppi? For sistnevnte har vi ikke tatt i bruk enda, men doen vaskes hver dag og da regner jeg med at den også vil bli det når den hentes frem.Anonymous poster hash: 7d984...778
Gjest pysepusen Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Hver dag, eller ofte ved hvert dobesøk i begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Etter hvert dobesøk, om det er den ekstraringen for barn du mener. For det er fortsatt spennende å titte ned i doen når hun tisser, og da blir det litt sprut. Har sånne våtservietter som jeg tørker over med, også vasker jeg den skikkelig når jeg vasker resten av doen, minst en gang i uka. Anonymous poster hash: b7e85...d42
Gjest Marmot Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Både doring og potte blir spylt i dusjen hver dag, og vasket over med våtserviett etter hvert dobesøk. Også blir det vasket på samme måte som doen ved en ukentlige badvasken.
Miss moneypenny Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Blir mye sprut her også, så doringen blir skylt etter hvert dobesøk. Så blir den vasket med såpe ca en gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå