Gjest pysepusen Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 (endret) Har til nå kun brukt ull og dun i vogna (vognposer). Ser at det er så mange fine vår- og høstposer i fleece. Hvordan er disse? Blir barna klamme? Min eldste har alltid blitt klam av f.eks fleece som mellomlag så vi har alltid brukt ull. Men så var det disse fine posene da Endret 7. november 2013 av pysepusen
Redbull Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Kjlpte en fleesepose til dattera mi, hun var gjennomvåt av svette, helt rød og "bore" når hun våkna. Da hadde hun på seg like lite som når hun brukte ullpose (lånte ull, måte gi den tilbake). Så jeg kvitta meg med fleeseposen på dagen, og kjøote ordentlig ullpose igjen. Har aldri opplevd jenta mi slik etterpå
Gjest pysepusen Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 (endret) Kjlpte en fleesepose til dattera mi, hun var gjennomvåt av svette, helt rød og "bore" når hun våkna. Da hadde hun på seg like lite som når hun brukte ullpose (lånte ull, måte gi den tilbake). Så jeg kvitta meg med fleeseposen på dagen, og kjøote ordentlig ullpose igjen. Har aldri opplevd jenta mi slik etterpå Ja, det er det jeg er redd for De skulle laget rosa og grå poser i ull også Endret 7. november 2013 av pysepusen
Frisørdama Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Dunpose med saueskinn under er vi (og bhg) fornøyde med :-) jeg er ikke så glad i fleeceposer.
Gjest pysepusen Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Dunpose med saueskinn under er vi (og bhg) fornøyde med :-) jeg er ikke så glad i fleeceposer. Men det blir litt varmt til våren. Også liker jeg ikke dyne i sportsvogn.
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Vi har fleecepose både vinter og vår. Kaiser sin vinterpose og Bugaboo sin vårpose. Den eneste gangen jeg har opplevd at hun har blitt klam var da det begynte å ''våres'' og vi var på kafé hvor hun lå oppi den åpne posen. Dette var da vinterposen og det var helt i grenseland om den begynte å bli for varm til å brukes. Så jeg er storfornøyd jeg altså.
Gjest Marmot Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Jeg har også brukt Kaiser sin fleece-pose til sønnen min og vært veldig fornøyd med den.
Tordensky Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Dun/ullpose på vinteren, helseteppe/ingenting på sommeren og Kaiser sin vattpose eller bare et ullfleeceteppe i overgangen (vår/høst). Jeg selv blir svett og statisk av fleece og har derfor ikke engang vurdert pose i det til småen... Kan jo godt være det funker for noen..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå