Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire jul sammen...for første gang. Han er styrtrik og jeg kommer nok til å få mange dyre gaver ( designerveske,klær, smykker).

Vi har vært sammen i 4 mnd og jeg får gaver ofte. I begynnelsen var det litt rart , men han sier at det å kjøpe ting til meg gjør ham glad.

Problemet er at jeg har ikke peiling hva skal jeg gi til ham. Han har alt!

Hjelp please ? Noe søt,romantisk ?

Anonymous poster hash: c599a...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet har jeg, han er ikke styrtrik, men tjener såpass at han kjøper seg det han trenger og har lyst på :S Så jeg må finne på noe han ikke har tenkt på selv. Så jeg håper du får mange tips her, så jeg også får noen forslag :) For jeg er helt blank..

Anonymous poster hash: 0cb0a...a9a
Skrevet

Du kan lage noe selv :) Jeg tover en julenisse til kjæresten til jul (nåltoving) og så har jeg strikka skjerf, men klarte ikke vente med å gi det så det fikk han i dag :laugh:

Hjemmelagde gaver kan ikke sammenlignes med noe som er kjøpt mener jeg, for den som har laget det har virkelig lagt en del arbeid i det :)

Anonymous poster hash: 1b391...7e2
Gjest Awzm me
Skrevet

Gi noe personlig, om han har alt han trenger.
Om han trener kan du jo også gi noe sånn treningspulver eller hva de bruker ved siden av også, om du vil gi noe nyttig/brukbart også.

Kanskje du kan gi en liten boks med noe søtt som du har baket, eller forskjellige konfekter, noe bra champagne, en tur eller opplevelse til noe dere kan gjøre sammen, billetter til spahotell i en helg eller noe.

Klær, noe du lager selv, og et brev du lager selv.

• Liker 1
Skrevet

Åh, rike men ass! Hva skal man gjøre med dem :vetikke:

Hva med å bestille plass på vinkurs til dere to? Jeg har sett litt rundt, og fant priser nede i 500,- per pers for noen timer med kursing og smaking. Kanskje arrangere slik at dere kan gå på matkurs/kokkekurs?

Skrevet

Jeg har gitt opp. Har akkurat samme problemet! Vanskelig nok å kjøpe gaver til mannfolk generelt, om de ikke skal ha penger langt oppover ørene og alt de trenger i tillegg!! :bond:

Skrevet (endret)

Trenger tips jeg også gitt.

Tidligere har han fått en opplevelse (rafting etterfulgt av middag og en romantisk tur i boblebad)

En "minnebok" med bilder og "suvenirer" som feks billetter, nøkelkort osv fra reiser vi har vært på.

Noen eksklusive glass han ville begynne å samle på.

Han har heldigvis bursdag rundt juletider, da slipper jeg i alle fall å pønske ut hva jeg skal gi han flere ganger i året :P

Har han noen interesser ?

Endret av Miss Lucky
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Kan bake forkjellige ting , men det blir jo for lite :) Han drikker ikke og er ikke noe treningsfreak heller :)

Han liker kunst og alt som er dyrt :D

Disse her var fine :)

http://www.willowtree.no/Produkter.htm

Anonymous poster hash: e395e...e31

Skrevet

Her mååå jeg følge med! Trenger julegavetips til en kjæreste som har alt....

Skrevet

Nå har jeg ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til kjæresten, men her er noen forslag:

- En opplevelse som f.eks. parmassasje

- En pakke med litt forskjellig som øl, flaxlodd, boksere, sokker, votter, skjerf, serie osv

- Klær (Det blir min kjæreste alltid glad for å få)

- Ipad

- Gopro kamera

- Morgenkåpe som man får når man er på spa (noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette på nett?)

- Camelback

- Klokke

- Sko (masse fint på zalando til en grei pris)

trenger gjerne flere tips :danse:

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hva med en stjerne?

http://starregistry.com

Har selv tenkt å kjøpe dette til meg og min kjære, slik at vi har noe som kan ses fra hvor enn man er i verden som minner om oss for alltid. Kjøp dette, reis utenfor byen hvor det er lettere å se stjerner (eksempelvis en hytte), sitt ute med pledd og bål, og med en stjernekikkert så man kan se på deres stjerne lyse som en fakkel i vinternatten. Romantisk? Ja!!! Dette er en gave og opplevelse som huskes bedre en den gangen man fikk en Rolex.

Endret av Pene sko...
  • 11 måneder senere...
Gjest Mellow Kitty
Skrevet

Den ideen om å døpe en stjerne til hans navn det var så fantastisk! Jeg fikk så lyst! Hva koster det? Blir kanskje litt vanskelig for meg dette året. Men jeg skal tenke masseee på det!!! TAKK FOR TIPSET!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...