AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg har veldig fuktfattig, acne-prone hud som nå i høst/vinterværet bare blir værre. I sommer forenklet jeg hudpleierutinen til rens (Bioderma), serum (Md formulations continous renewal sensitive), og fuktighetskrem (Nourish argan skin renew). Brukte dette morgen og kveld, og jeg har aldri hatt så fin hud som etter noen måneder med dette. Nå som det er blitt kaldere trenger derimot huden min mer fukt enn det argan skin renew kan gi, og jeg vet ikke om jeg bør ha serum eller ny krem (kanskje fet nattkrem?). Folk skryter av Decleor som redning for fuktfattig hud, jeg er ikke enig - eneste jeg liker derfra er leppepomade og rens. Noen som har tips til andre produkter jeg kan prøve? er liksom så stram i maska og huden er enda mer sensitiv. Anonymous poster hash: 3d216...607
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Hva ved Decleor er det du ikke liker? Personlig er jeg ikke fan av alle Decleor sine produkter. Mange jeg absolutt ikke liker, men Neroli Essential Balm er fantastisk mot fuktfattig hud, Decleor Aroma White C nattkrem har også gjort underverker for min hud. En av de kremen som ga for mye fukt til min hud, var Ole Henriksen Truth Revealed Super Creme, den finnes også i en versjon som heter Advanced Hydration, men den skal være den samme med enda mer fuktighet. Jeg brukte den i kombinasjon med Truth Serum Collagen Booster, og det ga fantastisk fukt og glød. Men jeg har lett for å få fet t-sone, og følte at huden min fikk litt for mye fukt. Kanskje noe å prøve for deg? Kanskje resten av rutinen din ikke er bra? Selv fungerer ikke kremer alene, jeg trenger skrubb og fuktmaske flere ganger i uken. Samt at jeg bruker alltid serum under krem. Anonymous poster hash: ce4c3...490
Katniss Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Likte heller ikke Decléor sin fuktighetsserie. Matis har en serie for fuktfattig hud. Er veldig fan av maska. http://www.feelunique.com/brands/matis/reponse-jeunesse. Enkelte dager huden er ekstra tørr, da bruker jeg maska som dagkrem.
LittDiva Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 (endret) Jeg har brukt Comfort Zone hydramemory serien . Og har vært kjempe fornøyd Endret 9. november 2013 av LittDiva
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Med tanke på at du har en acne-prone hud bør du ikke bruke fete produkter ihvertfall, da du er spesielt utsatt for acne, fete produkter kan gjøre det verre og tette igjen porene dine. Få tak i en god ansiktsmaske som gir masse fukt uten olje, bruk den 1-2 ganger i uka, vær flink til å rense huden dag og kveld. Bruk gjerne et serum under ansiktskremen og snakk med en hudpleier og få hjelp til å velge riktige produkter for huden dinAnonymous poster hash: 62a11...d7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Likte heller ikke Decléor sin fuktighetsserie. Matis har en serie for fuktfattig hud. Er veldig fan av maska. http://www.feelunique.com/brands/matis/reponse-jeunesse. Enkelte dager huden er ekstra tørr, da bruker jeg maska som dagkrem. Kan anbefale fuktserumet i samme serie Anonymous poster hash: d8e42...272
Katniss Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Kan anbefale fuktserumet i samme serie Anonymous poster hash: d8e42...272 Jeg bruker det også hver dag. Signerer for at det er bra.
fiddlesticks Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Lush Oatifix ansiktsmaske, Comfortzone hydramemory mask, den er i blå tubeform. Og skinfood royal honey toner og emulsion
zen Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Liker Reponse Jeunesse fuktserum fra Matis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå