AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg har tenkt å fornye litt på soverommet. Jeg vil derfor vite deres meninger om farger Soverommet har hvite vegger. Og jeg har kun lyst å fornye ved å kjøpe nytt sengetøy, sengeteppe, puter, pyntegjenstander etc. Fra før av så har jeg et mørkt lilla skap og speil i sølv + ellers noen sølv detaljer og nyinnkjøpte oppbevaringsbokser i sølv/gull. Så kommer spørsmålet om hvilke farger som passer sammen. Jeg er glad i litt varme farger og vil gjerne ha litt brune nyanser (feks. sengetøy, teppe) og pynteting (puter, lysholdere etc) i sølv, gull eller gylne bronsefarger og kanskje litt mørke lilla pga. skapet. Tror dere disse fargene vil funke sammen? Eller bør jeg holde meg til enten gull eller sølv? Når jeg skriver gull, så mener jeg ikke slike "glorete" ting. Hvilke varme farger vile du valgt om du var meg? Anonymous poster hash: f0d47...a71
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Et mørk lilla skap i et rom med hvite vegger blir veldig dominerende, og siden du har gull og sølv i tillegg, vil jeg anbefale at du velger tekstiler i hvitt og lillatoner, gjerne mest lyse, men med noen mindre ting som tar opp fargen på skapet. Hvis ikke blir skapet fort til en misplassert kloss i rommet. Anonymous poster hash: fb18f...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå