Gå til innhold

Hvordan style kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Hva ville dere brukt til denne kjolen? Farge på strømpebukse, hva slags type smykker ol.

WA221C038-Q00@1.1.jpg

Anonymous poster hash: dda13...6b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. Blir det for sort med både sorte strømpebukser og sorte sko til kjolen?

Skrevet

Takk for svar. Blir det for sort med både sorte strømpebukser og sorte sko til kjolen?

Nei, det blir ikke for sort. Kjolen er ganske klassisk og veldig feminin, så å prøve å "sprite" den opp med farget tilbehør blir helt feil. Bruk tynne, sorte strømper av god kvalitet, og sorte sko som du sier selv. Hold smykkene enkle (enten i sølv eller gull, det du foretrekker).

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Jeg tror jeg satser på sånn du sier, tynne sorte stømpebukser (selv om det blir nok av typen man får kjøpt i matbutikk), sorte sko og enkle sølvsmykker. Jeg er litt usikker på om jeg skal ha både kjede, armbånd, ring og øredobber. Det er mulig jeg dropper kjedet eller armbånd.

Skrevet

Hm, kansjke jeg er ute å kjøre nå, men er de blondedelene gjennomsiktige? Kanskje det ikke er så heldig med sorte strømpebukser, for da kan man kanskje se hvor den ender. Tror heller jeg hadde gått for strømper, jeg da, eller stayups! :)

Skrevet

Nei, det er ikke gjennomsiktig. Det er hudfarget stoff under (heldigvis!), så strømpebukse vil ikke synes under. Men hvis man kan se merket etter toppen av strømpebuksen gjennom kjolen, så er kanskje stayups bedre uansett. Får teste ut hva som ser best ut :)

Skrevet

Hei :) Hva ville dere brukt til denne kjolen? Farge på strømpebukse, hva slags type smykker ol.

WA221C038-Q00@1.1.jpg

Det blir mye sort hvis du skal ha sorte strømper og sorte sko, hva med sølvfarga eller grå sko og veske som passer til kjolen, eller sorte sko og brune strømper?

Anonymous poster hash: 4a32b...b3a

Skrevet

Flott kjole, hvor er den fra? :)

Anonymous poster hash: 34515...169

Skrevet

Det blir mye sort hvis du skal ha sorte strømper og sorte sko, hva med sølvfarga eller grå sko og veske som passer til kjolen, eller sorte sko og brune strømper?

Anonymous poster hash: 4a32b...b3a

Jeg syns ofte ikke det er så fint med brunt og sort sammen. Men jeg er også litt redd for at det blir for mye sort. Men tror kanskje jeg stoler på de som har svart tidligere som sier at det ikke blir for mye, da slipper jeg å kjøpe inn ny veske og nye sko.

Flott kjole, hvor er den fra? :)

Anonymous poster hash: 34515...169

Takk, den er fra Warehouse :)

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar! :) Jeg tror jeg satser på sånn du sier, tynne sorte stømpebukser (selv om det blir nok av typen man får kjøpt i matbutikk), sorte sko og enkle sølvsmykker. Jeg er litt usikker på om jeg skal ha både kjede, armbånd, ring og øredobber. Det er mulig jeg dropper kjedet eller armbånd.

Personlig synes jeg kjede og øredobber fort blir "rotete", men du må bare prøve, så ser du selv hva du synes blir finest :) Ser at andre her også bekymrer seg for om det blir for mye sort, og foreslår "brun" strømpebukse. Jeg håper vedkommende mener "hudfarget", og det kan du jo prøve, selv om det visstnok er den største motetabben du kan begå i disse dager ;) Hvis du skal ha en selskapsveske, kan du kanskje bruke noen kroner på en rimelig veske i gull eller sølv (som smykkene), eller bryte av med f.eks. flaskegrønt, lilla eller mørkerødt :)

Endret av Nanne70
Skrevet

Jeg ville valgt nude/hudfargede strømper og sorte eller nude pumps.

Skjønner ikke hva som er så ille med hudfargede strømper for tiden? Så lenge de er matte, tynne og i riktig farge vises de jo ikke. Shiny strømper, strømper av dårlig og grovmasket kvalitet og/eller feil farge er stygt, men "usynlige"?

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva som er så ille med hudfargede strømper for tiden? Så lenge de er matte, tynne og i riktig farge vises de jo ikke. Shiny strømper, strømper av dårlig og grovmasket kvalitet og/eller feil farge er stygt, men "usynlige"?

Jeg er helt enig, jeg liker nude strømpebukser, jeg :) Har bare merket meg at det visstnok hersker en gjengs oppfatning (på forumet) om at det er gammeldags og smakløst....Men det er klart, det nytter ikke med "solbrun" fra Pierre Robert, det må være god kvalitet og en farge som ser naturlig ut.

Endret av Nanne70
Skrevet

TS skriver at hun kommer til å kjøpe strømper på matbutikken, da må man for all del styre unna "hudfarget".

Anonymous poster hash: de9eb...95c

Skrevet

Jeg er litt uenig med andre her, syntes godt denne kjolen kan sprites opp. Jeg tror jeg hadde prøvd bringebærfargede strømper =)

Skrevet

Jeg er helt enig, jeg liker nude strømpebukser, jeg :) Har bare merket meg at det visstnok hersker en gjengs oppfatning (på forumet) om at det er gammeldags og smakløst....Men det er klart, det nytter ikke med "solbrun" fra Pierre Robert, det må være god kvalitet og en farge som ser naturlig ut.

Det var ikke ment til deg, jeg har bare merket meg det samme som deg. :)

TS skriver at hun kommer til å kjøpe strømper på matbutikken, da må man for all del styre unna "hudfarget".

Anonymous poster hash: de9eb...95c

Hun skriver at "det blir nok av typen man får kjøpt i matbutikk", men det kan jo hende at hun vil kjøpe et annet sted om hun bestemmer seg for å gå for hudfarget - særlig når vi gjør henne oppmerksom på det, om hun ikke var klar over det fra før.

Skrevet

TS her :)

Jeg er klar over at "solbrun" strømpebukse ser helt fryktelig ut. Problemet er at jeg bor i gokk, så de eneste butikkene jeg har tilgang på som selger strømpebukser er matbutikker. Og jeg rekker ikke bestille på nett. Så derfor lener jeg fremdeles mot sort strømpebukse. Men jeg kan jo se i matbutikken om de har noen lyse hudfargede strømpebukser der :)

Jeg tror forresten at jeg har bestemt meg for å droppe halssmykke. Også kan jeg kanskje få låne en sølvfarget veske av en venninne, så da blir ikke alt helt sort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...