Gå til innhold

Masterchef Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en stooooooooooor tilhenger av Masterchef Australia, de har en fantastisk tilnærming til masterchef konseptet der de utdanner, løfter frem deltagerene, det er en varme og sjarm ved hele programmet, og en ærlig agenda om å finne Australias neste masterchef blant alle amatørkokkene som har kjempet seg frem.

Masterchef Norge???????? Hvorfor kan de ikke bruke dette konseptet på samme måte? Nei, de skal gjøre det til et slags underholdningsprogram for kjendiser som ikke har en eneste interesse for å komme seg videre i den kulinariske verden annet enn og bruke hobbykunnskapene sine til å få litt ekstra tid på tv skjermen. Jeg blir så frustrert av dette. Det er så synd at de ikke gjør dette til et kvalitetsprogram i Norge også.. Noen som er enig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Helt enig! Hadde vært mye kjekkere om det var vanlige folk med interesse og kunnskap om matlaging.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer mest på hva som feiler de dommerene? De ser jo helt hjerneskadet ut når de glor sånn på folk mens de smaker på maten! Hadde noen tittet sånn på meg så hadde jeg ikke klart å holde meg seriøs for alt i verden :fnise:

Anonymous poster hash: 6de21...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...