AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Altså jeg er sammen med en flott snill og romantisk gutt. Vi er 25 og 24. Vi er begge hverandres første. Sammen i to år snart. Problemet er at han klager og sutrer over seg selv hele tida! "Jeg er så feit, jeg mister håret, armene er så tynne, penis er liten osv osv". Jeg har sagt tusen ganger at han er helt fin men nei. Fem minutt senere er det samme regla: "sjefen hater meg, jeg gjør alt galt på jobb, beina mine er skjeve, panna er for liten". Herregud jeg er lei! Hva er galt med fyren? Det er så turn off med all den klagingen. Snart har jeg lyst til å si: ja alt er gærent med deg!! Bare på pur f!! Tror ikke jeg orket dette mer...Anonymous poster hash: 4d707...0b6
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 (endret) Har han mensen? Sorry, klarte ikke dy meg Du får nok dessverre samme svar fra meg som i alle andre tilfeller: Hva med å snakke med ham om det? Endret 7. november 2013 av Emmanuelle 2
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 På tide å bytte han ut før det smitter over på deg. Og hvor lenge skal du holde ut?
Gjest mymlen Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 vet om mange folk som sutrer mye, men klage til kjæresten om at penis er for liten? wow. synes du skal si ifra til han, og gjør det snart, ellers smitter det over på deg.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Uff det ser fælt ut når jeg leser hovedinnlegget! Men det sånn han er! Han kan vise meg bilder på nettet: "se her! Sånn ser en perfekt penis ut! Og sånn ser perfekte legger ut!" Jeg holder på å klikke! Først trodde jeg at han bare fisket etter komplimenter. Men det hjelper ikke en dritt når jeg forteller at det ikke er galt med han.Anonymous poster hash: 4d707...0b6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Få ham til å skaffe profesjonell hjelp, dette ligger bare i hodet. Dumt om dette skulle ødelegge for dere. Det som er viktig er i midiertidig at dette må bli gjort ganske kjapt. Ta det opp med han på en seriøst måte. Si at du blir rasende av at han sier slike ting. Det at han søker opp bilder viser at dette må være en form for besettelse han har utviklet. Mulig problemer med vrangforestillinger av eget ytre. Hos mennesker dette har gått for langt ser man ofte at de tyr til kosmetiske operasjoner når de når et visst høydepunkt. En kvinne jeg leste om kastet syre i sitt eget ansikt fordi hun følte seg så stygg av det hun så i speilet. Jeg sier ikke at det er det samme typen din sliter med, men basert på opplysningene du har gitt minnet det om dette. Poenget er iallefall at dette ikke er normalt. Dette kan være potensielt alvorlig og viktig å få gjort noe med ganske kvikt. Det er viktig at han innser at han har et problem. Anonymous poster hash: 64966...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 I går toppet det seg helt. Vi satt å så på film om krig i Uganda. Så setter han i gang. Han: de svarte mennene har store pikker, hehe. Og store buceps. Jeg: å, har de.. Han: du har lyst på han der, ikke sant? Jeg: Eh, nei? Han: jo, du vil ha den store pikken i deg. Og se på de beina og de armene! Du har lyst på han! Jeg: kan vi vær så snill se på filmen? Han: ikke før du innrømmer at du har lyst på han! Innrøm det! Da ble jeg drit sur og gikk å la meg. Han kom etter med sånn pusestemme. Unnskyld, trodde du likte sånn prat! Jeg er så sur og lei! Nå er jeg på jobb og orker ikke dra hjem til han! En hel helg med han! Har så lyst til å gjøre det slutt å reise hjem til mamma....Anonymous poster hash: 4d707...0b6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Har han alltid vært sånn? Anonymous poster hash: e3278...f55
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Ja, egentlig. Men han har så mange gode sider også. Men denne sutringa orker jeg ikke resten av livet! Tror det blir slutt ja.Anonymous poster hash: 4d707...0b6
navnet Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Hei. Synes det høres fornuftig ut å avslutte. Uten at jeg vet så kan det virke som det eskalerer, og bare for å gjette vilt så tipper jeg han kan fort bli veldig sjalu. Sånn var nemlig min sykelige sjalue ex. Å det utviklet seg til et rent helvetet..
Britt Banditt Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Høres drøyt og sykelig ut. Og ikke minst utrolig avtennende og lite "mandig".
Gjest Badebuksa Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 Nei, du må jo snakk*host*e med ham da.. Si at han ikke kan hol*troll*de på sånn..
Gjest Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Hva om at du slo av TV, data og alt annet som kunne distrahere, setter deg mot han ved bordet, stirrer dypt inn i øynene hans og sier: "Vet du, nå trenger vi å snakke sammen. Jeg er drittlei klagingen din over utseende, ting i hverdagen og all mulig dritt. Jeg valgte deg, og når du klager over deg og ditt utseende på denne måten, så stiller du også spørsmåll ved min smak. Det er umodent, avtennende, og gjør at jeg snart kommer til å måtte avslutte dette forholdet. For jeg orker ikke å få livet mitt forgiftet av denne idiotiske sutringen din. Nå har du to valg. Enten skjerper du deg, får deg proffesjonell hjep om du har behov for det, og slutter å forgifte livet mitt og forholdet vårt. Alternativ to er at vi avslutter dette nå. Jeg gidder ikke fortsette lenger i samme sporet, og denne sutringen har omtrent tatt livet av alle de gode følelsene jeg har hatt for deg." Hvis du ikke når fram med dette, så stikk! Da er det uansett en tapt sak. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #14 Skrevet 8. november 2013 Takk for svar! Og for deg som tror jeg er troll: I wish!! Æsj, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg så ond og slem som forteller her om han..men han er en flott gutt også. Og min første kjærlighet. Han er min første kjæreste og jeg vet ikke hva å forvente.. Han virker ikke spesielt sjalu. Jeg får sette meg ned med han i kveld å prate. Hvis han slutter med denne oppførselen er jo alt bra! Gruer meg... En side av meg sier gjør det slutt, en annen side sier gi han en sjanse. Anonymous poster hash: 4d707...0b6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #15 Skrevet 8. november 2013 Hva om at du slo av TV, data og alt annet som kunne distrahere, setter deg mot han ved bordet, stirrer dypt inn i øynene hans og sier: "Vet du, nå trenger vi å snakke sammen. Jeg er drittlei klagingen din over utseende, ting i hverdagen og all mulig dritt. Jeg valgte deg, og når du klager over deg og ditt utseende på denne måten, så stiller du også spørsmåll ved min smak. Det er umodent, avtennende, og gjør at jeg snart kommer til å måtte avslutte dette forholdet. For jeg orker ikke å få livet mitt forgiftet av denne idiotiske sutringen din. Nå har du to valg. Enten skjerper du deg, får deg proffesjonell hjep om du har behov for det, og slutter å forgifte livet mitt og forholdet vårt. Alternativ to er at vi avslutter dette nå. Jeg gidder ikke fortsette lenger i samme sporet, og denne sutringen har omtrent tatt livet av alle de gode følelsene jeg har hatt for deg." Hvis du ikke når fram med dette, så stikk! Da er det uansett en tapt sak. Takk for mange gode og konstruktive tips!!Anonymous poster hash: 4d707...0b6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #17 Skrevet 8. november 2013 Hva om at du slo av TV, data og alt annet som kunne distrahere, setter deg mot han ved bordet, stirrer dypt inn i øynene hans og sier: "Vet du, nå trenger vi å snakke sammen. Jeg er drittlei klagingen din over utseende, ting i hverdagen og all mulig dritt. Jeg valgte deg, og når du klager over deg og ditt utseende på denne måten, så stiller du også spørsmåll ved min smak. Det er umodent, avtennende, og gjør at jeg snart kommer til å måtte avslutte dette forholdet. For jeg orker ikke å få livet mitt forgiftet av denne idiotiske sutringen din. Nå har du to valg. Enten skjerper du deg, får deg proffesjonell hjep om du har behov for det, og slutter å forgifte livet mitt og forholdet vårt. Alternativ to er at vi avslutter dette nå. Jeg gidder ikke fortsette lenger i samme sporet, og denne sutringen har omtrent tatt livet av alle de gode følelsene jeg har hatt for deg." Hvis du ikke når fram med dette, så stikk! Da er det uansett en tapt sak. Ikke akkurat en god måte å svare noen som har personlige problemer. Han bør heller dirigeres til fastlege på en mer konstruktuv måte enn å kalle det for "sutring". Men slik tolkes vel alt av dere kvinner. Menn skal aldri vise følelser eller ha noe problemer av noe slag. Svarene hadde vært helt annerledes dersom det hadde vært en mann som hadde skrevet det samme om sin kvinnelige kjæreste. Anonymous poster hash: c3cbf...30f
Gjest Skrevet 8. november 2013 #18 Skrevet 8. november 2013 Ikke akkurat en god måte å svare noen som har personlige problemer. Han bør heller dirigeres til fastlege på en mer konstruktuv måte enn å kalle det for "sutring". Men slik tolkes vel alt av dere kvinner. Menn skal aldri vise følelser eller ha noe problemer av noe slag. Svarene hadde vært helt annerledes dersom det hadde vært en mann som hadde skrevet det samme om sin kvinnelige kjæreste. Anonymous poster hash: c3cbf...30f Poenget her er på en vennlig men bestemt måte fortelle han at TS ikke kan godta å leve sammen med en person som sprer så mye negativt rundt seg. Som du kan lese av svaret mitt tidligere var proffesjonell hjelp en av de tingene som kunne være et alternativ for han. Det at en person har psykiske problemer skal ikke gi personen et slags "grønt kort" for å terrorisere omgivelsene. Det må gå an å si at nok er nok. Om han er såpass på bærtur at han ikke takler det, så er det nok best for TS å avslutte forholdet uansett.
Gjest Skrevet 8. november 2013 #19 Skrevet 8. november 2013 En mann med en kvinnes tankegang Det er rett at mange kvinner er usikre og har et dårlig selvbilde. Men jeg tror det gjelder en hel del menn også, uten at de nødvendigvis snakker så mye om det. Og de som sliter med det bør selvsagt jobbe med seg selv og eget selvbilde. Uansett kjønn. Men når det blir såpass ekstremt som det TS skisserer, så er det ikke OK på noen måte, uansett om man er mann eller kvinne. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #20 Skrevet 8. november 2013 Har han en cuckold-fetisj? Anonymous poster hash: bec35...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå