AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Ifølge kalkulatoren på vektklubb.no så har jeg spist litt over 500 kalorier for lite i dag. Men jeg føler meg ikke spesielt sulten. Er det viktig at jeg får i meg de resterende kaloriene, eller kan jeg droppe er? For vekttap er det vel bedre jo mindre jeg spiser uansett? Anonymous poster hash: ca108...bb8
Gjest Runforit Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Ifølge kalkulatoren på vektklubb.no så har jeg spist litt over 500 kalorier for lite i dag. Men jeg føler meg ikke spesielt sulten. Er det viktig at jeg får i meg de resterende kaloriene, eller kan jeg droppe er? For vekttap er det vel bedre jo mindre jeg spiser uansett? Anonymous poster hash: ca108...bb8 For musklene er det ikke bra å ligge på for lavt kaloriinntak. Muskler brenner fett og dess mindre det er av dem dess lavere forbrenning får du. Ved underernæring så vil du miste masse muskelmasse og se tynnfeit ut og senere mager og syk ut: og mest sannsynlig spiseforstyrret. Om du vil se fit og digg ut så må du spise minimum 1500 kalorier om dagen og kombinere det med trening. Det er ingen snarveier til en flott kropp.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Er ikke på jakt etter noen snarvei her. Har startet med trening, men i dag er første dagen med kalori telling, derfor jeg er så usikker. Vil jo ikke sabotere treningen. Men da skal jeg finne meg noen flere kalorier da. Om jeg kan finne noe som frister. Anonymous poster hash: ca108...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå