AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Om du syns det er helt IDIOTISK å snakke om stjernetegn og sånt, så kan du klikke deg ut herfra igjen Og såå til spørsmålet: Noen som har erfaring med løvemann og tvillingkvinne? Leser at tvilling og løven kan passe sammen, men vil høre om det er noen der ute som er i et forhold der kvinnen er tvilling og mannen løve. Er bare nysgjerrig! Lurer på innen det seksuelle plan og til hverdags, personlighet,kommunikasjon etc. Anonymous poster hash: 5064a...57b
momo Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Jeg er tvilling, og kjæresten min er løve. Men vi har vært kjærester i litt over 1 mnd, så er ikke så lett å si noe om hvordan det funker ennå. Men foreløpig går det veldig bra, men er jo gjerne det i begynnelsen med forelskelse og alt. Men tror jeg har møtt den snilleste mannen i hele verden.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg er tvilling, og kjæresten min er løve. Men vi har vært kjærester i litt over 1 mnd, så er ikke så lett å si noe om hvordan det funker ennå. Men foreløpig går det veldig bra, men er jo gjerne det i begynnelsen med forelskelse og alt. Men tror jeg har møtt den snilleste mannen i hele verden. Koselig å høre! Jeg begynte å snakke med en mann for noen dager siden og så langt er han lett å prate med og virker veldig koselig. Han er løve og jeg tvilling. Har vært i to forhold og begge var fisk, merket at det ikke funka så godt der. Så har jeg flørta med en tvilling og en skorpion. Var bra klaff med tvillingen, men ble aldri noe av. Med skorpionmannen var sexkjemien helt insane, men personlighetssmessig ble dt litt vanskelig, så det ble med det Så jeg har nok blitt litt "overtroisk" her xD Er uansett bare moro å lese og snakke om sånt da. Flere? :D Anonymous poster hash: 5064a...57b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Vet ikke hva jeg egentlig synes, tror nok at det er visse likheter mellom personer med samme tegn. Feks så har jeg ei søster som er tvilling, ho har vært gift i mange år nå, er rolig, fornuftig med penger, stabil. En tidligere kjæreste jeg hadde var også tvilling, han løy, bedro og utnyttet meg på det groveste. Skulle gjerne ha visst hvorfor to mennesker, født i samme tegn, kan være så vidt forskjellige? Anonymous poster hash: 3bacd...1a7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Vet ikke hva jeg egentlig synes, tror nok at det er visse likheter mellom personer med samme tegn. Feks så har jeg ei søster som er tvilling, ho har vært gift i mange år nå, er rolig, fornuftig med penger, stabil. En tidligere kjæreste jeg hadde var også tvilling, han løy, bedro og utnyttet meg på det groveste. Skulle gjerne ha visst hvorfor to mennesker, født i samme tegn, kan være så vidt forskjellige? Anonymous poster hash: 3bacd...1a7 Jeg er tvilling. Og kvinne. Jeg var i et langvarig forhold som nylig tok slutt. Foretrekker altså å være i et trofast forhold. Er fornuftig, stabil. Kan være rolig også, men er litt småsprø, ubesluttsom etc. Så på noen måter føler jeg meg som en tvilling, men på andre måter ikke. Så ja, det kommer nok an på personen også, så klart. Man kan ikke dømme en person utifra stjernetegn, da er man rimelig overtroisk... Syns bare det er interessant rett og slett! Anonymous poster hash: 5064a...57b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Jeg er tvilling, kjæresten løve. Sammen i snart 4 år, funker som bare det (men nå tror jeg egentlig ikke på astrologi og mener at man ikke skal utelukke en evt. partner bare fordi horoskopet sier at man ikke passer sammen altså - det er mer en sånn artig "greie".) Anonymous poster hash: 2125a...2e9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Jeg er tvilling, kjæresten løve. Sammen i snart 4 år, funker som bare det (men nå tror jeg egentlig ikke på astrologi og mener at man ikke skal utelukke en evt. partner bare fordi horoskopet sier at man ikke passer sammen altså - det er mer en sånn artig "greie".) Anonymous poster hash: 2125a...2e9 Ja, akkurat det jeg sier. Syns det er interessant bare. Men det er ikke noe som påvirker avgjørelsene mine feks. Kan du fortelle litt om det da? Er du en typisk tvilling (det som står beskrevet) og han en typisk løve? Hva er det dere matcher veldig bra på feks? Nå trenger vi ikke nødvendigvis å blande inn stjernetegn da, men sånn generelt. Hvor matcher dere veldig bra? Anonymous poster hash: 5064a...57b
Lagbugdc Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Er født under jomfruen og er mann, hva betyr det?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Ene eksen min var løve og helt jævlig, ovenpå type. Andre eksen min var løve og kjempesnill, sjenert type. Ene venninna mi er vekten, og egoistisk. Andre venninna mi er vekten og veldig opptatt av rettferdighet. Astrologi er resultatet av en rekke kognitive bias. Les litt vitenskapsteori, finn noe å måle på, og du ser at du ikke ser noe mer samfallende mellom to av samme stjernetegn enn to av forskjellig stjernetegn. Det eneste som spiller inn er det de i oppveksten har blitt fortalt om stjernetegnet sitt. "Jeg er steinbukk så det betyr at jeg er sta". Grøss Anonymous poster hash: 18911...a52
Teeny Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Tror du må se på hele horoskopet for å avgjøre dette bedre. Soltegnet er bare en liten del av det. Bør ha med månetegn (følelser), ascendant, venus (kjærlighet) og mars (seksualitet). Må helst ha fødselsdato og tid og sted da. Finnes en del gratis analyser på www.astro.com og www.cafeastrology.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå