Gå til innhold

Hva slags drikke til lapskaus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men om du er kresen, så er det kanskje litt dumt å komme med anbefalninger til et helt selskap ut fra dine egne preferanser?

Anonymous poster hash: a517a...68f

Er man plutselig kresen når man ikke liker øl eller farris nå?

Det er desverre ikke alle som liker det, og det betyr jo ikke at de er kresne. Og h*n foreslo jo vann eller saft, som flere har gjort.

Anonymous poster hash: 78a7a...5c5

• Liker 3
Skrevet

Seriøst.

Selskap?

Lapskaus?

Da er det vann når du først skal servere lapskaus. Unntaket er når lapskaus er nattmat i bygdabryllup, da er det øl, brus, saft og vann.

Anonymous poster hash: f4ffd...63e
Gjest Snoken-
Skrevet

Seriøst.

Selskap?

Lapskaus?

Da er det vann når du først skal servere lapskaus. Unntaket er når lapskaus er nattmat i bygdabryllup, da er det øl, brus, saft og vann.

Lapskaus kan faktisk være godt, om det er hjemmelagd med vilt i.

Skrevet

Er man plutselig kresen når man ikke liker øl eller farris nå?

Det er desverre ikke alle som liker det, og det betyr jo ikke at de er kresne. Og h*n foreslo jo vann eller saft, som flere har gjort.

Anonymous poster hash: 78a7a...5c5

Tja, litt kresen? Jeg synes ikke det trenger å bety noe negativt jeg da - det betyr bare at man ikek liker noe de fleste andre liker. Ev Jeg tror ikke en eneste person i min omgangskrets ville valgt saft fremfor øl eller farris, derfor ville jeg aldri servert det. Også fordi jeg synes det ikke passer i det hele tatt. Hvis derimot TS sin familie er glad i saft og ikke så glad i øl, så blir det for dumt om jeg skulle insistert på at hun skulle følge mine preferanser. Man får gå etter flertallet.

Anonymous poster hash: a517a...68f

• Liker 1
Skrevet

Lapskaus kan faktisk være godt, om det er hjemmelagd med vilt i.

Det vet jeg ;)

Skrevet

Jeg synes lapskaus er kjempe godt :) Og så er det enkelt å lage.

Synes rød saft passer best. Hvia du vil være safe så setter du frem et par brus/farris og en mugge med saft og vann.

Skrevet

La gjestene velge, men vann er nummer en. Farris, øl, vann med appelsinskiver...

Skal man ha dessert og kaffe, kan man servere likør og /eller konjakk. Brus eller saft til barna.

Hvis jeg skulle servert saft til lapskaus kan jeg bare tenke meg en type og det er hjemmelaget blåbær og krøkebærsaft. Men så drikker jeg nesten aldri saft, kanskje en gang hvert femte år.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Fy farao, jeg ELSKER lapskaus. Det må være vann til. Saft til middag gjelder bare om det er grøt.

Skrevet

Øl, eplemost og farris.

Saft og vann, det er vel ikke noe barneselskap dette?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...