AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #41 Skrevet 7. november 2013 Haha, dette blir bare bedre og bedre! Total irrasjonell Hos meg er det svært lite drama, men det er vel noe som vil forsvinne også hos deg å etterhvert når du har blitt voksen og får selvinnsikt nok til å se egne feil. Men du morer meg veldig. Ut i fra det du skriver så er det vel to tette og en badehette hver gang typen din eller venninnen din gir deg litt motstand. Regner med at du kan kvalifisere til en vaskeekte dramaqueen, men det får bli en annen tråd. Utpreget aggressiv er du uansett, og det gjør det hele veldig mye mere morsomt med tanke på navnet på denne tråden din. Hvem av oss som er aktiv drittslenger er ikke noe å diskutere engang, men jeg må innrømme at jeg tror jeg har tatt deg for å være litt eldre enn det du er frem til nå. Når du i siste avsnitt her gjentar deg selv for ørtne gangen og igjen presterer å kalle folk for psykopat, samt av alle ting øker fontstørrelsen for å få frem ett poeng så tar jeg det som en selvfølge at du ikke er ferdig med ungdomskolen engang. Og da virker alt plutselig mye mere klart på hvorfor du oppfører deg så irrasjonelt som du har gjort til nå. Viste du forøvrig at sosiopater og andre med slike "psykopatiske" lidelser som du drar frem hele tiden ofte anklager andre for å være syke? Det er en av tingene behandleren noterer seg når h*n skal diagnostisere. Verdt å tenke på før du slenger slike ord rundt deg Anonymous poster hash: b0f8e...972 DU er irrasjonell. Lite drama her og, skjønner ikke hvor du har det fra, men noe må være galt når du kicker totalt over et spørsmål som blir stilt på et INTERNETTFORUM. Jaja, hvis det er underholdning for deg så Typen min ler seg ihjel av kommentarene dine forresten. Hm nå lurer jeg på hvilken farge jeg skal ha på neglelakken. Lilla, rosa eller muldvarp? Anonymous poster hash: c1c57...fc2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #42 Skrevet 7. november 2013 DU er irrasjonell. Lite drama her og, skjønner ikke hvor du har det fra, men noe må være galt når du kicker totalt over et spørsmål som blir stilt på et INTERNETTFORUM. Jaja, hvis det er underholdning for deg så Typen min ler seg ihjel av kommentarene dine forresten. Hm nå lurer jeg på hvilken farge jeg skal ha på neglelakken. Lilla, rosa eller muldvarp? Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Og der er angrepet igjen ja, right back at ya liksom! Du er veldig forutsigbar, og understreker samtidig påstandende mine Jeg kicker ikke på spørsmålet som blir stilt, jeg kicker over ironien at det er du som spør dette spørsmålet. Du har angrepet så mange på disse to trådene dine i kveld også virker du totalt blåst over ironien i det, men jeg begynner å ane årsaken til det nå. Og JA, dette er underholdning for meg, jeg har ikke ledd så mye på mange dager som jeg har gjort i kveld. Det er derfor jeg er på denne tråden, tråden skulle hett: "Drittslenging på KG, hva vil TS oppnå?" Flir gjerne av kommentarene mine,om jeg gjetter riktig så tør vel kjæresten ikke noe annet pga temperamentet ditt Anonymous poster hash: b0f8e...972 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #43 Skrevet 7. november 2013 Men er ikke det en litt psykopatisk ting, å gledes over å såre andre? Det er sikkert samme folk som mishandler kattunger og ler i begravelser. Å ha sånne folk gående løs i samfunnet kan være farlig. Stort sett er det nok harmløst pjatt, men ikke glem at ABB også var på KG en gang! Anonymous poster hash: c1c57...fc2 ABB handlet på kiwi en gang og, han betalte med kontanter faktisk. Så er nok endel tikkende bomber på kiwi og. Anonymous poster hash: 958d1...891 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #44 Skrevet 8. november 2013 De som slenger dritt er én ting. Men de som faktisk tar seg nær av at noen anonyme personer slenger dritt til dem på et forum, det er de som har problemer. If you can't take the heat, osv. Nei, da er ikke et debattforum noe for deg. Anonymous poster hash: 063d7...094 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #45 Skrevet 8. november 2013 Jeg synes det moro å erte folk, både IRL og her. Særlig de litt eldre besserwisserne her inne. Ler godt for meg selv når de tar av i all sin selvhøytidelighet. Anonymous poster hash: 97235...cc0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #46 Skrevet 8. november 2013 De som slenger dritt er én ting. Men de som faktisk tar seg nær av at noen anonyme personer slenger dritt til dem på et forum, det er de som har problemer. If you can't take the heat, osv. Nei, da er ikke et debattforum noe for deg.Anonymous poster hash: 063d7...094 Delvis enig. Man burde ikke være på et debattforum dersom man får problemer av å bli slengt dritt til, fordi det ikke er sunt for deg. Da er det bedre og mye sunnere for den psykiske helsa å gå seg en tur i skauen, møte venner eller finne seg en hobby. Men samtidig så skal det ikke være slik på en debattforum at man går til personangrep eller svarer veldig krasst. Noen ganger er det nok litt humor bak, men det er ikke alltid lett å skjønne. Noen ganger er det nok ondskap og skadefryd bak. Jeg skal innrømme at jeg på en humoristisk måte har slengt dritt. Og det er ikke bra! Men det er som en sjokolade, vanskelig å holde seg unna Anonymous poster hash: 443cd...47f
globalagogo Skrevet 8. november 2013 #47 Skrevet 8. november 2013 Men TS, du mener at de som snakker om materialistiske ting er kjedelige. Andre folk sier deg i mot. Du tar av. Hva er vitsen med et forum om man ikke kan diskutere? Mitt spørsmål til deg om du var singel hadde ingen ting med stygghet eller fordommer å gjøre. Kan bare ikke se for meg at noen i fast forhold som har det fint ville startet en slik tråd. Forøvrig ber jeg deg om å la være å nevne psykopatiske trekk da dette er et fagfelt og område du virker for uvitende til å kunne uttale deg om. 2
Version 2.0 Skrevet 8. november 2013 #48 Skrevet 8. november 2013 Selvsagt er det psykopater her inne. Hvorfor skulle det ikke være det? Dette forumet er tilgjengelig for absolutt alle, så skulle vært fascinerende om det bare tiltrakk seg moralske og etisk korrekte mennesker. Hvorfor folk slenger dritt: 1. De er bedritne og dårlige mennesker 2. De er sjalu/misunnelig/bitter og har selv et ganske kjipt liv 3. De er dumme 4. De mangler sosiale antenner 5. De synes det er gøy å provosere, og klarer ikke utforme skikkelige, saklige og provoserende innlegg, men må derfor gå til personangrep eller drittslenging. Dette faller tilbake på punkt nummer 3. 6. De misliker spesifikke brukere fordi de kanskje har følt seg angrepet av disse i tidligere tråder, og evner ikke lengre å skille person og sak. Langsinte, glemmer ikke og bærer mye nag. 7. De misliker spesifikke brukere fordi de generelt er veldig uenig eller forstår seg ikke på andre som mener noe forskjellig enn de selv. Det letteste blir å slenge dritt for å føle seg selv bedre (dette faller også tilbake til punkt 3) 8. De har vanvittig dårlig selvfølelse 9. De tror det er kult å være slem og tror at de blir mer populær og bedre likt, eventuelt tror de at de blir fryktet og at dette skal være kult. 10. De er dumme.. Oi dette var visst nevnt fra før.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #49 Skrevet 8. november 2013 Undersøkelser viser at de som slenger mye dritt på internett er ofte mindre vellykkede mennesker. Tror ikke det er bitre menn som utgjør majoriteten her, vi er tross alt på KG og ikke Diskusjon.no eller andre mannsdominerte forum. KG ja. Og hvem skal kunne guide dere småfrøkner om ikke oss menn? Anonymous poster hash: 7bc7b...794
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #50 Skrevet 8. november 2013 KG ja. Og hvem skal kunne guide dere småfrøkner om ikke oss menn? Anonymous poster hash: 7bc7b...794 Mn merker stor forskjell på om det er en gubbe eller en kjerring som slenger dritt. Menn er ateister, kvinner feminister. Like dumme begge to. Anonymous poster hash: 443cd...47f
Version 2.0 Skrevet 8. november 2013 #51 Skrevet 8. november 2013 Mn merker stor forskjell på om det er en gubbe eller en kjerring som slenger dritt. Menn er ateister, kvinner feminister. Like dumme begge to.Anonymous poster hash: 443cd...47f .. Også har man de generaliserende! 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #52 Skrevet 8. november 2013 .. Også har man de generaliserende! Jepp! Man har mange båser. Anonymous poster hash: 443cd...47f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #53 Skrevet 8. november 2013 Det er mange svært aggressive folk her ja. Jeg skal gjerne innrømme at jeg har svart litt aggressivt selv iblant, men det er da i selvforsvar for noen som allerede har begått grove personangrep på meg. Jeg gidder heller ikke passivt ta i mot usakligheter og skittkasting. Det sies fra mange hold at man bare skal la være å svare, men jeg er faktisk ikke enig i det. Når man blir usaklig så får man tåle å få passet påskrevet, det gjelder både her og den virkelige verden. Anonymous poster hash: 73af9...ba5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #54 Skrevet 8. november 2013 Selvsagt er det psykopater her inne. Hvorfor skulle det ikke være det? Dette forumet er tilgjengelig for absolutt alle, så skulle vært fascinerende om det bare tiltrakk seg moralske og etisk korrekte mennesker. Hvorfor folk slenger dritt: 1. De er bedritne og dårlige mennesker 2. De er sjalu/misunnelig/bitter og har selv et ganske kjipt liv 3. De er dumme 4. De mangler sosiale antenner 5. De synes det er gøy å provosere, og klarer ikke utforme skikkelige, saklige og provoserende innlegg, men må derfor gå til personangrep eller drittslenging. Dette faller tilbake på punkt nummer 3. 6. De misliker spesifikke brukere fordi de kanskje har følt seg angrepet av disse i tidligere tråder, og evner ikke lengre å skille person og sak. Langsinte, glemmer ikke og bærer mye nag. 7. De misliker spesifikke brukere fordi de generelt er veldig uenig eller forstår seg ikke på andre som mener noe forskjellig enn de selv. Det letteste blir å slenge dritt for å føle seg selv bedre (dette faller også tilbake til punkt 3) 8. De har vanvittig dårlig selvfølelse 9. De tror det er kult å være slem og tror at de blir mer populær og bedre likt, eventuelt tror de at de blir fryktet og at dette skal være kult. 10. De er dumme.. Oi dette var visst nevnt fra før. Hva med den mest opplagte grunnen: 11. Det er gøy! Anonymous poster hash: 063d7...094 1
Version 2.0 Skrevet 8. november 2013 #55 Skrevet 8. november 2013 Hva med den mest opplagte grunnen: 11. Det er gøy! Anonymous poster hash: 063d7...094 Den grunnen synes jeg henger tett sammen med punkt nummer 3, og det er dessuten litt omtalt i pkt 5.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #56 Skrevet 8. november 2013 Den grunnen synes jeg henger tett sammen med punkt nummer 3, og det er dessuten litt omtalt i pkt 5. Jeg tenker her på at det ikke nødvendigvis er slik at personene det er snakk om er dumme. Din liste er for preget av din overbevisning om at det absolutt må være noe veldig galt med disse personene. Mulig du føler deg bedre av å tro det, men det trenger ikke være slik. Anonymous poster hash: 063d7...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå