AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #21 Skrevet 7. november 2013 Enig med deg helt frem til du nevnte ADHD og asperger. Hvor kom den fra liksom? Anonymous poster hash: 84306...a7f Er en kjent sak at de som har asperger kan være ganske direkte. Jeg kjenner f.eks en, hun kan si til deg: oj, du har en skikkelig stor rumpe, også så mye cellulitter da gitt! Jeg vet det er pga diagnosen så da er det ok. De har ikke samme grenser som andre folk. Dette kan også utspille seg på nett, tenker jeg. Sier ikke at alle er sånn, men det var som sagt bare en teori fra meg da. Anonymous poster hash: c1c57...fc2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #22 Skrevet 7. november 2013 Er en kjent sak at de som har asperger kan være ganske direkte. Jeg kjenner f.eks en, hun kan si til deg: oj, du har en skikkelig stor rumpe, også så mye cellulitter da gitt! Jeg vet det er pga diagnosen så da er det ok. De har ikke samme grenser som andre folk. Dette kan også utspille seg på nett, tenker jeg. Sier ikke at alle er sånn, men det var som sagt bare en teori fra meg da. Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Nei, det er ikke ok. Du kan ikke bare gi dem opp bare fordi det er litt mer utfordrende å lære dem normal oppførsel. Anonymous poster hash: 617db...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #23 Skrevet 7. november 2013 Hvor har jeg nevnt ordet taper? Nå må du slutte å finne på ting. Seriøst. Folk som bruker hersketeknikker som "du er sikkert stygg og singel" har det jeg vil kalle psykopatiske trekk, ja. Jeg spurte MENN hvorfor de velger jenter som bare snakker om materialistiske ting og utseende, som i mine øyne da har 0 personlighet. Siden du tar deg så nær av dette føler du deg tydeligvis truffet De fleste menn klarte dessuten svare konstruktivt selv om de ikke var enig i meg. Rart at de klarte det, men ikke damene? Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Du vet like godt som meg at jeg ikke har finne på ting, det du nå bedriver med er hersketeknikk. Du har ordrett sagt til noen "Du er en taper" , men du har generalisert, det som er i dine øyne, kjedelige mennesker som tapere. Du kan lese, så dette vet du allerede. For det andre så er det ingenting som heter psykopatiske trekk. Psykopati er ingen diagnose, men en en måte å generalisere affektive, mellommenneskelige og atferdsmessige symptomer på (mye brukt i retts-psykriatrien). Disse symptomene inkluderer egosentrert tankegang, manipulerende atferd, overfladisk følelsesliv, manglende empati og ansvarsfølelse og dårlig atferdskontroll. Akkurat det du forøvrig har vist igjennom de to trådene dine med å angripe alle mennesker som i dine øyne ikke er like gode som deg selv. Selv kan jeg ikke forstå hvorfor du lar deg provosere av at folk får seg kjærester, det burde jo igrunn bare være en fin ting. Å nei jeg føler meg ikke truffet, om enkelte mennesker ser på meg som kjedelig så skal de gjerne få lov til det. Alle har vi forskjellige preferanser og interesser å det gagner ingen i samfunnet at alle hadde vært like. Og det at du mener at de fleste menn klarte å svare konstuktivt er ikke relevant. For det første så er det mange flere kvinner her enn det det er menn, for det andre så har du ingen mulighet til å bedømme om det er en mann eller en kvinne som sitter bak en AB funkjson og for det tredje så mistenker jeg at du føler deg truet av andre kvinner som i dine øyne er bedre enn deg og at det kanskje er derfor du er så utrolig underholdende fiendtlig. Og for det fjerde, jeg er mann. Anonymous poster hash: b0f8e...972 2
Gjest Houdini Skrevet 7. november 2013 #24 Skrevet 7. november 2013 - dårlig oppvekst - dårlig moral - de får utløp for dritten de ikke tør å gjøre noe med IRL - de føler seg tøffe bak skjermen - de føler seg bedre med seg selv ved å skrive noe dritt på nett - de kjeder seg - fulle av frustrasjoner Det kan være hva som helst, fellesnevneren er at det ikke akkurat bor så mye godt i dem. Det beste er å ikke svare dem. Er sikker på at mange av dem er superhyggelige IRL, men så kommer det sanne ytre frem på nettet hvor de ikke stilles til ansvar. 1
globalagogo Skrevet 7. november 2013 #25 Skrevet 7. november 2013 Du vet like godt som meg at jeg ikke har finne på ting, det du nå bedriver med er hersketeknikk. Du har ordrett sagt til noen "Du er en taper" , men du har generalisert, det som er i dine øyne, kjedelige mennesker som tapere. Du kan lese, så dette vet du allerede. For det andre så er det ingenting som heter psykopatiske trekk. Psykopati er ingen diagnose, men en en måte å generalisere affektive, mellommenneskelige og atferdsmessige symptomer på (mye brukt i retts-psykriatrien). Disse symptomene inkluderer egosentrert tankegang, manipulerende atferd, overfladisk følelsesliv, manglende empati og ansvarsfølelse og dårlig atferdskontroll. Akkurat det du forøvrig har vist igjennom de to trådene dine med å angripe alle mennesker som i dine øyne ikke er like gode som deg selv. Selv kan jeg ikke forstå hvorfor du lar deg provosere av at folk får seg kjærester, det burde jo igrunn bare være en fin ting. Å nei jeg føler meg ikke truffet, om enkelte mennesker ser på meg som kjedelig så skal de gjerne få lov til det. Alle har vi forskjellige preferanser og interesser å det gagner ingen i samfunnet at alle hadde vært like. Og det at du mener at de fleste menn klarte å svare konstuktivt er ikke relevant. For det første så er det mange flere kvinner her enn det det er menn, for det andre så har du ingen mulighet til å bedømme om det er en mann eller en kvinne som sitter bak en AB funkjson og for det tredje så mistenker jeg at du føler deg truet av andre kvinner som i dine øyne er bedre enn deg og at det kanskje er derfor du er så utrolig underholdende fiendtlig. Og for det fjerde, jeg er mann. Anonymous poster hash: b0f8e...972 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #26 Skrevet 7. november 2013 Rettelse, det gikk litt fort i svingene. Du vet like godt som meg at jeg ikke har finne på ting, det du nå bedriver med er hersketeknikk. Du har ikke ordrett sagt til noen "Du er en taper" , men du har generalisert, det som er i dine øyne, kjedelige mennesker som tapere. Du kan lese, så dette vet du allerede. For det andre så er det ingenting som heter psykopatiske trekk. Psykopati er ingen diagnose, men en en måte å generalisere affektive, mellommenneskelige og atferdsmessige symptomer på (mye brukt i retts-psykriatrien). Disse symptomene inkluderer egosentrert tankegang, manipulerende atferd, overfladisk følelsesliv, manglende empati og ansvarsfølelse og dårlig atferdskontroll. Akkurat det du forøvrig har vist igjennom de to trådene dine med å angripe alle mennesker som i dine øyne ikke er like gode som deg selv. Selv kan jeg ikke forstå hvorfor du lar deg provosere av at folk får seg kjærester, det burde jo igrunn bare være en fin ting. Å nei jeg føler meg ikke truffet, om enkelte mennesker ser på meg som kjedelig så skal de gjerne få lov til det. Alle har vi forskjellige preferanser og interesser å det gagner ingen i samfunnet at alle hadde vært like. Og det at du mener at de fleste menn klarte å svare konstuktivt er ikke relevant. For det første så er det mange flere kvinner her enn det det er menn, for det andre så har du ingen mulighet til å bedømme om det er en mann eller en kvinne som sitter bak en AB funkjson og for det tredje så mistenker jeg at du føler deg truet av andre kvinner som i dine øyne er bedre enn deg og at det kanskje er derfor du er så utrolig underholdende fiendtlig. Og for det fjerde, jeg er mann. Anonymous poster hash: b0f8e...972
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #27 Skrevet 7. november 2013 Er en kjent sak at de som har asperger kan være ganske direkte. Jeg kjenner f.eks en, hun kan si til deg: oj, du har en skikkelig stor rumpe, også så mye cellulitter da gitt! Jeg vet det er pga diagnosen så da er det ok. De har ikke samme grenser som andre folk. Dette kan også utspille seg på nett, tenker jeg. Sier ikke at alle er sånn, men det var som sagt bare en teori fra meg da. Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Og hvor kommer ADHD inn i bildet da? Jobber med barn med spesielle utfordringer jeg, bl.a. ADHD, og jeg kan absolutt ikke si at jeg kjenner igjen beskrivelsen din. Men om du kjenner én jente med asperger så har du sikkert rett... Anonymous poster hash: 84306...a7f 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #28 Skrevet 7. november 2013 Fotballfrue tråden er et perfekt eksempel på kvinner som slenger dritt. Og når noen blir omtalt som 'bitter og misunnelig' så er det nok stor sjanse for at vedkommende selv har vært frekke selv mot noen, men det teller kanskje ikke... Anonymous poster hash: b2b4e...aa8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #29 Skrevet 7. november 2013 Du vet like godt som meg at jeg ikke har finne på ting, det du nå bedriver med er hersketeknikk. Du har ordrett sagt til noen "Du er en taper" , men du har generalisert, det som er i dine øyne, kjedelige mennesker som tapere. Du kan lese, så dette vet du allerede. For det andre så er det ingenting som heter psykopatiske trekk. Psykopati er ingen diagnose, men en en måte å generalisere affektive, mellommenneskelige og atferdsmessige symptomer på (mye brukt i retts-psykriatrien). Disse symptomene inkluderer egosentrert tankegang, manipulerende atferd, overfladisk følelsesliv, manglende empati og ansvarsfølelse og dårlig atferdskontroll. Akkurat det du forøvrig har vist igjennom de to trådene dine med å angripe alle mennesker som i dine øyne ikke er like gode som deg selv. Selv kan jeg ikke forstå hvorfor du lar deg provosere av at folk får seg kjærester, det burde jo igrunn bare være en fin ting. Å nei jeg føler meg ikke truffet, om enkelte mennesker ser på meg som kjedelig så skal de gjerne få lov til det. Alle har vi forskjellige preferanser og interesser å det gagner ingen i samfunnet at alle hadde vært like. Og det at du mener at de fleste menn klarte å svare konstuktivt er ikke relevant. For det første så er det mange flere kvinner her enn det det er menn, for det andre så har du ingen mulighet til å bedømme om det er en mann eller en kvinne som sitter bak en AB funkjson og for det tredje så mistenker jeg at du føler deg truet av andre kvinner som i dine øyne er bedre enn deg og at det kanskje er derfor du er så utrolig underholdende fiendtlig. Og for det fjerde, jeg er mann. Anonymous poster hash: b0f8e...972 Du legger ord i min munn, deet er hersketeknikk. Jeg har ikke nevnt noe om at noen er tapere i det hele tatt, det er det du som fantaserer om isåfall. Igjen, for 30. gang, siden ingen klarer å innse det, så ville jeg vite hvorfor damer som er kjedelige, som sagt de som bare snakker fjas om sminke/etc får seg kjærester. Har ingenting med misunnelse å gjøre eller at jeg ikke unner andre å få kjærester. Herregud, hvor har du fått dette fra? Du finner på tiing, og driver med hersketeknikk. Samme gjør de som skriver "du er sikkert singel og stygg". Hva er poenget med å skrive sånt? Jeg stilte et spørsmål jeg ville ha svar på. Er bare å la værte å svare hvis du ikke har noe konstruktivt å si. Som jeg har skrevet 1000 ganger nå. Anonymous poster hash: c1c57...fc2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #30 Skrevet 7. november 2013 Nei, det er ikke ok. Du kan ikke bare gi dem opp bare fordi det er litt mer utfordrende å lære dem normal oppførsel. Anonymous poster hash: 617db...2fe Ikke gi opp, men denne damen sier selv at hun ikke har noen kontroll på hva hun sier pga asperger. Jeg har heller ikke sagt det gjelder ALLE, som noen kverulanter maser om, men at det gjelder noen. Alle med asperger er ikke like. Derfor er det vel ikke utenkelig at noen med asperger kan skrive masse dritt på et forum? Why not? Anonymous poster hash: c1c57...fc2
Gjest Reza08 Skrevet 7. november 2013 #31 Skrevet 7. november 2013 Fint om noen psykologer kan svare her. Hva tror dere er grunnen til at så mange må slenge dritt på kg? Man kan ikke diskutere noe som helst uten at man blir kalt "bitter og sjalu". Det virker som det er de eneste ordene folk klarer å skrive, "Du er så bitter og sjalu". Ser dere ikke selv at det er barnslig? Jeg tenker som så at hvis det er noen jeg er uenig i lar jeg heller være å svare eller begrunner hvorfor jeg ikke er enig. Men er tydeligvis veldig mange medlemmer her som fullstendig mangler folkeskikk. Her er mine hobbypsykologiske grunner til hvorfor folk oppfører seg sånn: - dårlig sosialt liv. Lite nettverk så de sitter kun på internett. - mange nav'ere som igjen har dårlig med venner/familie, derfor blir de negative - misunnelse. de føler seg ikke bra og må slenge dritt til andre for å hevde seg selv. F.eks i vesketråden så ble folk hetset fordi de kjøpte seg dyre vesker, da var man plutselig tacky, show off og trailer trash. - mange menn har komplekser pga små peniser og er BITRE (uff nå brukte jeg det ordet selv) på damer fordi de blir avvist gang på gang - psykiske lidelser. adhd/asperger har symptomer på dårlig sosial intelligens, så de bør nesten være unskyldt. Noen fler meninger om dette? Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Hva har penisstørrelsen med hvordan man er som menneske?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #32 Skrevet 7. november 2013 Hva har penisstørrelsen med hvordan man er som menneske? Har man liten penis eller ADHD er man tydeligvis dømt til å sitte på KG og skrive dritt. Anonymous poster hash: 84306...a7f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #33 Skrevet 7. november 2013 Du legger ord i min munn, deet er hersketeknikk. Jeg har ikke nevnt noe om at noen er tapere i det hele tatt, det er det du som fantaserer om isåfall. Igjen, for 30. gang, siden ingen klarer å innse det, så ville jeg vite hvorfor damer som er kjedelige, som sagt de som bare snakker fjas om sminke/etc får seg kjærester. Har ingenting med misunnelse å gjøre eller at jeg ikke unner andre å få kjærester. Herregud, hvor har du fått dette fra? Du finner på tiing, og driver med hersketeknikk. Samme gjør de som skriver "du er sikkert singel og stygg". Hva er poenget med å skrive sånt? Jeg stilte et spørsmål jeg ville ha svar på. Er bare å la værte å svare hvis du ikke har noe konstruktivt å si. Som jeg har skrevet 1000 ganger nå. Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Jeg skrev en rettelsestråd siden jeg glemte ett ord, men du har helt riktig. Du har ikke ordrett sagt til noen "Du er en taper" , men du har generalisert, det som er i dine øyne, kjedelige mennesker som tapere. Og det er akkurat like tragisk. Jeg har forøvrig aldri kalt deg stygg, jeg kjenner deg ikke, så jeg kan ikke svarer hvorfor folk har slengt den kommentaren. Jeg tror derimot det er fordi du bedriver sterke angrep i den tråden og derfor folk har blitt provoserte å sagt slik. Måten du formulerte deg i den tråden virket veldig sint og sjalusiaktig (om det er ett ord) på disse såkalte kjedelige kvinnene. Å nei, jeg finner ikke på ting. Har ingenting med misunnelse å gjøre eller at jeg ikke unner andre å få kjærester. Herregud, hvor har du fått dette fra? Dette får jeg i fra omtrent alle innlegg du skrev i den tråden. Du avfeide alt som var konstruktive tilbakemeldinger/kommentarer som usakelige og/eller personangrep, og kalte brukere for psykopater fordi de ikke var enig med deg. En ytterst lite moden måte å diskutere på. Og dette jeg gjør nå er å ha noe konstruktivt å si. Å være uenig er ikke ensbetydende å være ukonstruktiv. Men like fullt er det hysterisk morsomt at du startet denne tråden etter du oppførte deg på akkurat samme måten du disser her i gamle tråden din. Frasen "Ikke kast stein i glasshus" har vel aldri passet bedre enn til deg her Anonymous poster hash: b0f8e...972 1
Gjest Reza08 Skrevet 7. november 2013 #34 Skrevet 7. november 2013 Har man liten penis eller ADHD er man tydeligvis dømt til å sitte på KG og skrive dritt. Anonymous poster hash: 84306...a7f Virker nesten slik. Fatter ikke hvor de får slike påstander fra. Hvis man er sånn og sånn sitter man automatisk over nett og skriver dritt til andre, i følge enkelte her.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #35 Skrevet 7. november 2013 Virker nesten slik. Fatter ikke hvor de får slike påstander fra. Hvis man er sånn og sånn sitter man automatisk over nett og skriver dritt til andre, i følge enkelte her. Ja. Da har man nemlig dårlig nettverk, ingen kvinne kan elske en, man blir bitter og lar alt gå ut over stakkars snille mennesker på internettforum. Folk med små peniser og ADHD er nifse. Anonymous poster hash: 84306...a7f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #36 Skrevet 7. november 2013 Jeg skrev en rettelsestråd siden jeg glemte ett ord, men du har helt riktig. Du har ikke ordrett sagt til noen "Du er en taper" , men du har generalisert, det som er i dine øyne, kjedelige mennesker som tapere. Og det er akkurat like tragisk. Jeg har forøvrig aldri kalt deg stygg, jeg kjenner deg ikke, så jeg kan ikke svarer hvorfor folk har slengt den kommentaren. Jeg tror derimot det er fordi du bedriver sterke angrep i den tråden og derfor folk har blitt provoserte å sagt slik. Måten du formulerte deg i den tråden virket veldig sint og sjalusiaktig (om det er ett ord) på disse såkalte kjedelige kvinnene. Å nei, jeg finner ikke på ting. Har ingenting med misunnelse å gjøre eller at jeg ikke unner andre å få kjærester. Herregud, hvor har du fått dette fra? Dette får jeg i fra omtrent alle innlegg du skrev i den tråden. Du avfeide alt som var konstruktive tilbakemeldinger/kommentarer som usakelige og/eller personangrep, og kalte brukere for psykopater fordi de ikke var enig med deg. En ytterst lite moden måte å diskutere på. Og dette jeg gjør nå er å ha noe konstruktivt å si. Å være uenig er ikke ensbetydende å være ukonstruktiv. Men like fullt er det hysterisk morsomt at du startet denne tråden etter du oppførte deg på akkurat samme måten du disser her i gamle tråden din. Frasen "Ikke kast stein i glasshus" har vel aldri passet bedre enn til deg her Anonymous poster hash: b0f8e...972 Skjerp deg, jeg har ikke nevnt noe om tapere. It's all in your head. Igjen, jeg nevner for 31. gang siden du ikke får det inn med teskje, at jeg lurte på hvorfor menn velger damer som er kjedelige pga de snakker om materialistiske ting. Det var et spørsmål, nevnte ingenting om tapere, spurte bare hvorfor det var sånn. Hvorfor du tar deg så SYKT nær av et sånt spørsmål aner jeg ikke, men håper det går bra med deg og at du ikke gråter.. Jeez, lurer på hvordan du reagerer når du opplever virkelige kriser. Måå jo bli et drama uten like. Når folk svarer med "Du er sikkert singel og bitter/stygg/whatever" som svar på en kommentar, så er det et psykopatisk trekk jo. Det er dårlig hersketeknikk, og viser at personen ikke har noe konstruktivt å svare. Har ikke sagt noe om at jeg ikke tåler at folk er uenig jeg, men la nå vær å sleng dritt til meg og svar heller på innlegget. Vil du ikke svare, så LA VÆR. Skal jeg skrive med enda større tekst kanskje? LA VÆR Å SVAR PÅ INNLEGG DU IKKE INTERESSERER DEG FOR. Anonymous poster hash: c1c57...fc2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #37 Skrevet 7. november 2013 Virker nesten slik. Fatter ikke hvor de får slike påstander fra. Hvis man er sånn og sånn sitter man automatisk over nett og skriver dritt til andre, i følge enkelte her. Det var en TEORI, har ikke sagt at det ER sånn, men en teori. Er mange menn som blir bitre (hater det ordet) pga de har blitt avvist eller hva som har skjedd, og bruker nettet til å spre dritt og dårlig stemning. Ofte har det sammenheng med små peniser, er min erfaring. http://no.wikipedia.org/wiki/Teori Anonymous poster hash: c1c57...fc2
Gjest Reza08 Skrevet 7. november 2013 #38 Skrevet 7. november 2013 Det var en TEORI, har ikke sagt at det ER sånn, men en teori. Er mange menn som blir bitre (hater det ordet) pga de har blitt avvist eller hva som har skjedd, og bruker nettet til å spre dritt og dårlig stemning. Ofte har det sammenheng med små peniser, er min erfaring. http://no.wikipedia.org/wiki/Teori Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Greit at du har din mening. Har ikke sagt noe på det. Stusser bare litt på at du plukker ut en bestemt gruppe med personer, og absolutt skal mene at de er sånn og sånn. Har du noe belegg for dette? Blir akkurat som at jeg skal si at damer med med små pupper er noen bitre og fæle vesen. Da tenker jeg at dere hadde reagert. Dette er å generalisere så til de grader. Kan nok stemme at enkelte menn med små peniser har fått gjennomgå, og av den grunn blir noe bitre. Men dette kan også skje med f. eks damer med små pupper. Også folk utenfor denne kategorien kan være like eller mer bitre enn disse. Så jevnt over tror jeg ikke at det er så stor forskjell. Du får ha lykke til med å bevise at folk med små peniser er mer bitre enn andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #39 Skrevet 7. november 2013 Skjerp deg, jeg har ikke nevnt noe om tapere. It's all in your head. Igjen, jeg nevner for 31. gang siden du ikke får det inn med teskje, at jeg lurte på hvorfor menn velger damer som er kjedelige pga de snakker om materialistiske ting. Det var et spørsmål, nevnte ingenting om tapere, spurte bare hvorfor det var sånn. Hvorfor du tar deg så SYKT nær av et sånt spørsmål aner jeg ikke, men håper det går bra med deg og at du ikke gråter.. Jeez, lurer på hvordan du reagerer når du opplever virkelige kriser. Måå jo bli et drama uten like. Når folk svarer med "Du er sikkert singel og bitter/stygg/whatever" som svar på en kommentar, så er det et psykopatisk trekk jo. Det er dårlig hersketeknikk, og viser at personen ikke har noe konstruktivt å svare. Har ikke sagt noe om at jeg ikke tåler at folk er uenig jeg, men la nå vær å sleng dritt til meg og svar heller på innlegget. Vil du ikke svare, så LA VÆR. Skal jeg skrive med enda større tekst kanskje? LA VÆR Å SVAR PÅ INNLEGG DU IKKE INTERESSERER DEG FOR. Anonymous poster hash: c1c57...fc2 Haha, dette blir bare bedre og bedre! Total irrasjonell Hos meg er det svært lite drama, men det er vel noe som vil forsvinne også hos deg å etterhvert når du har blitt voksen og får selvinnsikt nok til å se egne feil. Men du morer meg veldig. Ut i fra det du skriver så er det vel to tette og en badehette hver gang typen din eller venninnen din gir deg litt motstand. Regner med at du kan kvalifisere til en vaskeekte dramaqueen, men det får bli en annen tråd. Utpreget aggressiv er du uansett, og det gjør det hele veldig mye mere morsomt med tanke på navnet på denne tråden din. Hvem av oss som er aktiv drittslenger er ikke noe å diskutere engang, men jeg må innrømme at jeg tror jeg har tatt deg for å være litt eldre enn det du er frem til nå. Når du i siste avsnitt her gjentar deg selv for ørtne gangen og igjen presterer å kalle folk for psykopat, samt av alle ting øker fontstørrelsen for å få frem ett poeng så tar jeg det som en selvfølge at du ikke er ferdig med ungdomskolen engang. Og da virker alt plutselig mye mere klart på hvorfor du oppfører deg så irrasjonelt som du har gjort til nå. Viste du forøvrig at sosiopater og andre med slike "psykopatiske" lidelser som du drar frem hele tiden ofte anklager andre for å være syke? Det er en av tingene behandleren noterer seg når h*n skal diagnostisere. Verdt å tenke på før du slenger slike ord rundt deg Anonymous poster hash: b0f8e...972 3
Suss81 Skrevet 7. november 2013 #40 Skrevet 7. november 2013 Greit at du har din mening. Har ikke sagt noe på det. Stusser bare litt på at du plukker ut en bestemt gruppe med personer, og absolutt skal mene at de er sånn og sånn. Har du noe belegg for dette? Blir akkurat som at jeg skal si at damer med med små pupper er noen bitre og fæle vesen. Da tenker jeg at dere hadde reagert. Dette er å generalisere så til de grader. Kan nok stemme at enkelte menn med små peniser har fått gjennomgå, og av den grunn blir noe bitre. Men dette kan også skje med f. eks damer med små pupper. Også folk utenfor denne kategorien kan være like eller mer bitre enn disse. Så jevnt over tror jeg ikke at det er så stor forskjell. Du får ha lykke til med å bevise at folk med små peniser er mer bitre enn andre mennesker. Nei, nei, nei, alle vet at menn med små peniser er bitre, og at de derfor ikke tåler smaken av sitron. Hver gang det er fullmåne må de gå baklengs rundt en taxi for ikke å surne. Kvinner med små pupper er ikke bitre, men derimot er alle er venstrehendte og må trampe rytmisk med foten hver gang de hører bokstaven "L"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå