AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Ikke sportsbh eller sånn "topp" som 5. klassingene bruker, men sånne tøybher som var vanlige på 80-90-tallet. Uten spiler og cups og det. Finner ikke bilde av det, så håper noen skjønner hva jeg mener. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? Anonymous poster hash: f3e0f...236
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Sloggi har, fås kjøpt på Cubus osv. Anonymous poster hash: 7499e...22e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg har Sloggi bh, uten spiler. Er kjempegod å ha på. Får ikke de peneste puppene av den, men det er ihvertfall behagelig å gå med. Anonymous poster hash: 88f9f...62e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 TUSEN TAKK! Sloggi skal kjøpes Er ikke utseendet det står på - jeg trenger bare noe som ikke hemmer meg men som likevel tillater å gå med hvit singlet uten å vise frem hele kalaset Anonymous poster hash: f3e0f...236
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Hvilke andre butikker selger Sloggi? Var på Cubus i dag, men de hadde bare store strl. Sloggi har vel ned i 70 i omkrets? Anonymous poster hash: f3e0f...236
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 TUSEN TAKK! Sloggi skal kjøpes Er ikke utseendet det står på - jeg trenger bare noe som ikke hemmer meg men som likevel tillater å gå med hvit singlet uten å vise frem hele kalaset Anonymous poster hash: f3e0f...236 Har du såpass små buuubs, trenger du vel ikke bh i det heletatt? spar penger, gå uten!Anonymous poster hash: fc387...ce2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 TUSEN TAKK! Sloggi skal kjøpes Er ikke utseendet det står på - jeg trenger bare noe som ikke hemmer meg men som likevel tillater å gå med hvit singlet uten å vise frem hele kalaset Anonymous poster hash: f3e0f...236 Sånn som man klistrer over brystvortene da? Anonymous poster hash: 6e6d2...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Har du såpass små buuubs, trenger du vel ikke bh i det heletatt? spar penger, gå uten!Anonymous poster hash: fc387...ce2 TS nevner da ingenting om størrelsen sin? Anonymous poster hash: 72768...0d8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 TS nevner da ingenting om størrelsen sin? Anonymous poster hash: 72768...0d8 Det må da være lovå håpe at folk som trenger støtte ikke lar de henge ned med slike bher Anonymous poster hash: fc387...ce2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Har du såpass små buuubs, trenger du vel ikke bh i det heletatt? spar penger, gå uten!Anonymous poster hash: fc387...ce2 Store har jeg ikke, men store nok til at jeg får litt vel mye oppmerksomhet om jeg sprader rundt i hvit singlet uten noe under. Om det ikke er nødvendig, går jeg uten, så jeg skal bare ha en bh til nødstilfeller! Anonymous poster hash: f3e0f...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå