Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sportsbh eller sånn "topp" som 5. klassingene bruker, men sånne tøybher som var vanlige på 80-90-tallet. Uten spiler og cups og det. Finner ikke bilde av det, så håper noen skjønner hva jeg mener.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne?

Anonymous poster hash: f3e0f...236
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sloggi har, fås kjøpt på Cubus osv.

Anonymous poster hash: 7499e...22e
Skrevet

Jeg har Sloggi bh, uten spiler. Er kjempegod å ha på. Får ikke de peneste puppene av den, men det er ihvertfall behagelig å gå med.

Anonymous poster hash: 88f9f...62e
Skrevet

TUSEN TAKK! Sloggi skal kjøpes :)

Er ikke utseendet det står på - jeg trenger bare noe som ikke hemmer meg men som likevel tillater å gå med hvit singlet uten å vise frem hele kalaset :fnise:

Skrevet

Hvilke andre butikker selger Sloggi? Var på Cubus i dag, men de hadde bare store strl. Sloggi har vel ned i 70 i omkrets?

Skrevet

TUSEN TAKK! Sloggi skal kjøpes :) Er ikke utseendet det står på - jeg trenger bare noe som ikke hemmer meg men som likevel tillater å gå med hvit singlet uten å vise frem hele kalaset :fnise:Anonymous poster hash: f3e0f...236

Har du såpass små buuubs, trenger du vel ikke bh i det heletatt? :) spar penger, gå uten!

Anonymous poster hash: fc387...ce2

Skrevet

TUSEN TAKK! Sloggi skal kjøpes :)

Er ikke utseendet det står på - jeg trenger bare noe som ikke hemmer meg men som likevel tillater å gå med hvit singlet uten å vise frem hele kalaset :fnise:

Sånn som man klistrer over brystvortene da?

Anonymous poster hash: 6e6d2...b1e

Skrevet

Har du såpass små buuubs, trenger du vel ikke bh i det heletatt? :) spar penger, gå uten!Anonymous poster hash: fc387...ce2

TS nevner da ingenting om størrelsen sin?

Anonymous poster hash: 72768...0d8

Skrevet

TS nevner da ingenting om størrelsen sin?

Anonymous poster hash: 72768...0d8

Det må da være lovå håpe at folk som trenger støtte ikke lar de henge ned med slike bher :)

Skrevet

Har du såpass små buuubs, trenger du vel ikke bh i det heletatt? :) spar penger, gå uten!

Store har jeg ikke, men store nok til at jeg får litt vel mye oppmerksomhet om jeg sprader rundt i hvit singlet uten noe under. Om det ikke er nødvendig, går jeg uten, så jeg skal bare ha en bh til nødstilfeller! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...