Gå til innhold

Mest Irriterende med kjæresten/samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en tråd her, om hva som irriterer dere mest med kjæresten deres, eller samboeren deres? Er mest for å få ut litt frustrasjon. Ta gjerne med alder og hvor lenge dere har vært sammen!

Kjæresten min er veldig flink på å logge seg av facebook helt uten videre, eller så bruker han evig lang tid på å svare - kan ta et helt døgn. Irriterer meg grenseløst.

Mannfolk!!

Anonymous poster hash: ac81c...ce4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

19&19 - 1 1/2

Han setter ikke inni maskinen etter seg, og ser mld på facebook men svarer ikke.. 😱😱

Skrevet

Vi er begge 19, vært sammen nesten et halvt år. Det som irriterer meg mest, er at han har funnet ut at banan i tacoen er veldig godt, og at han derfor hele tiden legger en banan i min taco.

• Liker 48
Skrevet

Vi er begge 19, vært sammen nesten et halvt år. Det som irriterer meg mest, er at han har funnet ut at banan i tacoen er veldig godt, og at han derfor hele tiden legger en banan i min taco.

Om det er en ekstra sterk taco så er ikke det så far off. Sterke retter bør gjerne ha en søtlig komponent for å balansere det serke slik at det ikke bare brenner i munnen på en måte som gjør at man mister smaken av hovedingrediensene.

Anonymous poster hash: a2e28...050

• Liker 1
Skrevet

At han gamer i stedet for å kose med meg ganske ofte (hei, ja du, det er et hint!).

Skrevet

20 og 23. - vært sammen i over 3 og et halvt år.

Det som er mest irriterende er at han er så sta. Han gir seg ikke i en diskusjon fordi han tror han har rett, uansett hva.

Anonymous poster hash: 627d8...914
  • Liker 3
Gjest halebein
Skrevet

Han har en jobb der han reiser en del... Ikke irriterende, men vi hjemme savner han...

• Liker 1
Skrevet

Banan og taco er vel en metafor...

Anonymous poster hash: 06547...e85
  • Liker 12
Skrevet

22&22, snart 3 år.

At han er så utrolig dårlig på å diskutere at diskusjonene våre ender opp som monologer fra min side. Hvis jeg vil diskutere noe må jeg nesten sette meg på han for å få svar. Og han kan gjerne bruke en hel dag bare på å komme opp med et svar, og innen han kommer med et svar har jeg glemt hva vi diskuterte..

Og som en del andre; han er veldig dårlig på å svare på meldinger og på facebook.. Og når han først svarer går det gjerne i enstavelsesord. Mannfolk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 27, han er 28. Vært sammen i litt over 4 år.

Måten han spiser på, jeg blir helt stressa. Han hiver maten i seg som om han ikke har spist på en uke, bruker både gaffelen og kniven til å spise med, pluss at han "suger" maten inn i munnen, virker som han prøver å sluke den. Så de få gangene vi prøver å ha romantisk middag ved spisebordet, går det ca ett minutt før jeg foreslår å se på tv mens vi spiser i sofaen, så tv-lydene kan overdøve spiselydene hans. HELDIGVIS klarer han å være nogenlunde normal når vi er ute og spiser eller spiser sammen med andre. :sinnatagg:

• Liker 10
Skrevet

30 og 35

Forlovet i 5 år og gift i 3 år:)

Slenger fra seg skittent undertøy og sokker på soveromsgulvet, så når jeg står opp for mitt nattlige ærend, sklir jeg på undertøyet og faller med et dunk.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 27, han er 28. Vært sammen i litt over 4 år.

Måten han spiser på, jeg blir helt stressa. Han hiver maten i seg som om han ikke har spist på en uke, bruker både gaffelen og kniven til å spise med, pluss at han "suger" maten inn i munnen, virker som han prøver å sluke den. Så de få gangene vi prøver å ha romantisk middag ved spisebordet, går det ca ett minutt før jeg foreslår å se på tv mens vi spiser i sofaen, så tv-lydene kan overdøve spiselydene hans. HELDIGVIS klarer han å være nogenlunde normal når vi er ute og spiser eller spiser sammen med andre. :sinnatagg:

Haha høres akkurat ut som eksen min.

Han bodde hjemme hos foreldrene sine da, så vi spiste jo middag sammen med de. Han var jo ferdig med å spise maten sin LENGE før alle andre. Så til slutt så følte jeg at jeg måtte begynne å spise like fort, for jeg var livredd for å måtte sitte igjen der å spise med de alene, siden han pleide å gå fra bordet når han var ferdig:P

Anonymous poster hash: 56e2c...928

• Liker 1
Skrevet

Om det er en ekstra sterk taco så er ikke det så far off. Sterke retter bør gjerne ha en søtlig komponent for å balansere det serke slik at det ikke bare brenner i munnen på en måte som gjør at man mister smaken av hovedingrediensene.

Jeg ser den. Det er greit at banan i tacoen (ikke en metafor!) kan være en god idé - men jeg liker ikke banan i tacoen. Det er bare min smakspreferanse. Likevel havner det alltid på mystisk vis en banan der hver gang, i håp om at jeg skal få en åpenbaring om at det smaker godt. Jeg bruker fersk ananas som et søtlig komponent i tacoen, noe kjæresten min får hakeslepp av, "for det kan umulig være godt". :fnise:

• Liker 5
Skrevet

sikker på at taco og banan ikke er en metafor? :fnise:

Skrevet

Æsj... Det høres ikke godt ut.

Skrevet

Jeg er 26- han er 27 , vært sammen i 9 år .

At han kaller meg for det andre fornavnet mitt isteden for det første . det er til og med et mest upraktiske lange navnet .

Anonymous poster hash: 012cd...399
Skrevet

Mangel på iniativ, både i hverdagen og til sengs.

Anonymous poster hash: 5b8d7...1e6
  • Liker 2
Skrevet

At han ikke svarer på sms. Jeg sender kanskje en melding eller to i mnd, men får jeg svar? Nei:) også når han har fri, så har han FRI. Ikke klesvask, rydding +++. Men når jeg kommer hjem etter 13 timers arb.dager så må jeg vaske klær, rydde kjøkkenet og alt annet av husarbeid. Er jo bare små bagateller egentlig. Vi er samboere, 2 unger.

Skrevet

Haha høres akkurat ut som eksen min.

Han bodde hjemme hos foreldrene sine da, så vi spiste jo middag sammen med de. Han var jo ferdig med å spise maten sin LENGE før alle andre. Så til slutt så følte jeg at jeg måtte begynne å spise like fort, for jeg var livredd for å måtte sitte igjen der å spise med de alene, siden han pleide å gå fra bordet når han var ferdig:P

Anonymous poster hash: 56e2c...928

Haha, nå måtte jeg le, så det for meg :fnise: :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil bare legge til enda et irriterende aspekt ved kjæresten min: Det at han hele tiden drar opp vår lille uenighet angående bananen i tacoen. Flere ganger i uka! Fikk nettopp en melding tikkende inn på mobilen der kan kaller meg en barbar, og at forholdet vårt er på spill, at jeg bør overgi meg til "det sanne tacotilbehøret". Heldigvis er dette bare humoren hans, men jeg skulle gjerne være foruten hans besettelse av den helsikes bananen.

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...