Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger man den opp sånn 1 desember, eller når gjør man det? Bor på hybel og vil gjerne ha julestjerne her før jul :)

Anonymous poster hash: 3998b...50e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å henge den opp første søndag i advent. Og i år er jo det 1 desember så det passer perfekt!

Anonymous poster hash: 8ee76...33f
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har faktisk tenkt mye på dette selv, og har bestemt meg for å pynte til jul de siste dagene av november :nisselue::tree:

Skrevet

Jeg pleier å henge den opp første søndag i advent. Og i år er jo det 1 desember så det passer perfekt!

Anonymous poster hash: 8ee76...33f

Ok, flott! :)

-ts

Skrevet

Siste jeg gjør lørdagskvelden før jeg legger meg. Altså kvelden før 1 søndag i advent

Anonymous poster hash: 5c363...b5e
Skrevet

Første søndag i advent.

Anonymous poster hash: e3fed...e3d
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Bra å vite at jeg ikke er den eneste i Norge da ihvertfall som har planer om å gjøre dette. Takk dere!

-ts

Gjest AnneShirley
Skrevet

Vanligvis det som kommer først av 1.desember og 1.søndag i advent. Men i år blir det 22.november pga julebord hos oss :)

Skrevet

Tenner alt av ute- og vinduslys første desember eller første advent alt avh av hva som kommer først.

Skrevet

Jeg er vokst opp med å pynte til jul 1. søndag i advent, men etter at jeg har flyttet for meg selv, har jeg begynt å pynte rundt rundt den siste helgen i november. Litt tidlig, men iom at jeg reiser hjem til familien på juleferie midt i desember, så føler jeg at det ikke helt er verdt det om jeg venter med alle juleforberedelsene til desember! Får så liten tid til å slappe av i julepyntet leilighet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...