AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg er jente og har en pulevenn som er 5 år eldre enn meg. Har ikke drevet med dette så lenge, kun et par ganger, men skal møtes snart igjen, håper jeg. Det var han som hadde lyst til dette, og selvfølgelig ville jeg også, han ser jo utrolig bra ut og virker som en snill type! Men jeg lurer litt på hvor man skiller mellom det å være kun pulevenn og følelser. Det er greit, man møtes, har sex og.. Drar? Er det vanlig og gi hei kyss, hade kyss etc? Er redd jeg begynner å forelske meg i han. Hvordan vet jeg om han føler det samme? Han sender meg meldinger iblandt, men har blitt litt mindre pågående etter vi kom skikkelig i gang med det her. Han har akkurat gjort det slutt med kjæresten sin, de ble enige om det. (Jeg lå absolutt ikke med han når han hadde dame!!!) han prøvde seg allerede i slutten av forholdet dems, men det synes ikke jeg var greit i det hele tatt. Men så ble det slutt og here we are! Hvaa skal jeg gjøre? Burde jeg kutte ut før jeg får skikkelig følelser for han? Vil virkelig ikke få hjertet mitt knust Jeg er ganske ung og ikke veldig erfaren! Anonymous poster hash: e60e6...3e1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Du burde holde deg unna pulevenner. Det ligger i kvinnens natur å bli forelsket og knyttet til dem man har sex med. Anonymous poster hash: 62dbe...a5d
Gjest lnx Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Bare ikke møt ham for ofte, så går det nok bra. Jeg ville sagt minst 10 dager mellom hvert treff. Unngå også å gjøre typiske kjæresteting som holding i henda, ekstra kosing etc.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 unngå å gjøre typiske kjærsteting. hvis dere begynner å se filmer sammen, lage mat sammen og ligge lenge å kose + overnattinger hvor du ligger tett inntil han om natta så er sjansen stor for at du vil få følelser for han. ikke begynn å skrive "savner deg" osv i meldinger. jeg har brent meg et par ganger på det der å det er ikke gøy når man har avtalt at det bare skal være sex. nå holder jeg på med en som passer meg perfekt. han kommer inn døra, rett inn på soverommet eller hvor vi enn finner det for godt, å når begge er ferdige så kler han på seg, gir meg et kyss å stikker. nei jeg føler meg ikke brukt eller noe da jeg ikke er ute etter et forhold, kun deilig sex med en som veit hva som skal til for meg. vi skriver i grunn bare pirrende meldinger til hverandre. ikke noe dulling eller koseting. Anonymous poster hash: 51de0...797
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Takk for svar folkens! Er enige med dere der, forige gang var det litt mye kjæresteting. Kosing etterpå osv, var ikke så veldig lurt, gikk på en smell der.. Han pleier alltid og holde meg i hånda og kose med meg, synes det er såå koselig, men kanskje ikke så veldig smart.. har vært kun noen dager mellom hver gang vi har gjort det, men ca 1 gang i uka pleier vi å møtes. Merker at jeg tenker veldig mye på han, og har bare lyst å snakke med han hele tiden, men han sa at det burde vi ikke gjøre for da kan man bli lei osv, enig der.. Men hvordan finner man ut om han liker meg da? er så utrolig vanskelig å vite ! Anonymous poster hash: e60e6...3e1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Jeg er jente og har en pulevenn som er 5 år eldre enn meg. Har ikke drevet med dette så lenge, kun et par ganger, men skal møtes snart igjen, håper jeg. Det var han som hadde lyst til dette, og selvfølgelig ville jeg også, han ser jo utrolig bra ut og virker som en snill type! Men jeg lurer litt på hvor man skiller mellom det å være kun pulevenn og følelser. Det er greit, man møtes, har sex og.. Drar? Er det vanlig og gi hei kyss, hade kyss etc? Er redd jeg begynner å forelske meg i han. Hvordan vet jeg om han føler det samme? Han sender meg meldinger iblandt, men har blitt litt mindre pågående etter vi kom skikkelig i gang med det her. Han har akkurat gjort det slutt med kjæresten sin, de ble enige om det. (Jeg lå absolutt ikke med han når han hadde dame!!!) han prøvde seg allerede i slutten av forholdet dems, men det synes ikke jeg var greit i det hele tatt. Men så ble det slutt og here we are! Hvaa skal jeg gjøre? Burde jeg kutte ut før jeg får skikkelig følelser for han? Vil virkelig ikke få hjertet mitt knust Jeg er ganske ung og ikke veldig erfaren!Anonymous poster hash: e60e6...3e1 PULEVENNER høres jævlig stygt ut.Hvorfor kaller du det ikke bare for ELSKERN din? Nei,jeg kunne aldri tenkt meg en pulevenn.Men en ELSKER er greit.Det er noe helt annet.Det er lov å elske sin elsker og ha masse gode følelser .Det blir det fan meg god sex av.Den aller beste sexen. Syns synd på dere som bare har pule-venner nå til dags.Høres ut som om dere har sex med en prostituert mann eller kvinne,når dere stikker ut av døra,straks akten er over.Så stygt høres det ut. Skikkelig tøm og røm opplegg.Hvordan klarer dere å beholde lidenskpen?????Det lurer jeg på? Hadde det ikke vært 1000 ganger bedre sex også-om dere hadde en elsker istede for pulevenn? Anonymous poster hash: 791f2...6eb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Du burde holde deg unna pulevenner. Det ligger i kvinnens natur å bli forelsket og knyttet til dem man har sex med. Anonymous poster hash: 62dbe...a5d Vel...jeg har slitt med det motsatte... Jeg har gått i fella og trodd at vi bare var venner som hadde sex, det har blitt snakket om i en tone som tilsa at det var gjensidig, derfor stopper man heller ikke. Litt kjipt når da den andre likevel blir forelska, og man sitter igjen som svarteper fordi følelsene ikke er gjengjeldt.. Anonymous poster hash: dcc6e...c5f
belle_ Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Du burde holde deg unna pulevenner. Det ligger i kvinnens natur å bli forelsket og knyttet til dem man har sex med. Anonymous poster hash: 62dbe...a5d Tull og tøys. Hos oss er det helt motsatt. Jeg har følelser for en annen en han jeg knuller, mens han jeg knuller har følelser for meg. Forskjellen med gutter er at selv om de har følelser for meg kan han lett ha sex med andre også, noe som forsåvidt ikke gjør meg noe, men da bruker man selvfølgelig kondom. Så til TS: Kan fortelle hvordan forhold vi har, vi er vel nesten som kjærester da, men uten følelser for min del, finner på ting sammen, lager mat, ser film, går tur, går på kino, sover sammen, fester sammen, er med hverandres venner, knuller, kysser osv. Vi kysser ikke så mye da jeg rett å slett ikke liker så godt å kysse de jeg ikke har følelser for, tror han har skjønt det, for han prøver seg ikke så mye på det, men litt nussing er greit. Vi er ikke sammen så ofte, det er mest pga meg, fordi jeg ikke har så stort behov for å være med han, han vil gjerne sees flere ganger i uken. Mens for min del er det nok med en gang eller to i uken, ikke nødvendig å møtes hver uke heller. Han er veldig snill og kjekk utseendemessig, bare ikke min type gutt personlighetsmessig. Man må seg i mellom finne ut hviket forhold man skal ha, det kommer nok veldig naturlig, men om dere er veldig klar på at dere bare er pulevenner(vi har ikke definert at vi kun er det, men det er vi fra min side ihvertfall, og han vet jeg ikke har følelser for han) så trenger dere jo ikke å finne på så veldig mye sammen ellers, om du er redd for å få følelser for han synes jeg ikke du bør ha han som pulevenn. Jeg går nesten utifra at du allerede har tenkt tanken på andre ting? Det går ikke an å nekte seg selv å bli betatt av noen, men man bør ikke overse følelser, så tenk deg godt om, om dette er rette personen for deg å være pulevenn med
AnonymBruker 42 Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 (endret) Du burde holde deg unna pulevenner. Det ligger i kvinnens natur å bli forelsket og knyttet til dem man har sex med. Anonymous poster hash: 62dbe...a5d Menn og kvinner er bare så rasende forskjellige altså... Fort gjord å "pule på seg en forelskelse". Hvofor må dette nødvendigvis være noe negativt i seg selv? "Forskjellen med gutter...." Kan være like greit å holde seg unna fantasifulle generaliserninger du.... Hva som er vanlig og ikke vet jeg dessverre ikke TS, men det er vel likegyldig uansett.. "Pulevenn" med eller uten følelser har vel ikke noe å si? Du definerer jo selv ditt eget forhold og hva du vil at det skal inneholde... Apropos fantasifulle generaliseringer....KGB er et litt pussige på akkurat dette området virker det som.... Tror ikke det er så alt for vanlig å ha sex med folk man ikke har "føleser" for" :D Endret 8. november 2013 av Beeblebrox
Tidus Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Tull og tøys. Hos oss er det helt motsatt. Jeg har følelser for en annen en han jeg knuller, mens han jeg knuller har følelser for meg. Forskjellen med gutter er at selv om de har følelser for meg kan han lett ha sex med andre også, noe som forsåvidt ikke gjør meg noe, men da bruker man selvfølgelig kondom. Så til TS: Kan fortelle hvordan forhold vi har, vi er vel nesten som kjærester da, men uten følelser for min del, finner på ting sammen, lager mat, ser film, går tur, går på kino, sover sammen, fester sammen, er med hverandres venner, knuller, kysser osv. Vi kysser ikke så mye da jeg rett å slett ikke liker så godt å kysse de jeg ikke har følelser for, tror han har skjønt det, for han prøver seg ikke så mye på det, men litt nussing er greit. Vi er ikke sammen så ofte, det er mest pga meg, fordi jeg ikke har så stort behov for å være med han, han vil gjerne sees flere ganger i uken. Mens for min del er det nok med en gang eller to i uken, ikke nødvendig å møtes hver uke heller. Han er veldig snill og kjekk utseendemessig, bare ikke min type gutt personlighetsmessig. Man må seg i mellom finne ut hviket forhold man skal ha, det kommer nok veldig naturlig, men om dere er veldig klar på at dere bare er pulevenner(vi har ikke definert at vi kun er det, men det er vi fra min side ihvertfall, og han vet jeg ikke har følelser for han) så trenger dere jo ikke å finne på så veldig mye sammen ellers, om du er redd for å få følelser for han synes jeg ikke du bør ha han som pulevenn. Jeg går nesten utifra at du allerede har tenkt tanken på andre ting? Det går ikke an å nekte seg selv å bli betatt av noen, men man bør ikke overse følelser, så tenk deg godt om, om dette er rette personen for deg å være pulevenn med Jeg hadde en pulevenninne som var forelsket i meg. Hun ville ha sex med andre. Menn og kvinner har kanskje mer tendenser til å gjøre noe i forhold til det motsatte kjønn, men det går ikke an å generalisere. Og man kan ikke si noe som helst om mennesker basert på egen erfaring. Om du har hatt interaksjoner med 100 000 mennesker i livet ditt (noe som er en gedigen overdrivelse av hva som er normalt), så har du ikke vært borti en brøkdel av hva som er nok til å fastslå noe.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Tull og tøys. Hos oss er det helt motsatt. Jeg har følelser for en annen en han jeg knuller, mens han jeg knuller har følelser for meg. Forskjellen med gutter er at selv om de har følelser for meg kan han lett ha sex med andre også, noe som forsåvidt ikke gjør meg noe, men da bruker man selvfølgelig kondom. Denne skjønte jeg ikke. Du sier jo at du også har følelser for en annen enn han du knuller, likevel sier du at dette er typisk for gutter? Anonymous poster hash: 6335a...b68
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 Hva med om man har følelser for den andre, men at man bare vet at det ikke vil kunne fungere å hoppe i et kjæresteforhold i lengden? og gjør kjæreste-ting når man er sammen med hverandre? Anonymous poster hash: f1eb5...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå