AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Selvbildet og seltilliten min er nok på det laveste nå. Jeg er blitt lat, trener ikke (har så smått begynt), jeg ser tydelig at jeg har fått magetfett, og det gjør meg så "deprimert". Jeg tror kjæresten min merker at jeg har fått dårligere selvtillit. Jeg klarer ikke at han tar på mageb min. Jeg er redd for at han skal kjenne det. Det vet jeg at han gjør da, fordi han bruker å klemme på fettet.. og det hater jeg. Jeg føler meg bare dårlig da... jeg sier til han at jeg ikke liker når han tar meg på magen. Bør jeg si i fra om at jeg har fått skikkelig dårlig selvtillit, slik at han vet grunnen? Ville du satt pris på det?Anonymous poster hash: febf1...c06
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Magen*Anonymous poster hash: febf1...c06
Gjest Awzm me Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Ja, du burde si det er derfor. Eller så tror jeg han blir såret om du sier at han ikke liker at han tar på deg/magen din.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Ja, du burde si i fra. Kjæresten min hadde veldig dårlig selvtillit, noe som gikk utover forholdet vårt. Han ville for eksempel aldri ha sex, og slike ting oppstår det misforståelser av. Jeg trodde at han ikke syntes jeg var attraktiv (så det gikk utover min selvtillit etterhvert) - og gradvis gled vi fra hverandre og kranglet mye. Vi innså til slutt at for å få det til å fungere, måtte vi åpne oss for hverandre. Dette handlet om alt mellom himmel og jord, men særlig når det gjaldt usikkerheter og seksualitet. Jeg trodde han var aseksuell, og kanskje ville bli fornærmet om jeg gjorde seksuelle tilnærminger. Han hadde blitt oppdratt av sin veldig religiøse familie til å tro at kvinner ikke følte lyst eller begjær, og at hans innerste fantasier var forbudte og ekle, samt at jeg kom til å bli sint om han tok opp dette. Jeg trodde også at han ikke ville ha sex med meg fordi brystene mine var for små, og han trodde at jeg ikke ville ha sex med ham fordi han hadde for liten penis. Etter vi åpnet oss for hverandre, gav det oss en oversikt over hva som kunne forbedres, og hva vi måtte jobbe med. Ofte viser det seg at det ikke er noen grunn til å ha dårlig selvtillit, og at det meste kan fikses med å være trygg og selvsikker. Jeg sier go for it! Det å lukke seg skaper bare misforståelser. Anonymous poster hash: 0c25e...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå