Gå til innhold

Jeg er sammen med et surrehue!

Anbefalte innlegg

Kjæresten min må være det verste surrehue jeg har vært borte i! At han ikke har rotet bort seg selv og ungene er meg et under! Bare i løpet av dagen har han "mistet" bilnøklene tre ganger, "mistet" tlf sin, "mistet" dorullene han handlet på butikken i sted. Alt dette dukker opp igjen etter jeg leter i 10 sekunder, leter han selv "finner" han det ikke. Noen flere som er sammen med et surrehue? Hva skal jeg gjøre med han her a?😂😂 Noen som har noen morsomme historier om hva kjæresten har "mistet" og hvor de fant det igjen?:)

Anonymous poster hash: ebe30...d9c

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/786107-jeg-er-sammen-med-et-surrehue/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

En kompis av meg fikk bilen sin stjålet. han ringte politiet i en hast av en nød. han ringte meg å jeg kom å hentet han, han var veldig fortvilet å førbanna.

etter en runde rundt byen i leit høre jeg kompisen sier; nææææ, skyt mæ, æ parkerte jo fan bilen i parkeringskjelleren...

Måtte stoppe midt i rundkjøringen å springe ut i en latter.

Kålhau fra verdens andrekrig uten formeninger eller retningssans i livet... en idiot jeg ikke klare å henge med.. må plukke opp alt fra sekken, mobilen osv.. etter den idioten..

Overrasket at han ennå ikke har mistet senga si...

• Liker 3

Tja, jeg tror iallefall min har både selektiv hukommelse og selektivt syn. Pleier å si at hvis jeg noensinne skulle ha lyst å være utro, så kunne jeg bare gjemt elskeren min sittende midt i sofaen. Gubben min hadde ikke oppdaget fyren med mindre jeg pekte på ham og poengterte at han var der.

Han: "Kjære, vi er tom for søppelposer til plast"
Meg: "Nei, det er vi ikke, se under de andre posene."
Han: "Åja!"

Én uke senere:

Han: "Kjære, vi er tom for søppelposer til plast!"
Meg: "Dueh...vi hadde denne samtalen for en uke siden. Se UNDER de andre posene, denne gangen også..."

Men han er tydeligvis glad i meg siden han aldri mister meg :rodmer:

Anonymous poster hash: 874cb...e11
  • Liker 1

faren min er litt ekstra surrete til tider: en gang puttet han skoene i kjøleskapet og gikk til gangen med matvarene han hadde handlet. Da han kom dit kunne han ikke huske hva han skulle der.
En annen gang da han var liten gikk han en hel dag og lette etter skolesekken sin mens han hadde den på ryggen.

Slike ting er knallmorsomt, og det skjer jo ikke så ofte, og dette er de mest ekstreme tilfellene. :fnise:

• Liker 2

Kjæresten min må være det verste surrehue jeg har vært borte i! At han ikke har rotet bort seg selv og ungene er meg et under! Bare i løpet av dagen har han "mistet" bilnøklene tre ganger, "mistet" tlf sin, "mistet" dorullene han handlet på butikken i sted. Alt dette dukker opp igjen etter jeg leter i 10 sekunder, leter han selv "finner" han det ikke. Noen flere som er sammen med et surrehue? Hva skal jeg gjøre med han her a? Noen som har noen morsomme historier om hva kjæresten har "mistet" og hvor de fant det igjen? :)

Anonymous poster hash: ebe30...d9c

Kanskje bare akseptere at han er slik?

Annonse

Her er jeg surrehuet..mobil i kjøleskapet, varer som på mystisk vis forsvinner et sted mellom butikk og hjem, mobil- og pc-ladere som er sporløst forsvunnet hjemme..det rare er at jeg er også veldig ryddig! Jeg sliter etter et dødsfall da. Det kan være mange ting som fører til at noen blir sånn.

Anonymous poster hash: a18fb...af8

Jeg roter bort mobilen min absolutt hele tiden. Har opprettet en sånn send_sms_fra_internett_konto, så da går det bedre. Veldig ofte ligger mobilen under noe rot på stuebordet..

Ellers roter jeg bort det meste, jeg får ting med meg hjem, men de forsvinner på mystisk når de er kommet i hus. Nøklene og lommeboka er klassikere.

Ellers er jeg veldig flink til å glemme hva det var jeg skulle hente. Kommer jeg inn i rommet der jeg skulle hente greiene, lurer jeg ofte hva jeg skulle der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...