Gå til innhold

Hvor få tak i virkelig gode fliseklemmer/hårspenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte tilfeldigvis med meg en pakke fliseklemmer fra BikBok her om dagen - men de er rett og slett elendige! De sitter ikke i håret, fordi de er så "slappe". Om dere skjønner? Har også hatt mange fra HM, men de blir ganske fort dårligere de også. Da jeg har lyst hår synes jeg det er penest med gullfargede/lyse fliseklemmer.

Noen som har tips til hvor man får tak i gode (og helst billige) klemmer som faktisk holder? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De lange på Glitter funker greit, god hold men de holder ikke lengre enn den ene gangen.. Skulle gjerne ha funnet noen som holder godt over lengre tid, men det er vel ønsketenkning :P

• Liker 1
Skrevet

Hehe ja, hårspenner ser ut til å være skikkelig forbruksvare her i gården i alle fall :)
Jeg er litt usikker på om jeg har prøvd noen fra Glitter, men vet sikkert at jeg ikke har prøvd noen fra Vita - så det får bli mitt neste forsøk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at Kicks sine skal være gode, de kan være verdt et forsøk? Husker ikke om de er fantastiske, jeg har faktisk ikke brukt sånne på evigheter uten at jeg aner hvorfor, men jeg har en pakke liggende og kan ikke huske å ha tenkt noe negativt om dem :)

Skrevet

de varer vel ett år så knekker de.

Har aldri hatt noen som varer lenger. Jeg bruker de i alt vær da....Mulig de stivner litt i minus 20 grader?

Skrevet

bruker dere å sette de i kryss? etter at jeg begynte med det synes jeg alle fliseklemmer holder veldig mye bedre.

Skrevet

De beste jeg har prøvd har vært de jeg har kjøpt på "ekte" parfymerier type Parfymelle, Esthetique (nå Kicks) og sånt. Og sikkert frisørsalonger

Anonymous poster hash: e0834...f71
Skrevet

jeg bruker H&M sine og er fornøyd med de. kan bruke de mange ganger etter hverandre før de utvider seg og ikke kan brukes lenger. jeg pleier å flette luggen og feste med spenner i kryss - da sitter de bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...