Gå til innhold

Aksel Hennie - hvordan er han egentlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pinkgirl

Har hatt ham som nabo. Mye bråk og festing, høylytt sex(!) (Tone), deltok aldri på dugnader, en gang ødela han døra til en nabo i fylla. Han husket det ikke dagen etter, men beklaget og fikk det fiksa. Hilste aldri.

Anonymous poster hash: c92b6...2ae

:fnise:

Så Aksel Hennie i køen på en bensinstasjon. Han sto å venta på mat og i disken sto en voksen dame som mangla noen småpenger til det hu skulle kjøpe. Så slang han en 200-lapp på disken og sa " behold resten".

Lo meg ihjæl etterpå.

Anonymous poster hash: f7468...377
  • Liker 1

Annonse

Gjest Summers

Møtte han på butikken. Han stod foran meg i køen og kjøpte skrapelodd og sa at han alltid vant bare sånn 20 kroner. Og jeg trodde ikke mine egne øyner.. Han så ut som en kjempelav 18-åring! Han er jo like liten som meg!

Men han virket veldig hyggelig de få sekundene jeg møtte på han:)

Anonymous poster hash: 6ac20...454

Er det sikker på at det var Aksel du så om fyren lignet på en 18-åring?

Er det sikker på at det var Aksel du så om fyren lignet på en 18-åring?

Han er veldig lav da. Jeg har såvidt sett han i virkeligheten, kjente han nesten ikke igjen, lav fyr med lua ned i panna, og kjørte en ganske stor Suv.

Anonymous poster hash: 11496...522

• Liker 1
Gjest BabyBlue

I følge ei venninne som igjen er i gjengen til eks-dama (hun han har datteren med) var han ikke så snill mot henne..

Anonymous poster hash: 3b8e6...0eb

Hvis hun er i gjengen til eks-dama forundrer det meg ikke om han ble noe svartmalt.

Etter alt det mediestyret med Tone og flere filmer han har medvirket i er jeg begynt å fundere over denne Aksel Hennie.

Hvordan er han egentlig som person? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 0ba18...200

Jeg har merka meg at han er ganske stutt.

Short people.....

• Liker 1

Annonse

Skal du ikke fortelle oss hva praten gikk i da?

Eller neida, føler det er å tråkke litt over grensa :fnise:

Tipper det går under spekulasjoner som ikke er lov her på KG, men det var i hvertfall at han var slem både psykisk og fysisk...

Anonymous poster hash: 3b8e6...0eb

• Liker 1
Annonse

Jannecke Nordskog heter dama han har datteren Hedda med (født i 2005). Det finnes en del bilder av de sammen, google it ;)

Anonymous poster hash: b9d48...694

Synes eks-kona hans ser pen ut! Like pen som Tone.

Synd med alle dem som skiller seg når de har barn, og leter etter lykken et annet sted - og ender opp alene til slutt.

Anonymous poster hash: d2376...729

• Liker 1

Han er lavere i den rollen. Han er 1,73. Altså noe under gjennomsnittet. Jeg har ingen formening om han som privatperson, men syns han er en god skuespiller.

Anonymous poster hash: a9050...f1b

Aksel Henie må da være lavere enn 1.73? Tipper at han ikke er stort høyere enn ca. 1.60...

Anonymous poster hash: 6280d...d47

• Liker 1
Gjest kattinka

Aksel Henie må da være lavere enn 1.73? Tipper at han ikke er stort høyere enn ca. 1.60...

Anonymous poster hash: 6280d...d47

Neida, han er nok 173. Men 173 er veldig veldig lavt for en mann, og en dame på 1.73 ser mye høyere ut enn en mann med samme høyde. Har sett slike eksempler flere ganger. Tenkt at "å herregud han må være 1.60..." Også er han faktisk 1.75 liksom. Menn ser veldig mye lavere ut når de ligger "under gjennomsnittet"...

Endret av kattinka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...