AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Etter alt det mediestyret med Tone og flere filmer han har medvirket i er jeg begynt å fundere over denne Aksel Hennie. Hvordan er han egentlig som person? Noen som vet? Anonymous poster hash: 0ba18...200
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Forventer du virkelig at de som virkelig kjenner Aksel Hennie (Hans nærmeste familie og bestevenner), kommer til å lese posten din, og brette ut hvordan han er her?? Eller venter du på folk som såvidt har vært borti han, som har tenkt til å komme med sin feilaktige analyse. Dream on. Anonymous poster hash: 386fc...3fa 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Kaller du det å brette ut å si noe om feks, trygg og grei person? Og hvordan han er som skuespiller? Anonymous poster hash: 0ba18...200 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Kaller du det å brette ut å si noe om feks, trygg og grei person? Og hvordan han er som skuespiller? Anonymous poster hash: 0ba18...200 For å finne ut hvordan han er som skuespiller, er det vel bare å se noen filmer med ham, så har du svaret der. Jeg synes han er opphauset, og synes han er en middelmådig skuespiller, men jeg er fullt ut klar over at jeg er i mindretall, siden de fleste synes han er veldig flink. Anonymous poster hash: b5f77...376 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Haha, denne tråden altså. Men siden vi først er i gang: Kan noen fortelle meg hvordan Justin Timberlake egentlig er? Noen som kjenner han? Er han grei liksom? Anonymous poster hash: 386fc...3fa 10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Er det noen som har sett ham i virkeligheten da? Synes han ser så utrolig liten ut på bilder. Men vet jo ikke om det stemmer, da jeg ikke har sett ham. Anonymous poster hash: 6280d...d47 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Han er familiekjær og glad i vennene sine Anonymous poster hash: 8a358...2c1 3
Gjest Euforia Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Er det noen som har sett ham i virkeligheten da? Synes han ser så utrolig liten ut på bilder. Men vet jo ikke om det stemmer, da jeg ikke har sett ham. Anonymous poster hash: 6280d...d47 Tror jeg leste et sted at han er 168 cm. Dette sies også i Hodejegerne, men det kan jo hende det bare er rollen hans som er 168. Må si jeg har sansen for Aksel. Han virker veldig real. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Tror jeg leste et sted at han er 168 cm. Dette sies også i Hodejegerne, men det kan jo hende det bare er rollen hans som er 168. Må si jeg har sansen for Aksel. Han virker veldig real. Han er lavere i den rollen. Han er 1,73. Altså noe under gjennomsnittet. Jeg har ingen formening om han som privatperson, men syns han er en god skuespiller. Anonymous poster hash: a9050...f1b
Gorgonzola Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Lav, ikke veldig pen, rik og kåt. På grensen til et varp med andre ord - eller hva sier girlsa? 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Tror jeg leste et sted at han er 168 cm. Dette sies også i Hodejegerne, men det kan jo hende det bare er rollen hans som er 168. Må si jeg har sansen for Aksel. Han virker veldig real. Han er 173 hehe, husker han streket under det at han er høyere! I boken er hovedpersonen 168cm, den ble jo skrevet lenge før en film i det hele tatt var påtenkt. Anonymous poster hash: 8a358...2c1
Gjest Badabing Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Har hørt at han er veldig sympatisk jeg. Og lav. Førstehåndsinformasjon fra søsteren til kjæresten min... Jeg synes han er en dyktig skuespiller. Men jeg skulle ønske vi hadde flere gode skuespillere å ta av her i Norge, så ikke alt er med ham.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 Kjenner ikke Aksel som noe annet enn en bekjent, men har snakka med ham ved flere anledninger. Hyggelig fyr, veldig engasjert i sporten sin. De gangene jeg har truffet ham har han vært ganske gira, så mitt inntrykk er at han kan være litt hyper. Om han er lav har jeg ikke tenkt noe særlig på. Flink skuespiller da, jeg liker filmene han er med i. Anonymous poster hash: 62ae7...b53
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Han var gift tidligere og har ei datter på rundt 10år med henne. Har vi noen gang sett de? Datteren skjønner jeg godt han skjermer for media, og jeg og de fleste har vel ingen interesse for hvem det er. Men hans tidligere kone, var hun med han på premiærer, rød løper osv? Eneste kjæreste jeg husker har hørt om er bare Tone.. Anonymous poster hash: 8a358...2c1
Mermaid Blues Skrevet 7. november 2013 #15 Skrevet 7. november 2013 Jeg synes Hennie er svært dyktig på Metoden og flink til å være tilstede i sitt eget rom på scenen. Har imidlertid ikke sett ham gjøre noe annet enn naturalisme, så stort mer enn det blir vanskelig å analysere. Kan også legge til at jeg synes han er mer spennende på scenen enn på film. Har møtt ham i jobbsammenheng, oppfattet ham som hyggelig, sympatisk og imøtekommende.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Nei, etter han spilte i 90 minutter så har jeg ikke sansen for han. Har ikke sett filmen, orker ikke. Blir syk av slike filmer, har hørt om den. Så nei, ikke mine type. Anonymous poster hash: 86730...abd 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #17 Skrevet 7. november 2013 Han var gift tidligere og har ei datter på rundt 10år med henne. Har vi noen gang sett de? Datteren skjønner jeg godt han skjermer for media, og jeg og de fleste har vel ingen interesse for hvem det er. Men hans tidligere kone, var hun med han på premiærer, rød løper osv? Eneste kjæreste jeg husker har hørt om er bare Tone..Anonymous poster hash: 8a358...2c1 Jannecke Nordskog heter dama han har datteren Hedda med (født i 2005). Det finnes en del bilder av de sammen, google it Anonymous poster hash: b9d48...694
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #18 Skrevet 7. november 2013 Møtte han på butikken. Han stod foran meg i køen og kjøpte skrapelodd og sa at han alltid vant bare sånn 20 kroner. Og jeg trodde ikke mine egne øyner.. Han så ut som en kjempelav 18-åring! Han er jo like liten som meg! Men han virket veldig hyggelig de få sekundene jeg møtte på han:) Anonymous poster hash: 6ac20...454 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #19 Skrevet 7. november 2013 Har hatt ham som nabo. Mye bråk og festing, høylytt sex(!) (Tone), deltok aldri på dugnader, en gang ødela han døra til en nabo i fylla. Han husket det ikke dagen etter, men beklaget og fikk det fiksa. Hilste aldri. Anonymous poster hash: c92b6...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #20 Skrevet 7. november 2013 Nei, etter han spilte i 90 minutter så har jeg ikke sansen for han. Har ikke sett filmen, orker ikke. Blir syk av slike filmer, har hørt om den. Så nei, ikke mine type. Anonymous poster hash: 86730...abd Herregud. Det var en rolle han spilte! Anonymous poster hash: 977a5...427 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå