AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg har bare vært sammen med slanke gutter før. For en stund siden fikk jeg kontakt med en gutt, som var større enn de jeg tidligere har vært interessert i. Jeg var ikke veldig interessert i han fra starten av, men han kontakta meg mye og jeg sa til slutt ja til å være med han på en "date". Det var veldig koselig, og vi satt og prata hele natta. Veldig fin personlighet, selv om jeg ikke akkurat var "in love".. Så etter å ha møtt han noen ganger ble vi mer intime. Så en kveld vi skulle se film så lå vi tett sammen i sofaen, og koste. Jeg kyssa han aldri, selv om det var flere anlendinger til det, og jeg følte at han prøvde. Jeg greide det bare ikke.. og det var kun pga. det fysiske.. Veldig fin personlighet, snill og morsom.. Aldri sett på meg selv som en overflatisk person, og alltid tenkt at det kun er personlighet som teller, og også det jeg har sagt til folk at er viktig for meg. Men skjønner nå at jeg ikke er bedre enn de som lager tråder på kg om at dama er for stor osv.. Er jo akkurat slik jeg er selv. Får veldig vondt av å tenke på dette, og har dårlig samvittighet over gutten. Jeg sa bare som sant var at jeg ikke hadde de rette følelsene for han, og han ble veldig lei seg.. Men om personligheten hans hadde blitt satt i en annen kropp som jeg fant tiltrekkende, så hadde jeg garantert hatt de rette følelsene for han. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men føler meg bare råtten, og at jeg ikke står for det jeg trodde jeg stod for.. Anonymous poster hash: 6a1f2...aae
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Tenner du ikke på ham, så tenner du ikke på ham. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Syns du er veldig snill mot ham og det er fint av deg. Men klarer du ikke å være intim med ham, hører han kanskje mer hjemme i en venne-kategori for deg. Dersom du er ung vil du møte mange overfladiske og uhøflige menn på din vei som vil være langt mer kritiske og ufine mht utssende og vekt enn det du er, så jeg syns virkelig ikke du skal ha dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: a282d...09b 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Null stress Alle mennesker opplever å bli avvist. Fedme er i det minste noe han kan gjøre noe med, og går ikke på han personlig. Anonymous poster hash: 98332...d64
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Morsomt hvordan kvinner prøver å bortforklare ting, men hadde dette vært en mann som hadde gjort dette mot en kvinne, så hadde han blitt nedsablet med en gang på KG. Anonymous poster hash: 49651...cad 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Morsomt hvordan kvinner prøver å bortforklare ting, men hadde dette vært en mann som hadde gjort dette mot en kvinne, så hadde han blitt nedsablet med en gang på KG. Anonymous poster hash: 49651...cad Ikke av meg. Fedme kan og bør gjøres noe med. Blir man avvist på slikt grunnlag så har man en mulighet til å gjøre noe med det, uansett kjønn. Noe annet er det om man avviser noen som ser helt ok ut, bare ikke blodtrimmet. Anonymous poster hash: 98332...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå