AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Det ligger sikkert tusen lignende tråder her inne, og jeg hadde egentlig aldri tenkt til at jeg skulle opprette en lik en selv Men nå sitter jeg her da, to dager på overtid med mensen (men litt usikker på eksakt ikm siden syklusen har vært litt rar etter jeg fikk tilbake mensen etter fødsel). Testet i dag tidlig, men testen hadde fortsatt bare én strek etter fem minutter, så da kastet jeg den. Da jeg hadde skiftet på lillegutt i ettermiddag kastet jeg bleia hans i søpla på badet, og så plutselig at det var to streker på testen. Jeg vet at man ikke skal lese av testen etter de fem minuttene, og jeg har også opplevd å få falsk positiv etter tidsfristen da vi prøvde sist. Men da var den falske teststreken alltid gråaktig, som en skygge, og ikke lilla, som det denne er.. Denne streken er også kraftigere enn hva den var den første gangen jeg testet positivt (sist jeg var gravid) Skriver på iPad, så får dessverre ikke lagt ved bilde, men kanskje noen likevel vet noe om hvordan falsk positiv etter tidsfristen pleier å se ut?? Kan det være falskt positiv selv om streken er tydelig og fargen er lilla? Skal selvsagt teste igjen, men får ikke kjøpt flere tester før i morgen, og er litt spent...Anonymous poster hash: 42e2b...ef1
blomst12 Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Jeg fikk positive etter tidsfrist denne gangen jeg ble gravid. Var snakk om etter 7-10 min, og tidsfristen var 5 minutter. Var en rosa tydelig strek. Begynte å teste 9 dpo, og for hver dag kom streken nærmere tidsfristen helt til den kom innenfor tida så man kan være gravid
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Ok, takk for svar Får bare vente og se hva testen sier i ettermiddag, da (får ikke kjøpt test før etter jeg er ferdig på jobb).Anonymous poster hash: eb869...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå