Gå til innhold

BH i størrelse 60D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt BH i den størrelsen? Change hadde dessverre kun én bh i den størrelsen sist jeg var innom.

Anonymous poster hash: 98a2d...8b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lettere å få tak i på nett :)

Anonymous poster hash: 4829f...80e
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje lettere å få tak i på nett :)

Anonymous poster hash: 4829f...80e

Noen tips til nettsider? Victorias Secret f eks har heller ikke den størrelsen.

Skrevet

Men dessverre har visst ikke bravissimo mindre cupstørrelse enn amerikansk D, som tilsvarer europeisk DD :(

Skrevet

Jeg må ha 60F og er også på leit. Change på nett har noen da, men ikke akkurat slik fasong jeg vil ha.. Har du sett på Change sine nettsider? Der har de noen i 60D.

Anonymous poster hash: 637dd...ed4
Skrevet

Men dessverre har visst ikke bravissimo mindre cupstørrelse enn amerikansk D, som tilsvarer europeisk DD :(

Prøv en BH i 60DD også da! Mulig det kan passe. Jeg bruker både 65D og 65DD, merker veldig liten forskjell.

Skrevet (endret)

Bravissimo er britisk. 30D er 60D, og jeg bruker i hvert fall samme størrelse (32DD) i britiske og amerikanske BHer. :klo:

Ah, det er jo 28! Trist.

Endret av Cathrine88
Skrevet

Jeg må ha 60F og er også på leit. Change på nett har noen da, men ikke akkurat slik fasong jeg vil ha.. Har du sett på Change sine nettsider? Der har de noen i 60D.

Anonymous poster hash: 637dd...ed4

Du kan jo sjekke linken over, som sagt har de 60 i omkrets og fra cupstørrelse DD og opp (ikke mindre).

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg trenger akkurat den størrelsen jeg også, så har samme problem. Men for min del går det fint å bruke 65C i stedet, og det har de noen av på cubus og på triumph :)

Skrevet

Bravissimo er britisk. 30D er 60D, og jeg bruker i hvert fall samme størrelse (32DD) i britiske og amerikanske BHer. :klo:

Ok, trodde siden var amerikansk av en eller annen grunn :P En britisk C cup er det samme som en Europeisk C cup, mens en Amerikansk C cup tilsvarer en Europeisk D cup, hvis du skjønner :)

Skrevet

Woop! Fant noen fine i riktig størrelse med en gang!

Skrevet

Du kan få de på change til å ringe deg da det kommer inn nye varer, og de kan da holde av din str. Eller de ringer de andre butikkene og spør om de har str. din inne.

Jeg har og en litt vanskelig str, og har fått veldig god service og hjelp på change.

Skrevet

Woop! Fant noen fine i riktig størrelse med en gang!

Så bra! :hoppe:

Jeg tullet med størrelsene først, det er jo 28 som tilsvarer 60, men det ser ut som de har mange i 28D, ja! :)

Skrevet

Ok, trodde siden var amerikansk av en eller annen grunn :P En britisk C cup er det samme som en Europeisk C cup, mens en Amerikansk C cup tilsvarer en Europeisk D cup, hvis du skjønner :)

Hæ? Jeg har da flere amerikanse BHer og bruker den samme cup-str som de jeg kjøper i Norge. Der bruker jeg 32C her bruker jeg 70C.

Anonymous poster hash: 4465f...684

Skrevet

Underlig at ingen andre har påpekt dette, men; Størrelsene på Change er jo helt annerledes enn størrelsene i andre merker?

Eks.: Jeg er en 65G hos Change, men en norsk 70C (engelsk 32C/ amerikansk 32B) i nesten alle andre merker.

"Alle" jeg kjenner har gått veldig ned i omkrets og veldig opp i cup når de har handlet hos Change. Jeg er helt sikker på at dette er bevisst foretningsstrategi - det er mye lettere å handle undertøy når man blir smigret over "målene sine".

Hvis du blir målt i en annen undertøysbutikk vil du nok se dette selv. Du risikerer å gå på en skikkelig smell hvis du tar utgangspunkt i størrelsen din hos Change når du bestiller på nett.

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Jeg har da flere amerikanse BHer og bruker den samme cup-str som de jeg kjøper i Norge. Der bruker jeg 32C her bruker jeg 70C.

Anonymous poster hash: 4465f...684

Ta en titt på denne siden så vil du se forskjellen mellom Europeiske og Amerikanske størrelser: http://www.85b.org/bra_conv.php

Skrevet

Underlig at ingen andre har påpekt dette, men; Størrelsene på Change er jo helt annerledes enn størrelsene i andre merker?

Eks.: Jeg er en 65G hos Change, men en norsk 70C (engelsk 32C/ amerikansk 32B) i nesten alle andre merker.

"Alle" jeg kjenner har gått veldig ned i omkrets og veldig opp i cup når de har handlet hos Change. Jeg er helt sikker på at dette er bevisst foretningsstrategi - det er mye lettere å handle undertøy når man blir smigret over "målene sine".

Hvis du blir målt i en annen undertøysbutikk vil du nok se dette selv. Du risikerer å gå på en skikkelig smell hvis du tar utgangspunkt i størrelsen din hos Change når du bestiller på nett.

Ikke for min del... Jeg er en 60G hos Change, og for min del så blir alt annet for stort i omkrets. En BH fra f.eks Lindex med 70 i omkrets sitter direkte slaskete, og selv BH'er fra Wonderbra, som før passet i str 65 og er rimelig stramme i strikken, er nå for store.

Og når man i tillegg måler 63 cm under brystene, så er det liksom ikke størrelsene fra Change som er rare fordi man må ned på 60 for å finne noen som sitter bra.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...