Gå til innhold

Robuste, praktiske bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner enten dongribukser, som er et herk å gå med, tights/yogabukser, som er for tynne, eller treningsbukser, som er for... treningsrettede.

Jeg trenger bukser som er litt robuste, samtidig som de er praktisk anvendelige. Jeg ser de ofte bruker noe slikt i survival-filmer, det minner litt om turbukser, bare at de ikke er overtrekksbukser, men "vanlige" bukser... om dere skjønner?

The-Walking-Deads-Michonne-on-Entertainm

*peke på bukse*

Finner ikke bedre bilde, men dere får vel en ide om hva jeg snakker om. Rett og slett noe som tåler en støyt men som fortsatt er mulig å bevege seg i over tid. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 76119...5c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cargobukser.

Synes jeg ser det omtrent overalt?

Skrevet

Yes, sånne!

Hæ, hvor?!!!! Har lett i alle muige butikker, fra sportsbutikker til Gina Tricot, og jeg finner ingenting

Skrevet

Sports og friluftsbutikker har gjerne sånne bukser (type fjellreven). De er ofte ikke midt i glaninga i dameavdelingen, men spør de som jobber der. Cargobukse eller fritidsbukse.

Skrevet

Denne er fra Bubbleroom

olga-cargo-pant-99343-bd327.jpg

Anonymous poster hash: 6ce9b...18c
Skrevet

Sports og friluftsbutikker har gjerne sånne bukser (type fjellreven). De er ofte ikke midt i glaninga i dameavdelingen, men spør de som jobber der. Cargobukse eller fritidsbukse.

Tusen takk!!

Skrevet

Har kjøpe mine cargobukser på h&m, Cubus, bik bok og lignende.

Et søk på cargobukse for dame på zalando gir 29 treff.

De i sportsbutikker er ofte laget i mer "jakkemateriale" og egner seg nok best ute i naturen. Hos butikker som har spesialisert seg på arbeidstøy finnes det jo også varianter, men de har ikke noe feminint over seg, i likhet med mye av turtøyet fra sportsbutikkene!

Skrevet

Skal sjekke ut kjedebutikkene i dag, samt noen sportsbutikker og se hva de har :)

Skal ut og reise, nemlig, og da blir det mye trasking. Tights blir for lett og stygt, dongri for ukomfortabelt, og turbukser for tjukke.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...