AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg finner enten dongribukser, som er et herk å gå med, tights/yogabukser, som er for tynne, eller treningsbukser, som er for... treningsrettede. Jeg trenger bukser som er litt robuste, samtidig som de er praktisk anvendelige. Jeg ser de ofte bruker noe slikt i survival-filmer, det minner litt om turbukser, bare at de ikke er overtrekksbukser, men "vanlige" bukser... om dere skjønner? *peke på bukse* Finner ikke bedre bilde, men dere får vel en ide om hva jeg snakker om. Rett og slett noe som tåler en støyt men som fortsatt er mulig å bevege seg i over tid. Noen som vet? Anonymous poster hash: 76119...5c0
Neket Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Cargobukser. Synes jeg ser det omtrent overalt?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Yes, sånne! Hæ, hvor?!!!! Har lett i alle muige butikker, fra sportsbutikker til Gina Tricot, og jeg finner ingenting Anonymous poster hash: 76119...5c0
Lea2 Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Sports og friluftsbutikker har gjerne sånne bukser (type fjellreven). De er ofte ikke midt i glaninga i dameavdelingen, men spør de som jobber der. Cargobukse eller fritidsbukse.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Denne er fra Bubbleroom Anonymous poster hash: 6ce9b...18c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Sports og friluftsbutikker har gjerne sånne bukser (type fjellreven). De er ofte ikke midt i glaninga i dameavdelingen, men spør de som jobber der. Cargobukse eller fritidsbukse. Tusen takk!! Anonymous poster hash: 76119...5c0
Neket Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Har kjøpe mine cargobukser på h&m, Cubus, bik bok og lignende. Et søk på cargobukse for dame på zalando gir 29 treff. De i sportsbutikker er ofte laget i mer "jakkemateriale" og egner seg nok best ute i naturen. Hos butikker som har spesialisert seg på arbeidstøy finnes det jo også varianter, men de har ikke noe feminint over seg, i likhet med mye av turtøyet fra sportsbutikkene!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Skal sjekke ut kjedebutikkene i dag, samt noen sportsbutikker og se hva de har Skal ut og reise, nemlig, og da blir det mye trasking. Tights blir for lett og stygt, dongri for ukomfortabelt, og turbukser for tjukke. Takk for svar Anonymous poster hash: 76119...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå