Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan?
Skrevet

Jeg har vært samboer men har nå vært singel i ett år. Ser alle vennene mine gifte seg og få barn. Føler at det bare er meg som fortsatt er singel og alene igjen. Jeg har vært singel MYE mer enn jeg har vært i forhold, så jeg er godt vant med å være alene da...

Skulle virkelig ønske jeg fikk en kjæreste snart, men alle kollegaene mine er samboere/gift og det er de andre i vennskaps/bekjentskapskretsen også.

Jeg synes akkurat nå at denne situajonen er uutholdelig.

Finnes det flere enn meg? :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Frigg
Skrevet

Ikke ønsk så hardt, det kan hende du faktisk får en... :wink:

Meg er også singel da, holder vel egentlig på å utvikle meg til notorisk ungkarskvinne. (Med sære vaner og alt.)

Jeg har det egentlig ganske flott med bare å være meg selv, og kjenner vel mest at jeg egentlig ikke er klar for noe alvorlig forhold på noen år enda.

Bare nyt den tiden du har for deg selv, og utnytt hver anledning du har til å gjøre ting som i et forhold vil bli sett på som egoistisk!

Skrevet

Heia, du er IKKE alene om å være 30 å singel altså!! :wink:

Jeg fyller 30 nå i juni og er singel igjen jeg og.

Er klar for å "slå meg til ro" og finne en mann og dele livet med, er klar for å få barn i løpet av de nærmeste årene og trenger en mann til å være faren.

Men engstelig er jeg ikke! Det er ingenting galt i å være 30 og singel!! Man har bare ikke truffet en mann man ønsker å dele livet med enda, og ønsker ikke å slå seg til ro med noe mindre en Mannen. :sjarmor::ler:

Er du desperat så tror jeg du skremmer vekk potensielt interesserte mannfolk også, jeg vet at selv om jeg er klar for å finne en partner, så vil jeg allikevel la meg skremme av desperate menn, rett og slett fordi jeg ville være usikker på om jeg virkelig var den rette for ham, eller om jeg bare var "første og beste" og ble valgt fordi han "måtte" finne en å dele livet med fort som fy!!

Jeg vil finne en som er klar for å binde seg, og som ønsker å starte resten av livet sammen med meg! En som HAR LYST til å dele livet med meg fordi VI TO har funnet noe spesiellt, ikke fordi han eller jeg er så gamle at det er på tide... :wink:

Ta livet med ro, kanskje se om du har noen du kan omgåes som er single? bare sånn for å føle at ikke ALLE er opptatt?

Kos deg i våren og sommeren, finn på ting og vær sammen med familie og venner!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har knapt vært sammen med noen, jeg. Er 32 år. Veldig spesielt :wink: , men likevel...

Gjest Singel72
Skrevet

Jeg er også singel og er 32 år.

Jeg er litt opp og ned med tanke på om jeg vil være singel eller ikke.

Mange venner er gift og har barn slik at tankene stadig dukker opp.

På en annen side har jeg det veldig bra og setter pris på å være singel.

Jeg er litt forvirret til tider men det er kanskje normalt.

Tror ingen tilværelse er perfekt.

Alt har positive og negative sider.

Prøv å tenke på de positive sidene ved å være singel og lev.

Det er det eneste rådet jeg kan gi deg.

Gjest Hvordan?
Skrevet

:) Ja jeg er vel ikke den eneste i verden..bare føles slik i stunder når en savner en drømmeprins.

Ikke er jeg ONS-type heller..kun forhold som gjelder for meg. Så jeg må vel gå i dvale på den fronten i..hvem vet..flere år? :-(

Men jeg tenker positivt og liker jo singel-tilværelsen. Når jeg tenker tilbake på samboer-perioden min, var den jo fylt av stress. Nå har jeg derimot mye tid til bare meg og det er deilig. Likevel, kanskje jeg blir litt sær av å være så mye alene? Jeg er jo utrolig vendt med å skjemme bort meg selv med tid og rom :)

Vi 30-åringer som er single representerer vel også en ny generasjon: vi studerer lengre, gifter oss/får seriøse partnere senere, får barn senere osv. Det er mye man skal passe på! :o

Det ordner seg vel :wink:

Gjest Enda en av disse gjestene
Skrevet

Her er en til som er passert 30 og fortsatt er singel. Du er slett ikke alene.

Skrevet
...

Vi 30-åringer som er single representerer vel også en ny generasjon: vi studerer lengre, gifter oss/får seriøse partnere senere, får barn senere osv. Det er mye man skal passe på! :o

Det ordner seg vel :wink:

Ja, vi er en ny generasjon, tror kanskje det er derfor Sex in the city fallt så i god jord hos mange, jeg likte den litt derfor, og kjente meg litt igjen i flere av personlighetene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...