AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg bare lurer på dere som har dårlig forhold til deres foreldre, ikke så dårlig at dere har kutta kontakten selvsagt, men generelt årlig, forholder dere til dem når dere selv får barn? Tenker på besøk og denslags. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil ha barn enda, men jeg tenker en del på dette da jeg ble grovt sviktet av min mor hele oppveksten, og til slutt avskar jeg meg bare helt fra henne emosjonelt sett. Så når jeg er på besøk så er jeg som en robot. Så vet liksom ikke helt hvordan i allverden jeg skulle forholdt meg til henne om jeg noen gang fikk barn. Denne glade, varme familieidyllen er helt fremmed for meg når det kommer til henne. Med pappa eller samboeren min er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: dcd33...977
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Mine barn kjenner ikke min far. Har aldri møtt han og vi snakker ikke om han. Anonymous poster hash: 7f982...b1f
Gjest Doh Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg kommer til å forholde meg til pappa på samme måte som jeg gjør nå. Vi kan godt møtes i familieselskaper ol, men jeg tar ikke kontakt selv (skjer kanskje en gang i året at han tar kontakt). Frem til han slutter å drikke og begynner å bry seg er det dessverre sånn det kommer til å være. Har null behov for kontakt med han, og lille i magen skal slippe å bli utsatt for en morfar som sjeldent er edru. Pappa røyker også inne, så kommer i det lengste til å unngå besøk hos han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå