Gå til innhold

I disse regnfulle dager

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet
Skrevet

Vi er så godt i gang med syte-klage over trafikkentråder for tida - her er mitt bidrag!

I går regnet det. Når det regner dannes det vanndammer. Særlig i kantene gate-fortau. Litt ekstra i dumper og slikt. Uansett, jeg var på vei til skolen. Ikke så langt å gå, så jeg brukte paraply - ikke regndress....

Dette burde gått greit. Og gjorde det helt til jeg på vei forbi en dam - ikke en liten unnseelig dam, men en stor dam, meget synlig dam - møtte en bil akkurat her.....Det er ganske forbausende hvor langt, høyt og ikke minst hvor mye en bil faktisk kan klare å sprute. Så der stod jeg - kliss våt - sølevann fra topp til tå. Og bilisten?? Han la vel neppe merke til det engang. Kjørte bare fornøyd videre. Neste gang lurer jeg på om det føles bedre om jeg hytter litt med neven og viser en bestemt finger.....

:-x :-x :-x :-x :fy:

Man stryker på oppkjøringa for slikt....kan man miste lappen for slikt??

Og hva er så farlig med å slippe bremsen litt???

Freser enda ved tanken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store dammer skal brukes til å hoppe og plaske i - bare ta på regnsko eller støvler og ha det litt gøy :tunge1:

Gjest Lizbet
Skrevet

Men ikke til å råkjøre forbi intetanende gående!!

:kjempesinna:

Men - gi meg noen dager så finner jeg nok det humoristiske i synet av meg selv....

:hoho:

Skrevet

Man kan ikke miste lappen, men du kan sende renseri-regninga til synderen.

Eller som du selv sier..blåse deg opp, banne og frese, og le av hele episoden etterpå!!

Gjest Lizbet
Skrevet

Ikke sant!!

Men, må nok bare finne meg i å kjøpe nytt regntøy. Tett regntøy. Det er nemlig årsaken til at jeg må bruke paraply....

Gjest gjest1
Skrevet

Dårlig av bilisten. Jeg har aldri problemer med å se konsekvensen for meg når jeg ser en vanndam i kjørebanen og en fotgjenger på fortauet ved siden av. Da slår man ned farten da, og svinger litt utenom dammen.

Hvor vanskelig er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...