Sugerøret Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Er det slutt på å lage slike prøvepakker med parfyme? Jeg synes det er vanskelig å kjenne hvordan parfymen lukter på meg,særlig inne på et parfymeri. Skulle gjerne ha testet hjemme og på mannen Noen som vet som nettsteder som har prøvepakker ?
Gjest Elseby13 Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 På parfymeriet kan du spraye på papirlapper og lukte på det utover dagen. Noen ganger kan man få små prøveflasker, men da må man nok kjøpe noe først.
Sugerøret Skrevet 7. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg synes lukta blir annerledes på papir. Det beste er jo rett på hud.Men det blir mye med 3-4 forskjellige parfymer. 1
Silje1986 Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Er det slutt på å lage slike prøvepakker med parfyme? Jeg synes det er vanskelig å kjenne hvordan parfymen lukter på meg,særlig inne på et parfymeri. Skulle gjerne ha testet hjemme og på mannen Noen som vet som nettsteder som har prøvepakker ? Er vel bare å gå og spørre det? Man får i hvert fall når man kjøper noe. 1
Sugerøret Skrevet 7. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2013 Er vel bare å gå og spørre det? Man får i hvert fall når man kjøper noe. Jo det kan jeg jo gjøre.Men tenkte på nett liksom. Om det finnes nettsider som selger parfyme prøver
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 ebay Anonymous poster hash: 414b8...026 1
Miss-Grey Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Her: http://www.luckyscent.com/samples.asp Har bestilt derfra og vært veldig fornøyd, men de har ikke så mange "standardparfymer". Hvis du kan tenke deg å prøve dufter fra f.eks. Diptique eller L'Artisan Parfumeur, er prisene imidlertid langt lavere enn på Ebay. Jeg kjøpte ti-femten prøver fra Luckyscent for noen år siden - den gangen var det mulig å få tak i ganske store prøver fra Creed, og noen av dem var fantastiske. Fordi de var så generøse i størrelse, har jeg de fleste av dem fortsatt. Synes det er litt hverdagsluksus og kunne prøve ny parfyme i ny og ne, selv om det bare er for en dag. En bekjent som har bodd i USA fortalte at de var veldig generøse med parfymeprøver på parfymeriene der borte. Jeg har opplevd å få en del parfymeprøver når jeg har handlet på parfymerier ute i Europa, selv om jeg bare har kjøpt småting. I Norge får jeg sjelden prøver, selv når jeg spør direkte. Lurer på hvorfor det er sånn? Jeg har en del parfymer, og ville nok hatt mange flere om jeg hadde hatt mulighet til å prøve nye noen dager i strekk, istedenfor bare på håndleddet i et parfymeri. 1
Sugerøret Skrevet 7. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2013 Takk for tips. Skal sjekke ut luckysent. Ebay hadde jeg jo totalt glemt! 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 www.surrendertochance.com har også prøver, og www.parfumerie.no er en norsk butikk som har et snevrere utvalg, men veldig mye spennende likevel - de selger også prøver Anonymous poster hash: c845b...20a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå