Gjest kattinka Skrevet 10. november 2013 #21 Skrevet 10. november 2013 Castorolje svir i øynene og man våkner med hovne øyelokk, men det er mulig det er bra for vipperøttene. Aldri hørt om. Et av bruksområdene til castor er jo som øyedråper. Du kan faktisk dryppe et par dråper castor i øyenen hver natt for å minske rød og tretthet + poser under øyne. Det "renser" øynene, så veldig rart at du sier at det svir..Sikker på at det er pga den?
Djungelvrål Skrevet 10. november 2013 #22 Skrevet 10. november 2013 Ja den svir, tar bare litt ved vipperrøttene men får det i øyet for det. Den svir ikke sånn som f.eks såpe men den irriterer og jeg våkner opp med hovne øyelokk.
Gjest kattinka Skrevet 10. november 2013 #23 Skrevet 10. november 2013 Ja den svir, tar bare litt ved vipperrøttene men får det i øyet for det. Den svir ikke sånn som f.eks såpe men den irriterer og jeg våkner opp med hovne øyelokk. Da må du være allergisk for dette er en ren og øyevennlig olje.
Kira-delta Skrevet 11. november 2013 #24 Skrevet 11. november 2013 Jeg blir hoven rundt øynene og ser tåkete hele dagen om jeg har sovet med castor olje på vippene.
Gjest kattinka Skrevet 11. november 2013 #25 Skrevet 11. november 2013 http://sallybea.hubpages.com/hub/bio-oil-castor-oil-and-flax-oil-the-benefits
Gjest kattinka Skrevet 11. november 2013 #26 Skrevet 11. november 2013 Jeg blir hoven rundt øynene og ser tåkete hele dagen om jeg har sovet med castor olje på vippene. Du må jo vaske deg i fjeset/øynene etter at du har stått opp. Da blir det ikke tåkete. Er ofte jeg ikke har tid til å vaske fjeset selv, men jeg har aldri hatt problemer med tåkete syn eller opphovning...
Kira-delta Skrevet 11. november 2013 #27 Skrevet 11. november 2013 Du må jo vaske deg i fjeset/øynene etter at du har stått opp. Da blir det ikke tåkete. Er ofte jeg ikke har tid til å vaske fjeset selv, men jeg har aldri hatt problemer med tåkete syn eller opphovning... Selvfølgelig vasker jeg meg i ansiktet og øynene morningen etter...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #28 Skrevet 26. april 2018 Er det noen som har brukt det i hodebunnen eller viker som faktisk har fått effekt av økt hårvekst? Det hjalp meg for å få tykkere bryn og raskere utvekst av bryn, og tykkere vipper. Har nettopp begynt å bruke det i håret mot vikene, men det er noe kliss ja. Anonymkode: 9e26f...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå