Gå til innhold

Daten spør om jeg vil ligge over hos han på andre daten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten min spør om jeg vil ligge over hos han på andre daten....

Hva ville dere sagt da?

Jeg synes det er litt tidlig. Han sier jo at jeg kan ligge på et annet rom enn han, men det blir jo bare rart... Jeg bor såpass nær han at jeg kan gå hjem å sove....

Er vel mest rett å lære han litt å kjenne før jeg hopper til sengs med han og. For har gått i den fellen før, at jeg har hoppet til sengs med en mann på en andre-date for så at han sier: vi er så forskjellige - dette går ikke.... Og det er ikke så kjekt...

Jeg er interessert i fyren, og vil helst ikke miste han, men går han fordi jeg vil vente så virker han vel useriøs? Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 11e02...f08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er usikker, så takk pent nei til overnattingen denne gangen. Du kan gjerne fortelle ham hvorfor du er skeptisk også.

• Liker 2
Skrevet

Ville ventet.

Skrevet

om ikke du er komfortabel med det og synes det er for tidlig, bare sier du det. Enkelt og greit.

Skrevet

Min nåværende kjæreste spurte meg også på 2 daten om jeg ville sove over.

Dette syns jeg også var veldig rart, og tenkte at han var useriøs. Derfor sa jeg at jeg ville hjem, og overnattet ikke før ting var blitt litt mer seriøse.

Noen gutter spør om dette selvom de er seriøse, andre spør fordi de er useriøse og kun ute etter et ligg.

Jeg råder deg til å gjøre som meg, og ikke ligge over, og se hvordan han reagerer :)

Anonymous poster hash: c0f44...088
Skrevet

Da jeg og samboeren datet hadde vi møttes noen ganger før jeg var hjemme hos han, og han spurte også tidlig om jeg ville sove over, men det var kun fordi han ikke ville jeg skulle gå. Jeg sov over 2-3 ganger før vi hadde sex.

Skrevet

Daten min spør om jeg vil ligge over hos han på andre daten....

Hva ville dere sagt da?

Jeg synes det er litt tidlig. Han sier jo at jeg kan ligge på et annet rom enn han, men det blir jo bare rart... Jeg bor såpass nær han at jeg kan gå hjem å sove....

Er vel mest rett å lære han litt å kjenne før jeg hopper til sengs med han og. For har gått i den fellen før, at jeg har hoppet til sengs med en mann på en andre-date for så at han sier: vi er så forskjellige - dette går ikke.... Og det er ikke så kjekt...

Jeg er interessert i fyren, og vil helst ikke miste han, men går han fordi jeg vil vente så virker han vel useriøs? Hva ville dere gjort?

Hvis han ikke orker å vente noen uker på å få deg til sengs, så har dere ikke nok til felles utenfor senga, og da er det liksågreit at det ikke blir noe av opplegget.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel bare å si det sånn som det er. At du liler han veldig godt og at det er fortidlig å sove over, du vil bli bedre kjent med han før du sover hos han.

Skrevet

Man må ikke nødvendigvis tenke det verste om alt. Kanskje daten bare liker å være nær deg, og har lyst til å få tilbringe så mye tid sammen med deg som mulig? Å ha en lang kveld uten å måtte tenke på at noen må ut for å gå hjem i mørket kan ødelegge litt av stemningen mot slutten av et besøk. Dessuten er det jo koselig å kunne spise en lang frokost sammen.

Uansett må du velge det som får deg til å føle deg mest komfortabel. Hvis du er usikker og tror at noe du ikke ønsker kan skje dersom du sover over, så er det selvsagt bedre å gå hjem og sove hjemme.

• Liker 2
Skrevet

Dette er trådstarter igjen som skriver.....:

Men er det ikke litt galt å gå hjem til han allerede på 2 date? er det som en invitasjon til sex? Hva mener dere? Bør jeg vente med å gå hjem til han?

Skrevet

Det går helt fint å si ja til å overnatte, men å si i fra at det er litt for tidlig å ha sex for deg. Stort sett er menn positive til akkurat det om de er interessert i noe annet enn kun sex. Om du har lyst og synes det er naturlig å bli med hjem til ham / overnatte, så bare gjør det. Men for å unngå misforståelser ville jeg nok prøvd å gjøre klart for ham hva han kan forvente.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sovi over. Uten å ha sex ! :) Pysjparti på kvelden, og hyggelig kosestund på morgnen :)

• Liker 1
Skrevet

Det går fint an å gå hjem til noen uten å se på det som noen invitasjon til sex. Hvis du er usikker på hva han forventer, kan du jo prate med ham om dette på forhånd slik at det ikke blir noe tema når du først kommer dit. Kommunikasjon er viktig i ethvert forhold.

Men igjen kommer det an på hvordan du vil føle deg dersom du blir med ham hjem. Hvis du tror at du kan komme i en situasjon du ikke ønsker å være i, så er det kanskje greit å la være inntil du føler deg tryggere på ham. Hvor trygg du føler deg er det bare du som kan svare på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg overnattet etter første date (hadde kjent hverandre et par måneder som venner først), men vi hadde ikke sex før etter flere overnattinger.

Nå har vi vært sammen i 15 år ;)

Anonymous poster hash: ce3ef...c1f

Skrevet

Men er det ikke litt galt å gå hjem til han allerede på 2 date? er det som en invitasjon til sex? Hva mener dere? Bør jeg vente med å gå hjem til han?

Om det skal virke som en invitasjon til sex, velger du jo selv. Sier du at det er greit å overnatte, men jeg har ikke lyst å ha sex enda, så har han helt klare rettningslinjer og da er det som regel greit. De fleste menn liker klare rettningslinjer ;-)

PERSONLIG, ville jeg antagelig reagert negativt og vært ekstra kritisk i vurderingen av deg, siden du da gir ett spesifikt inntrykk jeg regner med vil bli problematisk i framtiden, men mange menn vil synes dette avdekker at du er en keeper.

Skrevet

Altfor tidlig!

Anonymous poster hash: bc6a8...065
  • Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Kan jo sove over uten å ha sex, men om du mener det er for tidlig å bare sove over også så lar du være.

Kan være greit å teste ut først også, altså om han er en urolig sover. Kanskje han snorker høyt eller ligger urolig, slår rundt seg i søvne og alt det der, greit å finne ut av det ganske fort...

• Liker 1
Skrevet

Gå hjem til han akkurat når du vil. Sex er selvfølgelig ett viktig delmål for dere begge to, men det skjer når det skjer. Si fra hvor du går til f.eks. venninna di eller broren din .

Skrevet

Hei,

Jeg vet ikke hva du bør gjøre, men jeg har vært i en lignende situasjon.

Vi hadde datet i ca to uker da han spurte om jeg ville sove over. Jeg sa jeg synes det var litt tidlig. Da sa han at han ikke mente det slik, han ville bare våkne opp med meg, spise frokost og tilbringe dagen sammen. Ettersom han faktisk bodde et stykke unna og det hørtes så koslig ut sa jeg ja. Jeg la meg med full pysj. Likevel tok han det for gitt at vi skulle ha sex. Jeg følte egentlig at det var min egen feil, hva annet kunne jeg forvente når jeg sa ja til å sove over, så jeg hadde sex med han, selv om jeg synes det var for tidlig.

Han hadde mange andre fine kvaliteter, så vi endte opp i et tre år langt forhold, to år som samboere. At sexlivet vårt hadde den starten ga meg likevel en bismak. Jeg glemte det aldri, hvor presset og samtidig dum jeg følte meg den natten.

Så selv med klare retningslinjer er det ikke alltid menn husker det når de har en dame i sengen sin...

Anonymous poster hash: f6e28...352
Skrevet

Jeg hadde aldri sovet hos en fyr jeg bare hadde møtt en gang tidligere. Altfor mange weirdoes der ute....

Anonymous poster hash: fcdb8...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...