Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #1 Del Skrevet 5. mai 2004 Syns huden på lår og rumpe er blitt stygg de siste årene.. Vet at det er vanskelig å bli kvitt cellulitter o.l, men vet at god blodsirkulasjon uansett er bra! Lårene mine er ofte kalde.. Og kan da tenke meg at sirkulasjonen ikke er på topp! Selv om jeg trener styrke og kondisjon om hverandre.. Syns huden på lårene er kald også da!! Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få igang blodsirkulasjonen skikkelig? Massasje..? Noe mer..? Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 5. mai 2004 #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Mosjon og styrketrening... Shape Massage skal visst også hjelpe, spes mot "kulde" på lår/rompe -cellulitter.. med det er dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 5. mai 2004 #3 Del Skrevet 5. mai 2004 I dusjen: Skrubb med hampvott. Bruk iiiiskaldt vann (i korte perioder, trenger ikke hele dusjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå