Gå til innhold

Erfaring med rockering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt så mye bra om disse rockeringene med vekt. Har derfor gått til innkjøp av en nå. Jeg lurer egentlig bare på, er det noen som har erfaring her? Hvor mye som skal til før man faktisk ser resultater? Og hvor lenge bør man holde på sammenhengende? Noe sier meg at jeg så langt har gjort noe feil.. Jeg har nemlig fått et par veldig lekre blåmerker litt her og der nå! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nopes, helt normalt ;) Det er ganske mye vekt og ganskje tungt å holde på med. Når jeg drev aktivt (altså et par minutter hver siden, hver dag) hadde jeg vel alikevel blåmerker i et par uker før det ga seg helt!

Skrevet

Brukte det hele tiden for ca. to år siden før jeg fikk piercing i navelen. Er vondt i starten, og man får lett blåmerker. Da er det kanskje lurt å starte med annenhver dag litt av den første uka, også senere starte hver dag. Du skal bruke like lang tid på begge sidene/veiene og er perfekt å bruke mens man ser tv. Husker egentlig ikke om jeg fikk noe resultat, men når jeg ser på gamle bilder ser jeg at jeg hadde mer magemuskler... :( Tror faktisk jeg skal starte igjen nå! haha :)

Skrevet

Hva slags resultat er du ute etter? Om du bruker det som kardio, finnes det langt mer effektive metoder, slik som jogging. Om du bruker det til å bygge muskelmasse, er det åpenbart mindre effektivt enn styrketrening.

Anonymous poster hash: 23f8f...3ad
Skrevet

Jeg hadde en Innersvingen rockering, jeg måtte slutte å bruke den pga at jeg ble så sår. Jeg så rett og slett mishandlet hver gang jeg hadde brukt den! Etter kort tid byttet jeg den ut med en Abilica rockering uten noe særlig vekt, og det er så mye bedre! Min mor fikk den tunge rockeringen av meg, og hun er veldig fornøyd med den.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil bare ned i vekt, jeg! Trener styrke og kardio ellers også. Rockeringen blir på de dagene jeg har pause fra treningssenteret! :)

Blir i alle fall spennende å se om det blir noen resultater etter hvert!

Skrevet

Jeg har sett resultater med den! Tok et par uker med blåmerker og vonde hofter, men deilig å se at det faktisk forsvant et par cm rundt hoftene og magen ;) Trente styrke og kardio som du gjør jeg også, men er sikker på at rockeringen har en viss effekt. Det viste iallefall på mine resultater!

Skrevet

Jeg har sett resultater med den! Tok et par uker med blåmerker og vonde hofter, men deilig å se at det faktisk forsvant et par cm rundt hoftene og magen ;) Trente styrke og kardio som du gjør jeg også, men er sikker på at rockeringen har en viss effekt. Det viste iallefall på mine resultater!

Åh, takk for enda mer motivasjon! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...