Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 nok et innlegg på samliv fra meg, hva annet er det å forvente at det gjelder typen (e.g. fjortizzz) og sex I disse eksamenstider får vi svært lite tid til hverandre og de dagene vi møtes har en av oss puggeplaner/venninner eller kamerater å dille med. Dessuten er bussene gale. Så i det siste har jeg kommet opp dit i en time eller noe kun for å holde sexlivet vårt oppe, og jeg føler på en måte dette blir galt og utnytting. sa det til han, men han svarte med "det er bare opphissende". Jaja, hver sin lyst, men hva om jeg vil være der lengre? For å rekke å gjøre det TO ganger! Høæhhæ bare tuller, men dere vet, for å tilbringe tid med han. Det er så lite av det for tiden. har avtale med venninne i morra men lovte han at jeg kommer oppom han etter skolen i morra så vi kan knuhhuhu ja dere vet, også skal jeg gå. Hva syns dere om dette tøyset? Jeg kan ikke si annet enn at jeg GLEDER meg til eksamen er over. Og det blir sommerferie! Vi to er meget meget veldig ekstremt glad i hverandre, og ingen form for pulevenn, men syns dere det er galt for det? det er nok bare en periode. MNsdgj
Musemor Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Nei så lenge dette er kun nå i eksamensperioden synes jeg det høres fornuftig ut. Men jeg ville jo blitt bekymret om det fortsatte slik til sommeren
Gjest Lompa Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Som du selv sier; det er en periode. Jeg og prinsen hadde også en sånn periode. Gjør det beste ut av det,du! Ta den tida for det det er, bruk den til å sjekke ut nye frekke triks, og gjør ham enda mer vill etter deg.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Okai bra det ikke var helt utpå jordet da... jeg bare lurer på hva mora tenker om meg... kommer bort, går til den andre, tomme leiligheten deres og blir der i ca en halvtime og kommer tilbake og må gå hjem... jæjæ. I dag får hun ikke sett oss for vi skal rett etter skolen, også går jeg før hun kommer hjehehheheem! ;D
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har også hatt det sånn i perioder og jeg tror det er positivt jeg. Du henter da glede og overskudd i sex'en?! Ikke noe gæær'nt i det??? Stå på Kake-jente! PS: Så den siste videoen til Avril Lavigne her om dagen og tenkte på deg. Innbiller meg at du ser litt ut som henne. Har du sett den? (husker selvfølgelig ikke hva den het eller noe sånt, men det begynner med at hun sitter på senga i boxer, singlet og knestrømper med hodeskaller(!) på ...)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Sex er meget bra ja, og jeg skulle ønske vi gjorde det 100 ganger om dagen! Avril har jeg lite til overs for... så håper jeg ikke ligner på henne! jeg liker iallfall ikke de naglegreiene hun går med eller at hun kaller seg ekte punker men spiller pop og har alltid en gitar med i videoene men det finnes ikke lyd av gita det. hihi håhå nok om henne, jeg kan legge meg ut i avataren jeg! For jeg er så glad i trynet mitt
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Sånn så kul ble jeg men blitza gjorde meg spøkelse!!
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #8 Skrevet 6. mai 2004 Har jo sett deg på avataren din da! Tror det er bare i den videoen du ligner og mest når hun har på seg svart korsett og svarte bukser og masse, masse svart sminke - og går bak en fyr. Syns hun er søt jeg da... :-( Og ja - sex er bra! Ha det så mye du gidder
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. mai 2004 #9 Skrevet 6. mai 2004 Men jeg bruker ikke masse svart sminke... men FØR! Å fy! jeg har sett bilder fra den tida og tenker fysjom, for jeg var så opprørsk og teit og sminket meg svart og hvitt. Og skjønte ikke hvorfor folk glodde :oops: Toska! De glor ennå men det er sikkert fordi jeg er svart og rød og bå i håret. Et fint eksempel er eksamenvakta i går hun fikk jo ike fjernet øynene vekk og jeg ble forstyrret og nervøs og trnegte nedten legevakt men BLABLABLA jeg må løpe på skolen nå og ha sex (etterpå)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. mai 2004 #12 Skrevet 6. mai 2004 Og kos var det! Men nå er jeg gjennompult for resten av uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå