AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 hei:) jeg har liklsom skjønt at det gjerne er kult, og blir sett på som bedre, hvis man er delvis anonym i telefonkatalogen til GuleSider. Hva synes dere er best at står der. Bare navn og telefon-nummer. Eller Navn, telefon-nummer og gate-adresse. Virker som at noen synes det er bedre å ta bort alt sammen. Anonymous poster hash: be707...75a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Er det blitt kult plutselig? Når jeg ble fjernet fra gulesider så var det fordi jeg var utsatt for noe kjipt og politiet mente det beste var at jeg flyttet,fikk nytt nr og ble slettet fra alle sånne opplysningssider så sjansen er mindre for at ting gjentar seg. Anonymous poster hash: 8469c...d10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 uffda, men allikevel, haha, litt morsomt Anonymous poster hash: be707...75a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Hæ, er det en trend? Jeg har skjult mitt fordi jeg ikke vil ha kontakt med folk her hjemme. Jeg liker heller ikke tanken på at folk skal kunne søke på noen ord og finne ut nøyaktig hvor jeg bor. Har for mange fiender til det, samt at en del folk fra fortiden synes det er gøy å stalke andre - og de skjønner ikke hvor grensa går mellom tøys og alvor. Har byttet navn, nummer, flyttet, og skjult meg så godt jeg bare kan. Ikke kun pga. andre, så klart, det går en del på preferanser også. Jeg liker ikke å være såpass eksponert for verden. Anonymous poster hash: b1e58...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Kult? Jeg håper du er fjortiss, ellers synes jeg det er veldig trist at du tenker slik. Anonymous poster hash: 442f2...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå