AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Har alltid tenkt at jeg ville ha mulberry bayswater...men etter å ha prøvde den litt, så syns jeg den er litt tung å bære på? Uansett så er den jo veldig fin!! tenker enten svart eller sjokoladefaget. Prisen ligger vel på 7500-8000kr Ellers tenker jeg litt på 3.1 Phillip Lim Pashli satchel enten i svart eller mørk blå. Her ligger prisen på ca 5500kr på shopbop. Hva ville du valgt? Jeg har ikke prøvd Phillip lim, så vet ikke om den er like tung som bayswater. Hvilken syns du er finest, og hvilken ville du valgt om du skulle kjøpt en av de? Anonymous poster hash: 2f111...903
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 De fleste ekte vesker er ofte tunge. Jeg tror jeg ville gått for Philip Lim-vesken. Bayswater er liksom litt "oppbrukt". Vesker som blir så store har lett for å forsvinne veldig ut av motebildet igjen, mens Philip Lim-vesken har et klassisk utseende og ikke er så mye brukt. Anonymous poster hash: f6406...3e3
Tbag Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Phillip Lim helt klart! Veldig sjeldent man ser den på andre i motsettning til bayswater:-) Har den selv og er strålende fornøyd! Litt tung, men ikke mer en "normalt" for sånne vesker i mine øyne.
Miss-Grey Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Bayswater. I motsetning til AnonymBruker over synes jeg ikke Pashli er tidløs i det hele tatt. Hvis jeg bruker såpass mye penger på en veske, vil jeg iallefall kunne bruke den en fem-seks års tid, og jeg tror du kommer til å gå lei Pashli lenge før den tid. Synes heller ikke formen/ strukturen på veska er noe fin i praksis: Samtidig er Bayswater-vesken overalt, så du må nesten veie ulike hensyn opp mot hverandre. 1
Kira-delta Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Philip lim, jeg er enig at den er mer tidløs, pga de rette linjene. Bayswater syns jeg er helt oppbrukt, og selv om den er klassisk får jeg et litt mer "bohem"-inntrykk av den.
kills Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Philip Lim. Føler jeg er den eneste som verken liker Bayswater eller Alexa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå