Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage gavekalender til mine tenåringsjenter på 13 og 14 år og da kommer det vanlige spørsmålet: Hva skal jeg finne på? Håper at noen av dere har noen tips å komme med til kjekke ting. Ønsker også tips til nettbutikker der det er muligheter for å finne noe morsomt som kan egne seg.

Anonymous poster hash: 11d7a...f17

Anonymous poster hash: 11d7a...f17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hårpynt (hårbøyle, bånd, spenner, strikker osv), sminketing (mascara, lipgloss, leppepomade osv), undertøy, strømpebukser, app-kort/i-tunes kort, godterier (pleier alltid legge det til lørdager).

Jeg syns ikke det er noe vanskelig å finne på ting til jente-pakke-kalender. Men gutter derimot er verre.

Har en 6-åring som ønsker seg pakkekalender. Aner ikke hva jeg skal finne på til ham. Har jo noen ting, men å komme over 12 ting til pakke-kalender som ikke er "for" dyrt (ønsker ikke at han skal bli bortskjemt før julaften) er jammen vanskelig.

Skrevet

Om de liker neglelakk så har jo Ciatè ferdige julekalendre til salgs.

Er kanskje litt stivt med 530 kr for en kalender, men om de åpner opp annenhver luke så blir det jo kanskje ikke så ille? :)

Skrevet

Ellers ville jeg ha sjekket Makeupmekka, der er det masse bra og billig sminke, hvis de får lov å sminke seg da :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Ellers ville jeg ha sjekket Makeupmekka, der er det masse bra og billig sminke, hvis de får lov å sminke seg da :)

Det er vel noe man får bestemme selv når man er 13 og 14. Håper jeg ihvertfall.

Uansett: finnes masse du kan kjøpe da. Glitter og vita har vel en del sånn småting Lipglosser, ansiktsmaske, body lotion, ansiktskrem, godteri, skrapelodd osv :) Ikke vanskelig å finne 24 sånne små gaver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...