Gå til innhold

Hund i bur inne VS hunden ute (arbeidsdag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du er best for hunden?

Anonymous poster hash: b25d8...eb3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på rasen vil jeg si! Nå er kreka mine løse inne, men kunne de valgt selv ville de mye heller vært ute mens jeg var på jobb i en hundegård med hus!

Skrevet

Kommer ann på uteområdet. Er det sikkert ? slik at hunden ikke kommer seg ut,eller fremmede kan plage hunden ?

Sikkerhet tenker jeg først.

Skrevet

Inne, om du ikke har en polarhund...

Anonymous poster hash: b359b...08f

Skrevet

Jeg ville fått panikk av å ha hunden ute. Både fordi den kunne kommet seg ut, bli stjålet eller plaget av barn/voksne og evt kommet til å bite om den var løs ute. Dessuten er det kalde vintre i Norge og varme er heller ikke bare fint for en hund.

I en periode kan bur være ok OM hunden synes det er ok eller et rom der den kan være løs (barnegrind er en løsning om man ikke har dører å lukke der man vil ha hunden).

Skrevet

Veldig avhengig av hvilken rase det er, og klima/årstud.

Vår huskey er ute i løpestreng med hundehus i ene enden. Hun elsker det! Naboen (pensjonist) holder øye med henne i.l.a. dagen og gir oss beskjed om det skulle skje noe :)

Anonymous poster hash: ca32a...261

Skrevet

Har hunden inne, men ho får bare lov til å være inne på et rom. Fordi hvis ho skulle fått lov, hadde ho ødelagt og rivd ut alt av skap og hyller. Så ho ligger der når jeg er borte, nå jobber jeg nesten bare kveldene, så da er ho bare alene en halvtime. :-)

Anonymous poster hash: 86d77...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...