AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Vi er nå i andre prøveperiode. Har 2 barn fra før. Ble gravid på andre forsøk med begge. Jeg arbeider på en avdeling der vi ofte har kreftpasienter som behandles med cellegift. Det jeg er litt usikker på er om man skal "holde seg unna" i prøveperiodene? Folk sier så forskjellig. Vet man ikke skal håndtere cellegift når man er blitt gravid mtp fosterskade. Noen somhar fasitsvaret dette? Vi har vært svært iherdig denne perioden og nå er eggløsning over og jeg venter på en evt mensen eller positiv test om 1 uke. Anonymous poster hash: afa1a...d24
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Vi er nå i andre prøveperiode. Har 2 barn fra før. Ble gravid på andre forsøk med begge. Jeg arbeider på en avdeling der vi ofte har kreftpasienter som behandles med cellegift. Det jeg er litt usikker på er om man skal "holde seg unna" i prøveperiodene? Folk sier så forskjellig. Vet man ikke skal håndtere cellegift når man er blitt gravid mtp fosterskade. Noen somhar fasitsvaret dette? Vi har vært svært iherdig denne perioden og nå er eggløsning over og jeg venter på en evt mensen eller positiv test om 1 uke. Anonymous poster hash: afa1a...d24 ring klinikken din å spør, da får du iallefall riktig svar. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 154c8...2b2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg er vant med at man unngår det i prøveperioder også. Anonymous poster hash: cbd2f...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå