AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg har en del personer jeg kunne tenkt meg å få til noe mer med en bare bennskap/bekjentskap. Men det er en ting som har holdt meg tilbake mange ganger. Tingen er den at jeg tenker at hvis jeg blir sammen med en person, og er sammen ett halvt år eller ett år, og pluteselig finner ut at denne personen ikke passer og ser andre personer som virker mer forlokkende. Er liksom litt redd for å bli den personen som fikk seg kjæreste og dumpet kjæresten etter ett halvt år, og få "drittsekk-stemplet". Slike tanker får meg til å forkaste potensielle kjærestemateriale, bare fordi jeg tenker "hva hvis det ikke funker?", "har jeg kastet bort tiden til denne personen?". Noen andre som har slike tanker Anonymous poster hash: 0773f...e1d
AnonymBruker 42 Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 (endret) Sikkert.... Uansett, må da være veldig allright å faktisk "ha en del personer" man kan tenke seg noe mer med enn bare bekjennskap . Good on you! Endret 7. november 2013 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 TS her. Her var det noen skrivefeil. Her er det som skulle stå. Jeg har møtt en del personer jeg kunne tenkt meg å få til noe mer med en bare vennskap/bekjentskap. Men det er en ting som har holdt meg tilbake mange ganger. Tingen er den at jeg tenker at hvis jeg blir sammen med en person, og er sammen ett halvt år eller ett år, og pluteselig finner ut at denne personen ikke passer og ser andre personer som virker mer forlokkende. Er liksom litt redd for å bli den personen som fikk seg kjæreste og dumpet kjæresten etter ett halvt år, og få "drittsekk-stemplet". Slike tanker får meg til å forkaste potensielle kjærestemateriale, bare fordi jeg tenker "hva hvis det ikke funker?", "har jeg kastet bort tiden til denne personen?". Noen andre som har slike tanker? Anonymous poster hash: 0773f...e1d
Knirke Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Jeg ville aldri blitt sammen med noen uten å være forelsket. Og du er tydeligvis ikke forelsket siden du har disse tankene
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Du kan jo fint date noen i flere måneder uten å bli sammen. Da finner du vel ut av det? Og støtter Knirke. Du har sikkert ikke vært forelsket.Anonymous poster hash: 44e98...48e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Det vil alltids være noen som er mer forlokkende. Det er derfor voksne og modne forhold består å bygge mer sammen enn det man bare kan "bytte ut" på null komma svisj fordi noen andre lokker mer. Det er liksom ikke som en bil du kjøper og har en stund... Anonymous poster hash: 468a8...e66
Steinar40 Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Det vil alltids være noen som er mer forlokkende. Det er derfor voksne og modne forhold består å bygge mer sammen enn det man bare kan "bytte ut" på null komma svisj fordi noen andre lokker mer. Det er liksom ikke som en bil du kjøper og har en stund... Anonymous poster hash: 468a8...e66 Som regel er det felles barn som er det sterkeste bindemiddelet. Uten barn så blir det lettere å "bytte ut".
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Når man er forelsket, så tenker man ikke slik lenger. Jo lenger man er sammen (og fortsatt er forelsket) jo større er håpet og troen på at forholdet vil vare for alltid. Så om du er sammen med noen, men ikke forelsket,så vil du størst sannsynlig få sånne tanker, ja. Så finn deg noen du blir forelsket i du. Anonymous poster hash: e4c0f...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå