Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg råd til å sortere tanker, damer!

Da jeg ble sammen med samboeren for er par år siden var det ei dame som stadig sendte han sms. Han nektet for at det var noe mer. På en fest fikk jeg inntrykk av hun ble skikkelig sur og skuffet da hun forsto at jeg var sammen med han. Hadde en magefølelse at det var noe han skjulte. Uansett, jeg stolte på han og at de ikke hadde hatt noe på gang.

Vel, årene går, de møtes til stadighet gjennom jobben og plutselig oppdager jeg at de hadde hatt et forhold før jeg kom inn i bildet. Det plager meg ikke at de hadde et forhold, det som plager meg er at han løy om det. Det ble så merkelig. Hvorfor skjule at de hadde et tidligere forhold? Det hadde vi jo hatt begge to...

Vel, nå har det seg sånn at han skal på en jobbreise, denne reisen skal selvfølgelig denne dama være med på og jeg liker det ikke. Av erfaring så vet jeg at det blir mye alkohol på disse turene. Huff, jeg får bare så vondt i magen når jeg tenker på det. Hadde han ikke løyet i utgangspunktet så hadde jeg syntes det var greit, for jeg tror egentlig ikke at han vil ødelegge det vi har. Det som gjør at jeg reagerer sånn er jo fordi han har løyet før og fordi de må ha et eller annet som han vil holde skjult for meg. Huff, er jeg helt tullete her? Synes dere jeg overreagerer?

Han vet hva jeg føler, men han blir bare sint når jeg tar det opp. Typisk kommentar: har du ikke glemt det enda? Er du opptatt av det enda??

Noen i venneflokken reagerte litt på at jeg ikke var udelt positiv til denne jobbreisen og jeg hadde så lyst til å fortelle hvorfor.

Jeg føler meg bare så fjortis og sjalu, og jeg er egentlig ingen av delene:)

Jeg kjenner bare at jeg blir så forbannet på han fordi han løy. Det og at han får meg til å føle meg som en sjalu dame gjør meg litt sprø. Jeg hadde jo ikke vært sjalu hvis det ikke hadde vært for løynene hans...

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men takk for at du leste.

Anonymous poster hash: b17d8...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok også fått vondt i magen av dette. Blandingen av exer, løgn og sosialt samvær med alkohol, er urovekkende. At det går helt fint er fullt mulig, og kanskje er det uro i unøden. Men jeg forstår deg så inderlig vel, har hatt noen runder selv med samboer og exer, vært mye tull og smerte i den kategorien.

Anonymous poster hash: 451b6...900

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er grunnen hans til at han løy om det?

Endret av Mike Waters
Skrevet

Skjønner heller ikke grunnen for at han skal lyve hvis ikke han har noe å skjule. Hadde nok følt det likedan som deg. Å drive og lyve for kjæreste sin er ikke noen god egenskap og hører ikke hjemme i et forhold.

Skrevet

Han påstår at han gjorde det for meg. Fordi at trodde jeg ikke ville takle det i og med at de møtes en del gjennom jobben. For meg så er det bare en tåpelig unnskyldning. Syntes det hadde vært mye lettere å takle hvis han hadde sagt det som det var, vi hadde et slags forhold en periode, så traff jeg deg og da ble det slutt. Men i stede valgte han altså å lyve, mange ganger om denne damen. Jeg hadde en følelse av at det han sa ikke stemte, og jeg hadde rett.

Da jeg konfronterte han med dette for et år siden så bare beklaget han det og mente at det var lenge siden og at kun gjorde det for å beholde meg. Men han løy om dette flere ganger over flere år.

Det som irriterer meg nå er at mener at det bare er en filleting og ingenting å bekymre seg over. Skjønner jo at det er en filleting for han hver gang dette kommer opp, men det er jo faktisk en konsekvens av hans løyner.

Ts

Anonymous poster hash: b17d8...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...