AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Vi har behov for å plassere katten vår et sted til sommeren i tre uker. Jeg er utrolig skeptisk til kattepensjonater etter en veldig uheldig opplevelse jeg hadde for noen år tilbake. Vi leverte katten vår til et pensjonat i Akershus "hjemme hos vedkommende" hadde snakket med henne flere ganger om det var slik at katten måtte sitte i bur hele tiden eller om de fikk komme ut og gjerne helt ut. Hun fortalte da at hun hadde inn gjerdet luftegård hvor de hadde muligheten til å gå ut og inn hele døgnet. Dette var jo perfekt for min katt for han liker å gå ut og inn som han vil og hater å være innestengt. Noe jeg også sa til henne. Når vi etter to uker kom tilbake så han så han helt uttafor ut når vi hentet han. Var ikke seg selv i det hele tatt. Jeg spurte henne hvordan det var gått og hun sa det var gått kjempefint, men at det hadde ikke fått brukt luftegården for der var nettingen ødelagt eller noe..... Hjertet mitt sank :-( Jeg spurte om han hadde sittet i buret hele tiden, men han hadde fått gått litt rundt i kjelleren der som de hadde disse burene i sa hun. Jeg ble så lei meg for jeg så at han ikke hadde hatt det så bra :-( Det tok lang tid før han ble seg selv igjen. Etter dette så har jeg fått venner av meg til å komme innom katten hjemme om vi er borte. De kommer da en gang om dagen så den får mat, vann, kos og at noen prater med han for han er veldig selskapssyk. Dette har fungert kjempefint og han har vært så fornøyd når vi har kommet hjem, men akkurat neste sommer passet det dårlig med planene til de som har sett etter han. Det jeg trenger nå er gode tips til et kattepensjonat i Akershus eller omegn som faktisk bryr seg om kattene. Et sted hvor de kan gå ut, få kos og bli snakket med. De er levne vesener de også. Takker så mye for hjelp :-) Anonymous poster hash: 48412...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Tror det er et hmm.. Mellom Ås og nordby? Anonymous poster hash: a738a...238
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 http://www.askerkattehotell.no/ En venn er veldig fornøyd med disse.Anonymous poster hash: da8df...957
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Litt lengre unna enn Akershus men veldig bra: www.lisbeth-dewaard.com Anonymous poster hash: 43aa3...a4a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Takker for tips. Må nok rette meg selv litt her og begrense fra Akershus til Gardermoen og omegn. Det er i nærheten der vi bor og Asker blir jo da litt langt for oss. (tenkte ikke på det) Anonymous poster hash: 48412...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå