Gå til innhold

Hvor henter dere moteinspirasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor henter dere inspirasjon til klær og mote? Blad, blogger, på nettet ellers? Kom gjerne med tips til nettsider eller blogger som er gode!

Anonymous poster hash: 29d5c...8cb
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Pinterest er en god kilde til stilinspirasjon, og så følger jeg noen bloggere som jeg liker stilen til. Nå er jeg mer opptatt av personlig stil enn av de siste trendene, så jeg leser bl.a. Into Mind, Karla's Closet, les anti-modernes, Cupcakes and Cashmere og noen andre.

Skrevet (endret)

Fra blant annet Mr. Porter, Ralph Lauren, Hackett, pinterest og en sjelden gang tumblr. Ellers går det stort sett i random bildesøking på nettet. Og en atter sjelden gang tyr jeg til gammel litteratur.

Endret av Pene sko...
Gjest Houdini
Skrevet

Fra blant annet Mr. Porter, Ralph Lauren, Hackett, pinterest og en sjelden gang tumblr. Ellers går det stort sett i random bildesøking på nettet. Og en atter sjelden gang tyr jeg til gammel litteratur.

Som oftest finner jeg ut hva jeg vil ha i hodet mitt og så kjøper jeg det. Noen ganger ser jeg på miinto.no eller lignende.

Skrevet

Polyvore! :)

Anonymous poster hash: f63fe...091

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Bruker også Polyvore mye. Så kjøper jeg et blad av og til (type Costume), men synes igrunn ikke jeg får så mye ut av det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Litt her og der faktisk. Kjører helt min egen stil så jeg sjekker mine faste leverandører med jevne mellomrom for å se hva de har av nyheter som virker inspirerende.

Og så tenker hodet mitt hvordan et interessant funn kan kombineres med det jeg alt har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...