Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For et halvt år siden reiste kjæresten min på studietur til Bali, og blir der frem til jul. Vi har vært sammen i over 3 år, og i fjor hadde vi også et avstandsforhold ettersom han var i militæret i Finnmark, og jeg studerte i Oslo. Så hele denne avstandsforhold-greia er altså ikke ny for oss. Dette er ikke hovedpoenget, men tenkte det var greit å nevne med tanke på det som nettopp har skjedd. I går oppdaget jeg nemlig at han hadde slettet alle bildene av meg, samt bildene av oss to sammen fra instagramkontoen hans. Dette er kanskje en bagatell og veldig "fjortis" å henge seg opp i, men jeg skjønner bare ikke hvorfor. Forholdet vårt har vært stabilt og vi har jevnlig kontakt på tross av avstanden. Når jeg konfronterte han med det påsto han at han ikke hadde rørt noen av bildene, og syntes at det var et mysterium at de var forsvunnet. Bilder av han og andre jenter er derimot ikke slettet.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke rundt dette. Det er godt mulig jeg overdramatiserer denne situasjonen, og at det ikke er noe å legge seg opp i. Men det er jo en kjent sak at det er mye fest og fanteri på Bali, og jeg får på en måte inntrykk av at han ønsker å utgi seg som singel... Han har også fjernet profilbildet han hadde av oss to på facebook. What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slå opp? han virker ikke veldig gira på det forholdet.

Anonymous poster hash: cb899...4e5
  • Liker 6
Skrevet

Trur han later som om han er singel ;/

• Liker 16
Skrevet

slå opp? han virker ikke veldig gira på det forholdet.

Anonymous poster hash: cb899...4e5

Har vært inne på tanken, og hadde en samtale med han ang. nettopp det fordi han ikke tok kontakt med meg på nesten 2 uker etter at han kom dit. Da ga jeg han et ultimatum og sa det at hvis du føler dette forholdet er ferdig, så er det ingen som stopper deg fra å gå. Han insisterte på å bli, og sa at han aldri kom til å gjøre det slutt. begynner derimot å tvile etter denne hendelsen her..

Skrevet

Var det snakk om mange bilder? Det er ikke sånn at ett bilde kunne blitt slettet ved uhell? Høres merkelig ut spør du meg. Hadde blitt rimelig forbanna...

• Liker 1
Skrevet

Var det snakk om mange bilder? Det er ikke sånn at ett bilde kunne blitt slettet ved uhell? Høres merkelig ut spør du meg. Hadde blitt rimelig forbanna...

Det var kun snakk om 2-3 bilder, men er jo merkelig at kun de har blitt slettet ved et uhell..

Skrevet

Det var kun snakk om 2-3 bilder, men er jo merkelig at kun de har blitt slettet ved et uhell..

Ja, dersom det er flere bildet det er snakk om, så kan det jo ikke ha vært et uhell.. Hadde nok krevd å få vite hvorfor...

Skrevet

Han vil fremstå som singel..

Anonymous poster hash: 94160...10f

• Liker 12
Skrevet

Jupp. Tiltredes.

Anonymous poster hash: b8f5c...c55

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke en bagatell og du overdramatiserer ikke. Å fjerne alle bildene av deg og av dere sammen betyr at han vil fremstå som singel. Du er temmelig naiv dersom du tror at alle bildene av deg helt plutselig blir borte og at han ikke har noe å gjøre med det, hadde vært annerledes dersom alle bildene ble borte. Jeg forstår at det et lite du kan gjøre med dette, men jeg hadde i hvert fall tatt en alvorsprat med fyren.

Anonymous poster hash: 98f8a...a57
  • Liker 1
Skrevet

Har vært inne på tanken, og hadde en samtale med han ang. nettopp det fordi han ikke tok kontakt med meg på nesten 2 uker etter at han kom dit. Da ga jeg han et ultimatum og sa det at hvis du føler dette forholdet er ferdig, så er det ingen som stopper deg fra å gå. Han insisterte på å bli, og sa at han aldri kom til å gjøre det slutt. begynner derimot å tvile etter denne hendelsen her..

Jeg mener også at det er best at du gjør det slutt, virker ikke som han bryr seg så mye om deg for å være helt ærlig, og hvorfor skal du finne deg i dette?

Anonymous poster hash: 98f8a...a57

Skrevet

Mener ikke å gjøre deg paranoid ts men.. dette var litt spesielt. Skal ikke mye fantasi til for å se for seg at han har en agenda. Be han om å legge til bildene igjen, både på FB og ig.

• Liker 1
Skrevet

Må si jeg rynket veldig på nesa når jeg leste innlegget... Dette er nok en fyr som vil fremstå som singel, men som ikke har baller til å gjøre det slutt med dama først.

Anonymous poster hash: b238c...529

• Liker 2
Skrevet

Det virker som han vil være singel der nede, og ha en kjæreste å komme hjem til når semesteret er over :-/ Du må ta en stor prat med han!

Anonymous poster hash: f89f1...a08
  • Liker 9
Skrevet

Holder med Flipskip, be han legge til bildene av dere, gjør han ikke det så skjønner du tegninga, da er det noen han ikke vil skal vite at han har dame!

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Noen sier ta en prat med han, ikke gjør det! Dump han!

Skrevet

Signerer denne!!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Rådene i denen tråden er veldig absolutte... og de er alle veldig klare på at verden er meget absolutt.

Slik jeg kjenner verden så må den ikke nødvendigvis være så absolutt...

Dere kjenner hverandre og kanskje kan dere begge klare å gi hverandre det frirommet som muligens nå melder seg.

Snakk med ham om det, - for kanskje er det både tid og sted for å det nærmeste halvåret holde hverandre med en åpen hånd... ikke med en lukket...

Skrevet

Au :(

Snakk med han, uten å bli sint. Jeg slettet det ene bildet jeg la ut av kjæresten min, fordi jeg fikk kun to likes og ble derfor usikker på meg selv! Hørtes helt dust ut, jeg vet. Men han trodde jeg var flau over han, ville være singel og ble lei seg.. Men grunnen var jo en helt annen.

Man tror alltid det værste, men grunnen kan være noe helt annet. Ikke anklag han før han har forklart seg :)

Anonymous poster hash: 830b1...b01

• Liker 1
Skrevet

Du får snakke med han, men jeg tror han egentlig vil ut av forholdet... Jeg er selv typen som sletter alle bilder av eksene mine. Også fotografier går i søpla. Det er fordi jeg ikke har et ønske om å ha bilder av mine ekser når jeg går videre. Derfor vet alle vennene mine at når jeg sletter bilder, så er det over og ut for godt...

Anonymous poster hash: 5d09f...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...