Trapp Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Personlig vil jeg oppfordre alle mennesker til å prøve psykedelia minst én gang i livet. Hvilke lovbrudd vil dere andre oppfordre folk til? 1
parmo Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Er det en skikkelig bad ass kg-rebell som tester grensene med en tråd som tydelig bryter forumets regler for og se om moderatorene kommer og tar han som er på ferde? 2
Trapp Skrevet 7. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2013 En skikkelig bad ass kg-rebell turned angrende synder.
MajorasMaske Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 (endret) Haha, etter å ha lest rapporten fra NTNU om LSD og fleinsopp og forhørt meg så vet jeg at Esiem fikk lyst til å prøve. (Esiem = "En som ikke er meg"). Endret 7. november 2013 av MajorasMaske 1
MajorasMaske Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Personlig vil jeg oppfordre alle mennesker til å prøve psykedelia minst én gang i livet. Er ikke det å oppfordre til lovbrudd ulovlig? Mener å ha hørt at det er straffbart, en venn av en venn sa til meg at hvis man skal begå lovbrudd på nettet så kunne man bruke forskjellige proxy tjenester(feks Tor) til å være umulig å spore. Mon tro om dette stemmer.. 1
Trapp Skrevet 7. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2013 Er ikke det å oppfordre til lovbrudd ulovlig? Mener å ha hørt at det er straffbart, en venn av en venn sa til meg at hvis man skal begå lovbrudd på nettet så kunne man bruke forskjellige proxy tjenester(feks Tor) til å være umulig å spore. Mon tro om dette stemmer.. Du har nok rett. Jo mer jeg tenker over det, dess klarere blir det for meg at denne tråden kan få alvorlige konsekvenser. Derfor vil jeg overrekke min dypeste medfølelse til alle ofre for diverse lovbrudd, kvinner i særdeleshet.
MajorasMaske Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 (endret) Du har nok rett. Jo mer jeg tenker over det, dess klarere blir det for meg at denne tråden kan få alvorlige konsekvenser. Derfor vil jeg overrekke min dypeste medfølelse til alle ofre for diverse lovbrudd, kvinner i særdeleshet. Det er vell heller menn som du bør unnskylde deg til, hovedgruppen på dette forumet tror jeg er kvinner(selv om man aldri kan vite det på internett..) Ser for meg at denne tråden kan eskalere så innihampen hvis det er rette tiden i måneden. Tenk hvis noen foreslår å banke opp mannen sin eller enda verre, servere middagen kald. Endret 7. november 2013 av MajorasMaske 1
Trapp Skrevet 7. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2013 (endret) Det er vell heller menn som du bør unnskylde deg til, hovedgruppen på dette forumet tror jeg er kvinner(selv om man aldri kan vite det på internett..) Ser for meg at denne tråden kan eskalere så innihampen hvis det er rette tiden i måneden. Tenk hvis noen foreslår å banke opp mannen sin eller enda verre, servere middagen kald. Let's not discuss this in front of them. Endret 7. november 2013 av Trapp 1
MajorasMaske Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Let's not discuss this in front of them. In2late
Trapp Skrevet 7. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2013 (endret) Shit, det er ei som er inne i denne tråden nå. Clavel, heter hun visst. Håper hun ikke er ei sinna ei.... Endret 7. november 2013 av Trapp
MajorasMaske Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 (endret) Shit, det er ei som er inne i denne tråden nå. Clavel, heter hun visst. Håper hun ikke er ei sinna ei.... Sjansene er på din side. Kvinner pleier som regel å være snille og greie mesteparten av tiden, minuset er at de også er tidsinnstilte bomber. Heldigvis desarmeres de permanent etter overgangsalderen. Bare tenk på bestemoren din, har hun noen gang vært slem mot deg? Nei ikke det? Akkurat. Endret 7. november 2013 av MajorasMaske 1
Trapp Skrevet 7. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 7. november 2013 Hun forsvant igjen, sa ikke noe. Det er det verste, syns jeg, når de bruker stillhet som våpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå