Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er personlig drittlei. Jeg sender julekort med bilde hvert år, har gjort det i 11 år nå, men får sså og si ingen tilbake. Ok, jeg får 3 av 30 tilbake. Og ingen sier takk heller, så hva er vitsen?! Jeg mente at vitsen var å glede andre, drit i takk liksom, men får faen meg være måte på. I år, så sender jeg til dem jeg har fått tilbake fra, og så får de andre bare sitte der i sine høye seter. Ja, det heter faktisk takk..

Anonymous poster hash: 6227d...8b7
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det sendt julekort ja, får også mange tilbake.

Men jeg har kuttet noen fra listen opp gjennom årene og også føyd på noen.

Og mine scrappede julekort går ikke lenge til alle, men til de jeg vet setter pris på det, dette har også med min tid til å lage de å gjøre. Resten får enklere kort med bilde.

Anonymous poster hash: 344f9...7e9

Skrevet

Jeg har aldri sendt og forstår ikke vitsen med å sende heller! Må da være mye hyggeligere å ønske folk God jul,personlig? De som bor langt unna kan jeg forstå. Men sier som regel dette rett til dem :)

Anonymous poster hash: 79cff...bbe

• Liker 2
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg sender, men får alltid takk eller et kort tilbake :)

Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Jeg begynte å sende i fjor, skal nok i år også. Men det er mer for moroskyld, bryr meg ikke om jeg får takk eller ikke tilbake, jeg :)

Endret av Badebuksa
  • Liker 2
Skrevet

Jeg sender julekort.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg sender til dem jeg får fra. De årene jeg ikke har sendt julekort har jeg fått så dårlig samvittighet når det dumper julekort ned i postkassen fra andre. Har en liste over hvem jeg fikk fra i fjor :)

Skrevet

Har sendt jeg også, men får ikke noen tilbake. Ser at andre har skrytetavle over alle de har fått, men gudene vet om de sender selv.

Skrevet

Jeg sender også julekort. Til familien. Og et par venner - legger det ofte ved julegaven.

Skrevet

Dette er en tradisjon jeg vil ta vare på. Jeg sender ikke kort, for å få tilbake. Jeg sender for å være hyggelig, huske på folk i julen.

Vi har en kveld i adventstiden hvor vi koser med gløgg og skriver kort

Mange bruker mobil og sender tekstmld, syns det er helt upersonlig

vi får ta vare på de få tradisjoner vi har.

Jeg sender ikke til de som bor i samme by. Det er til folk jeg ikke treffer så ofte.

Anonymous poster hash: efb59...c9c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vil ikke ha julekort! Derfor sier jeg aldri takk eller sender tilbake. Ta hintet!

Anonymous poster hash: 696cc...86a
  • Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kanskje jeg sender det til noen venninner. Ikke til slektninger. Får se hvordan jeg gjør det.

Skrevet

jeg har egentlig aldri sendt julekort til noen. men folk gjør det vist enda, var en dame innom jobben og kjøpte julekort for 600 kr.

Anonymous poster hash: 9d0e9...986
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sender hvert år - før broderte jeg så mange jeg rakk og resten lagde jeg litt enkelre kort til. Nå som vi har barn, blir det bildekort som tar kort tid. Vi får ganske mange tilbake, men ikke fra alle. Jeg bryr meg ikke om det, sender til de jeg vil rett og slett.

Skrevet

Jeg har sendt i mange år og mottar tilbake fra ca 50% av de jeg sender til.

Hvor avanserte de er avhenger av hva slags eksamener jeg har før jul :P Altså om det blir scrappede eller fotokort ;P

Skrevet

Nei det har jeg sluttet med og godt er det! Dessuten er det såååå stygge julekort overalt. Finner ingen virkelig fine. Og alt er enten julenisse, dompap, tente røde lys, en kirke, julekrybbe eller engler på. Skikkelig kjedelige saker som fås overalt.

Anonymous poster hash: 5ab03...35e
Skrevet

nå vet jeg ikke om jeg gidder. Jeg pleier å lage selv...

disse er fra 2012

3683_3813398859641_1121265914_n.jpg

297268_3813400099672_1900546926_n.jpg

527532_3813399219650_380769904_n.jpg

404302_3813399619660_1240568105_n.jpg

Gjest AnneShirley
Skrevet

Ja, jeg sender. Men jeg reviderer listen litt hvert år. Eldre slektninger får alltid, men venner blir droppet om det går tre år på rad uten verken respons eller takk.

• Liker 1
Skrevet

Vi sender alltid julekort, og får alltid en sms eller en telefon om at det er sååå hyggelig :) Syns det er koselig, jeg! Tror nok ikke det betyr så mye at man ikke får noe tilbake.. Man sender jo ikke julekort for å få tilbake?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...